در این مطلب راهنمای دریافت تمامی تروفی‌های بازی Full Throttle Remastered را با شما در میان می‌گذاریم. با زومجی همراه باشید.

    

چندی پیش بازی Full Throttle Remastered روانه بازار شد. بازی که به خوبی یاد و خاطره نسخه اصلی را که در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود برای هواداران خود زنده کرد. بازی که به دست تیم شفر ساخته شده بود، حال توسط استودیو دابل فاین پروداکشن ریمستر و در اختیار هواداران بازی‌های ماجراجویی قرار داده شده است. اگر عاشق بازی‌های ