سری Assassin's Creed جزو آن دسته از مجموعه‌هایی است که تروفی و اچیومنت‌هایی را شامل می‌شود که در جریان بازی کردن‌تان به سادگی می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. با تروفی و اچیومنت‌های بازی Assassin’s Creed Odyssey همراه زومجی باشید.

بازی Assassin’s Creed Odyssey، جدیدترین نسخه از مجموعه Assassin’s Creed، توانسته است نظرات منتقدان و مخاطبان را در بخش‌های مختلف به خود جلب کند. با این که آدیسی در بخش‌ فنی مشکلاتی نظیر باگ‌های همیشگی این مجموعه را دارد اما در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌پلی و داستان، تکمیل کننده‌ی راه Assassin’s Creed Origins است و توانسته است تجربه‌ای لذت بخش را ارائه دهد. از طرفی تروفی‌ و اچیومنت‌های مجموعه Assassin’s Creed همیشه مورد توجه هواداران این سری قرار گرفته است. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت، به سراغ بازی Assassin’s Creed Odyssey رفته‌ایم.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۳.۵ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنید: تقریبا ۸۰ ساعت (اگر مراحل فرعی و اصلی را به سرعت پشت سر بگذارید)
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۵۱ عدد (۳۸ تروفی برنز، ۱۰ تروفی نقره، دو تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۵۰ عدد معدل ۱۰۰۰ امتیاز
  • اچیومنت و تروفی‌های آنلاین: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌های بازی تاثیر گذار است؟ خیر
  • حداقل دفاعتی که باید بازی را انجام دهید: یک دور

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: نبرد ۳۰۰ را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت اول بازی را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت دوم بازی را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت سوم بازی را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت چهارم بازی را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت پنجم بازی را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت ششم بازی را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت هفتم بازی را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت هشتم بازی را کامل کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: قسمت نهم و بخش پایانی بازی را کامل کنید

راهی تروفی بازی اسسینز کرید آدیسیا

توضیح: تمامی اهداف مربوط به مکان‌های زیر آب را کامل کنید

در بازی Asssassin’s Creed Odyssey، مکان‌هایی را به شکل یک درخت مشاهده می‌کنید که زیر آن‌ها موج‌های آب قرار دارد. زمانی که نشان‌گر را روی آن‌ها می‌برید، اسم محیط مورد نظر را مشاهده می‌کنید. حال در بازی ۴۲ مکان وجود دارد که باید گنجینه‌های‌شان را پیدا کنید.

راهی تروفی بازی اسسینز کرید آدیسیا

توضیح: اولین آیتم حکاکی شده‌ی خود را به دست بیاورید

با پیشروی در بازی، ویژگی حکاکی (Engrave) کردن را آزاد خواهید کرد. از طریق قابلیت Engrave کردن می‌توانید قدرت سلاح یا زره خود را افزایش دهید. برای انجام این کار هم به سراغ یکی از آهنگرهای بازی بروید که در کنار مواردی نظیر خرید، فروش و ارتقا، گزینه‌ی Engrave را مشاهده می‌کنید. در این میان یادتان باشد که حکاکی کردن، نیازمند مواد اولیه خاصی است که باید آن‌ها را جمع‌‌آوری کرده باشید.

راهی تروفی بازی اسسینز کرید آدیسیا

توضیح: یک NPC لجندری را استخدام کرده و از وی در بخشی از کشتی‌تان استفاده کنید.

منظور از شخصیت‌های غیر قابل بازی لجندری (زرد رنگ)، همان فرماندهان قلعه‌های دشمنان، کالتیست‌های کازموس و مزدوران هستند. برای مثال Fort Tiryns واقع در منطقه Argolis، یکی از قلعه‌هایی است که می‌توانید کاپیتان آن را به سادگی استخدام کنید. نحوه استخدام کردن کاپیتان‌ها نیز بدین شکل است که ابتدا باید تمامی دشمنان موجود در قلعه را از بین ببرید و پس از مبارزه با کاپیتان مورد نظر، او را ناک‌اوت کنید. در انتها با فشردن دکمه‌ی L3 (دکمه‌ی L در ایکس باکس) شخصی را که ناک‌اوت شده است، استخدام کنید. اگر قدرت شخصیت شما زیاد باشد، تنها با یک ضربه می‌توانید هدف مورد نظر را ناک‌اوت کنید. در غیر این صورت باید بدون سلاح با وی مبارزه و در انتها او را استخدام کنید. برای شناسایی ارزش فرمانده‌ها، مزدورها یا افراد فرقه کازموس، باید از ایکاریوس (عقاب شخصیت اصلی) استفاده کنید.

راهی تروفی بازی اسسینز کرید آدیسیا

توضیح: اولین آیتم لجندری خود را به دست آورده و از آن استفاده کنید

در پایان بخش دوم بازی Assassin’s Creed Odyssey، یک آیتم لجندری (زرد رنگ) کسب خواهید کرد.

راهی تروفی بازی اسسینز کرید آدیسیا

توضیح: یک اسلحه Melee لجندری را در دست بگیرید و یک ست لباس جنگی لجندری را بپوشید

آیتم‌های لجندری، آیتم‌های زرد رنگی هستند که ارزش بالایی دارند و زمانی که آن‌ها را به دست آوردید، می‌توانید از طریق Inventory از آن‌ها استفاده کنید. ساده‌ترین راه برای به دست آوردن آیتم‌های لجندری، کشتن کالتیست‌ها است. در این بازی ۴۲ کالتیست وجود دارد که با کشتن هریک از آن‌ها، یک آیتم لجندری را به دست می‌آورید. در این میان اشاره کنم که یک لباس جنگی در بازی اسسینز کرید آدیسی، شامل پنج بخش مختلف است که باید تمامی آن‌ّ‌ها لجندری باشند.

راهی تروفی بازی اسسینز کرید آدیسیا

توضیح: به عنوان قهرمان Arena انتخاب شوید.

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت حداقل باید به سطح ۴۵ رسیده باشید؛‌ زیرا در Arena بازی باید پنج دشمن را شکست دهید که سطح یکی از آن‌ها ۵۰ است. از این رو حداقل سطحی که نیاز دارید ۴۵ است. Arena در محیط Pephka قرار دارد (جنوب شرقی نقشه‌ی بازی).

راهی تروفی بازی اسسینز کرید آدیسیا

توضیح: به سطح ۵۰ برسید

برای رسیدن به سطح ۵۰، جدا از مراحل داستانی، باید تمامی مراحل فرعی، نبردهای کانکوئست (Conquest Battles)، ماموریت‌های موجود روی تخته اعلانات و سایر فعالیت‌های بازی را کامل کنید. با تمام کردن بخش داستانی بازی، سطح شما بین ۳۷ الی ۴۰ خواهد بود و با تمام کردن تمامی ماموریت‌های فرعی، به سطح ۴۵ می‌رسید. حال با ورود به یک محیط جدید و ضعیف کردن آن منطقه، نبرد کانکوئست برای شما در دسترس قرار می‌گیرد که باید آن‌ها را کامل کنید. در کنار این بخش هم باید ماموریت‌هایی را که روی تابلو اعلانات در سطح شهر قرار دارند، انجام دهید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: یک توانایی فعال Tier 3 را کسب کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید نیزه‌ی خود را از طریق کشتن کالتیست‌ها به Tier 5 برسانید. این کار از طریق کشتن‌شان و برداشتن Artifact Fragmentها انجام می‌شود؛ به عبارتی پس از کشتن کالتیست‌ها و برداشتن Artifact Fragmentها، باید به Ancient Forge واقع در جزیره آندروس بروید. همچنین یک مرحله داستانی به نام Upgrade the Spear برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در جریان این مرحله نحوه‌ی ارتقا نیزه‌ به شما آموزش داده می‌شود.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: نیزه خود را تا Tier 6 ارتقا دهید

برای ارتقای نیزه به Tier 6، باید تمامی کالتیست‌های بازی را بکشید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: به اولین مزدور تبدیل شوید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید به سطح یک مزدور برسید. برای این کار وارد منوی مزدورها (Merceneries) شوید و مزدوری را که رتبه‌اش از شما بهتر است، انتخاب کنید و او را بکشید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: تمامی کالتیست‌های کازموس را از شکست دهید

کالتیست‌ها حکم تمپلارها را در نسخه‌های پیشین دارند. در جهان نسخه آدیسی ۴۲ کالتیست تعبیه شده است که آن‌ها را در جریان ماموریت‌های اصلی و فرعی و گشت و گذار در محیط، پیدا خواهید کرد. از این رو ابتدا بخش داستانی بازی را تمام کنید. سپس در جریان مراحل فرعی و سر نخ‌هایی که در دست دارید، مابقی کالتیست‌ها را از پیش روی بردارید. برای مشاهده‌ی نحوه پیدا کردن کالتیست‌ها نیز می‌توانید این کار را به راحتی از منوی کالتیست‌ واقع در منوی اصلی بازی، انجام دهید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: چشم سایکلاپس را از طریق یک بز در منطقه Kephallonia بازیابی کنید

در ابتدای بخش اول بازی اسسینز کرید آدیسی را تمام کنید. در پایان این بخش و پس از شکست دادن سایکلاپس، یک میان‌پرده را مشاهده می‌کنید. پس از تمام شدن میان پرده‌ی مورد نظر، به منطقه‌ی Kephallonia برگردید و به صورت تصادفی بزهای این منطقه را بکشید و آن‌ها را لوت کنید. چشم سایکلاپس در بدن یکی از بزهای این منطقه قرار داده شده است.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: تمامی مناطق فرعی یونان را آزاد کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت، باید تمامی محیط‌های روی نقشه بازی را آزاد کنید؛ به عبارتی نباید منطقه‌ی مه گرفته‌ای روی نقشه‌ی بازی مشاهده شود. پس از انجام این کار از تمامی مناطق فرعی هر منطقه‌ی اصلی بازی دیدن کنید. در این میان یک نکته وجود دارد و آن هم این است که حواس‌تان به تمامی جزیره‌های موجود در بازی باشد. بعضی از آن‌ها مه‌آلود نیستند؛ اما جزو تروفی و اچیومنت Herme’s Homie به حساب می‌آیند. از این رو لازمه‌ای این تروفی و اچیومنت، واردن شدن به تمامی محیط‌های فرعی، روستاها و جزیره‌هایی است که در نقشه‌های بازی قرار داده شده‌اند.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: مدیوسا را شکست دهید

برای این تروفی و اچیومنت باید مراحل فرعی Romancing the Stone Garden، Hard to Artemis، Heavy is the Spear، Keys to Happiness? و Writhing Dead را کامل کنید. در واقع در جزیره‌ی Lesbos یک سری مرحله‌ی دنباله‌دار را مشاهده خواهید کرد که با تمام کردن آن‌ها، با مدیوسا روبه‌رو می‌شوید. مدیوسا یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی است. برای رویارویی با وی سطح شما حداقل باید ۴۶ باشد؛ زیرا مدیوسا یکی باس سطح ۵۰ است.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: مینوتور را شکست دهید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید مراحل فرعی Myths and Minotaurs، Of Minotaurs and Men و He Waits را کامل کنید که در پایان مرحله فرعی سوم، با مینوتور روبه‌رو خواهید شد. تمامی مراحل ذکر شده در جزیره‌ی Messara قرار دارند.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: سایکلاپس را شکست دهید

برای رویارویی با سایکلاپس باید مراحل فرعی A God Among Men، Left to Dye و Stairway Olympus را کامل کنید. در جریان این مراحل سایکلاپس را در Forgotten Isle پیدا خواهید کرد. یادتان باشد که سایکلاپس ذکر شده در این تروفی و اچیومنت، یک باس فایت متفاوت با سایکلاپسی است که در پایان بخش اول، با وی مبارزه خواهید کرد. سایکلاپس تروفی و اچیومنت Eye on the Prize، یک هیولای یک چشم سطح بالا است. تمامی مراحل فرعی ذکر شده در جزیره‌ی Kythera قرار دارند.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: سفینکس را فریب بدهید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید مراحل فرعی A Family’s Legacy در منطقه‌ی Thera، Lore of the Sphinx در منطقه‌ی Boeotia و Awaken the Myth در منطقه‌ی Boeotia را کامل کنید. در ابتدای بخش هفتم بازی Assassin’s Creed Odyssey و پس از انجام مرحله‌ی اصلی United Front، اولین مرحله فرعی این تروفی و اچیومنت در دسترس قرار می‌گیرد. بر خلاف سه تروفی و اچیومنت پیشین، در Riddle Me This نباید با شخصی مورد نظر بجنگید، بلکه باید او را فریب بدهید. در رویارویی‌ شما با سفینکس، او سه سوال مختلف را از شما می‌پرسد و اگر به درستی جواب ندهید، وی شما را می‌کشد. نکته تروفی و اچیومنت مورد نظر این است که در هر بار رویارویی مجدد، جواب سوال‌ها متفاوت خواهند بود. با این حال ۱۲ جواب درست سوالات بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • Stars
  • Tree
  • Fish
  • Hummingbird
  • Sun
  • Memory
  • Moon
  • Mountain
  • Spider
  • Time
  • Death 
  • River

از طرفی اگر جواب سوالی را اشتباه دادید، سایر پاسخ‌های درست خود را روی یک کاغذ بنویسید تا در رویارویی مجددتان به سراغ گزینه‌های جدید بروید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: آدرستیا را به صورت کامل ارتقا دهید

آدرستیا نام کشتی شما در بازی است که ارتقاهایش در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند و به شرح زیر هستند:

  • Arrow Volleys (چهار سطح)
  • Javelin Throws (چهار سطح)
  • Fire Braziers (چهار سطح)
  • Arrows (چهار سطح)
  • Ram (۶ سطح)
  • Javelins (چهار سطح)
  • Hull (۶ سطح)
  • Rower Stamina (چهار سطح)
  • Crew Armor (سه سطح)

برای ارتقای کشتی‌تان باید متریال و مواد اولیه مختلفی نظیر فلز و چوب زیتون را پیدا کنید. این دو ماده ذکر شده، مواد اصلی هستند که با غرق کردن سایر کشتی‌ها به دست می‌آیند. همچنین با شکار حیوانات می‌توانید چرم نرم را به دست بیاورید که یکی دیگر از آیتم‌های پیش نیاز برای ارتقای آدرستیا است. در این میان نایاب‌ترین متریال، Ancient Tablet است که تنها در Ruinهای بازی پیدا می‌شود. همچنین بعضی از آهنگرهای بازی هم آن‌ها را می‌فروشند.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: چهار ستوان لجندری را در آدرستیا قرار بدهید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید چهار ستوان لجندری (زرد رنگ) را در کشتی خود استخدام کنید. در تروفی  اچیومنت قبل، در مورد ارتقای بخش‌های مختلف کشتی آدرستیا توضیحاتی ارائه شد که یکی از بخش‌های این کشتی، Hull نام دارد. زمانی که این بخش را ارتقا دهید، خانه‌های مربوط به استخدام ستوان‌های لجندری در دسترس قرار می‌گیرند. به عبارتی زمانی که این بخش را به سطح چهار برسانید، می‌توانید از چهار ستوان لجندری استفاده کنید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: خط داستانی Daughters of Artemis را کامل کنید

خط داستانی و مراحل Daughters of Artemis از طریق مرحله فرعی The Daughter of Artemis واقع در منطقه Phokis و منطقه فرعی Sacred Lands of Apollo در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در این منطقه یک NPC به شما این ماموریت را می‌دهد که برای کامل کردنش باید تمامی مراحل فرعی زیر را انجام دهید.

  • The Daughter of Artemis
  • Kallisto the Bear
  • The Erymanthian Boar
  • The Hind of Keryneia
  • The Kretan Bull
  • The Krokottas Hyena
  • The Lykaon Wolf
  • The Namean Lion
  • Artemis’s Request

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: خط داستانی شخصیت ماکاروو را کامل کنید

خط داستانی شخصیت ماکاروو با مرحله فرعی A Business Opportunity آغاز می‌شود که در جزیره‌ی Kos قرار دارد (منطقه فرعی Highlands of Asklepiades). برای فعال سازی سایر مراحل فرعی مرتبط با مرحله‌ فرعی ذکر شده، باید مارکوس را نجات دهید. وی در یک قفس داخل قلعه دشمنان زندانی شده است.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: مراحل مربوط به Hippokrates را کامل کنید

خط داستانی Hippokrates با مرحله فرعی Inheritance Insurance واقع در منطقه Boeotia آغاز می‌شود. در این میان اشاره کنم که ابتدا تمامی مراحل فرعی دیگر منطقه‌ی Boeotia را کامل کنید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: مراحل شنیا را کامل کنید

خط داستانی شنیا با مرحله فرعی Birds of a Feather آغاز می‌شود که در جزیره‌ی Koes قرار دارد. بازیکنان در جریان بخش پنجم با شنیا ملاقات می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: مراحل المپیک را کامل کنید

پس از مرحله اصلی Kings of Sparta در بخش هفتم بازی اسسینز کرید آدیسی، خط داستانی المپیک در دسترس قرار می‌گیرد. در خط داستانی المپیک باید چهار مرحله فرعی مختلف را کامل کنید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: اولین کشتی اپیک را غرق کنید

زمانی که در حال دریانوردی هستید، کشتی‌هایی را می‌بینید که روی آن‌ها یک تاج طلایی رنگ به شکل یک آیکون قرار دارد. این کشتی‌ها، کشتی‌های اپیک هستند و با غرق کردن یکی از آن‌ها، می‌توانید تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: یک مزدور را در Arena شکست دهید

منطقه‌ی مبارزه‌ای Arena را در محیط Pephka پیدا خواهید کرد. حال باید با میزبان آرنا صحبت کنید و لیست پنج قهرمان موجود در آرنا را نگاه کنید. در این میان مزدورها اشخاصی هستند که هیچ سطحی ندارند. اگر چنین شخصی را مشاهده کردید، وارد مبارزات شوید. در این میان اشاره کنم که در بخش Arena همیشه مزدورها حضور ندارند.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: برای اولین بار آدرستیا را ارتقا دهید

توضیحات تروفی و اچیومنت Lord of the Seas را مشاهده کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: یک ست لباس لجندری را بپوشید

با انجام مراحل فرعی The Daughters of Artemis یک ست لجندری را کسب خواهید کرد که با پوشیدن آن، این تروفی و اچیومنت را به دست می‌آورید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: یک گروه از کالتیست‌های کازموس را شکست دهید

توضیحات تروفی و اچیومنت The Cult Unmaksed را مشاهده کنید

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: آتلانتیس را پیدا کنید و با پیتاگوراس صحبت کنید

این تروفی و اچیومنت را در جریان مرحله فرعی A Family’s Legacy آزاد خواهید کرد که پس از مرحله اصلی United Front در بخش هفتم بازی، در دسترس قرار می‌گیرد.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: یک کشتی را از وسط نصف کنید

نوار سلامت کشتی یکی از دشمنان را تا زمانی که کشتی غیر فعال شود، خالی کنید و سپس با کشتی‌تان از وسط کشتی مورد نظر عبور کنید؛ به عبارتی با فشردن دکمه ایکس (دکمه A در ایکس باکس) سرعت کشتی شما افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید کشتی غیر فعال دشمن خود را نصف کنید. یادتان باشد در زمان غیر فعال شدن کشتی مورد نظر، به داخل کشتی نروید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: با تمام سلاح‌های بازی یک ضربه‌ی قدرتمند را اعمال کنید

 در ابتدا در بخش مهارت‌های بازی، در قسمت Warrior Ability، مهارت Overpower Attacks و از شاخه‌ی Hunter Ability، مهارت Overpower Bow Strike را خریداری کنید. حال با فشردن دکمه‌های R1 + R2 (دکمه‌های RB + RT در ایکس باکس) می‌توانید یک ضربه‌ی قدرتمند (Overpower) را اعمال کنید. یادتان باشد انجام این کار سه قسمت از نوار آدرنالین شما را مصرف می‌کند. این نوع ضربه را باید با تمام گونه‌های مختلف سلاح‌های بازی انجام دهید. سلاح‌های بازی Assassin’s Creed: Odyssey در ادامه نوشته شده‌اند:

  • Sword
  • Dagger
  • Heavy Blunt
  • Heavy Bladed
  • Staff
  • Spear
  • Bow

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: رهبر یکی از مناطق بازی را در حالی بکشید که منابع کمی را در اختیار دارد

زمانی که توضیحات مربوط به هر منطقه را در نقشه‌ی بازی مشاهده می‌کنید، یک نوار مخصوص را خواهید دید که به رنگ بنفش است. این نوار، نوار قدرت منطقه‌ای مورد نظر است و باید آن را خالی کنید. برای انجام این کار باید به سراغ کشتن سربازهایی بروید که از خاندان قدرتمند یونان هستند. این سربازها را با رنگ‌های قرمز (خاندان اسپارتا) و آبی (خاندان آتنز) در اطراف منطقه‌ای که در آن هستید، مشاهده می‌کنید. همچنین با سوزاندن منابع جنگی می‌توانید نوار قدرت هر منطقه را کاهش دهید. بازیکنان می‌توانند این منابع را در داخل قلعه‌ها و خانه‌های رهبر منطقه، پیدا کنند. آخرین موردی که در ضعیف‌تر کردن نوار قدرت هر منطقه به شما کمک می‌کند، دزدیدن سرمایه ملی است که در قلعه‌های بازی آن‌ را با نام Nation Treasure پیدا خواهید کرد. یادتان باشد که قبل از کشتن رهبر منطقه‌ای که در آن هستید، باید نوار قدرت در حالت Vulnerable قرار گرفته باشد.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح:  از طریق تابلو اعلانات ماموریت‌ها، ۲۰ ماموریت مختلف را انجام دهید

در محیط‌های بازی اسسینز کرید آدیسی، تابلوهای اعلانات مختلفی را مشاهده می‌کنید که مربوط به دریافت ماموریت است و می‌توانید ماموریت‌های مختلفی را قبول کنید. ماموریت‌های این بخش در سه دسته Bounties، War Contracts و Naval Quests قرار می‌گیرند. حال باید ۲۰ ماموریت را کامل کنید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید. ساده‌ترین راه برای این بخش، این است که به سراغ یکی از تابلوهای اعلانات بروید و تمامی ماموریت‌هایش را قبول کنید. در جریان بازی کردن و دریافت سایر تروفی و اچیومنت‌ها به سادگی کارهایی را که از شما خواسته شده است، کامل خواهد شد؛ برای مثال ماموریت‌های بخش قراردادها، شامل کارهایی نظیر غرق کردن پنج کشتی دزدان دریایی می‌شود.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: ۲۰ ماموریت فرعی را در جزیره‌های Pephka، Obsidian و Abantis کامل کنید

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید ماموریت‌های مختلفی را در جزیره‌های زیر انجام دهید. یادتان باشد که ماموریت‌های تابلوهای اعلانات، جزو این تروفی و اچیومنت نخواهد بود.

  • جزیره Pephka: در گوشه‌ی پایین سمت راست نقشه‌ی بازی جزیره‌ی Messara را مشاهده می‌کنید که نیمه سمت راست این جزیره، محیط Pephka است.
  • جزیره‌های Obsidian: شامل دو منطقه Hydrea و Melos می‌شود.
  • جزیره‌های Abantis: شامل دو منطقه Euboea و Skyros می‌شود.

در این میان اشاره کنم که در بخش آبسیدین، ابتدا به سراغ مراحل فرعی منطقه هایدرا بروید و سپس مراحل میلوس را کامل کنید؛ زیرا اگر ابتدا مراحل میلوس را انجام دهید، مراحل هایدرا غیر فعال می‌شوند. همچنین بخش Arena منطقه Pephka نیز جزو تروفی و اچیومنت ذکر شده، به حساب می‌آید. این در حالی است که Arena و تبدیل شدن به یک قهرمان در این قسمت، مرحله فرعی خاصی ندارد.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: جایزه‌ی خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید

برای اینکه جایزه‌ی کشتن شما بالا برود، باید سربازان زیادی را در یک منطقه از بین ببرید و در میدان نبرد باقی بمانید. زمانی که در حال مبارزه کردن هستید، در گوشه‌ی پایین سمت راست صفحه نمایش، کلاه‌خودهایی به نمایش در می‌آیند. در واقع این کلاه‌خودها، سطح جایزه‌ی شما هستند و زمانی که به رقم پنج برسد، به آخرین سطح ممکن رسیده‌اید و تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: اولین نبرد کانکوئست خود را در یکی از مناطق بازی، پیروز شوید

نبردهای کانکوئست در مناطق بازی زمانی آغاز می‌شوند که نوار قدرت بنفش رنگ آن منطقه را تا سطح Vulnerable پایین آورده باشید. اولین فرصت برای بازیکنان جهت دریافت این تروفی و اچیومنت در بخش سوم بازی است؛ زیرا نبرد کانکوئست بخش داستانی که در منطقه‌ی Megaris و بخش دوم رخ می‌دهد، جزو این تروفی و اچیومنت به حساب نمی‌آید. در این میان یک نکته وجود دارد و آن هم این است که پیشنهاد می‌کنم ابتدا تمامی نقشه‌های بازی را نمایان کنید. حال مشاهده می‌کنید که در بعضی از مناطق بازی، نبردهای کانکوئست (Conquest Battles) در جریان است و می‌توانید بدون انجام کارهای ذکر شده، خودتان را به نبرد مورد نظر برسانید و پیروز شوید.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: یک کشتی را در حالی به دو نیم نصف کنید که تمامی خدمه‌های شما زن باشند

برای دریافت این تروفی و اچیومنت موارد زیر را انجام دهید

  • اولین مورد: از طریق حساب کاربری یوپلی خودتان وارد یوبیسافت کلاب شوید و آیتم The Assassins را به رایگان دریافت کنید. در ادامه راهزن‌های زن را در منطقه‌ی زیر آب Sunken Wreck of Datis واقع در جنوب غربی جزیره Delos پیدا کنید. از طرفی دو تروفی و اچیومنت Going for Gold و Master of the Hunt را کامل کنید. تمامی این موارد سبب می‌شود Female Crew (پوسته تزئینی برای کشتی) را دریافت کنید
  • مورد دوم: در منوی کشتی‌تان آیتم تزئینی Female Crew را انتخاب کنید و بخش ستوان‌ها را خالی بگذارید.
  • مورد سوم: در طول نبرد خود با یک کشتی، آن‌ را غیر فعال کنید و سپس با سرعت به وسط کشتی ضربه وارد کنید تا به دو نیم تقسیم شود.

راهنمای تروفی اسسینز کرید آدیسی

توضیح: از طریق یک افکت لجندری، یک آیتم لجندری را حکاکی کنید

زمانی که اسلحه لجندری داشته باشید، می‌توانید از ویژگی‌های آن جهت حکاکی روی یک سلاح لجندری دیگر استفاده کنید. برای این کار به دو سلاج لجندری نیاز دارید. سپس به سراغ یکی از آهنگرهای بازی بروید و وارد بخش Engrave شوید. حال می‌توانید ویژگی یکی از سلاح‌های لجندری خود را برای سلاح لجندری دوم هم استفاده کنید. همچنین با انجام یک سری فعالیت‌های خاص، حکاکی‌های لجندری را آزاد خواهید کرد که می‌توانید از آن‌ها نیز روی سلاح لجندری خود استفاده کنید.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده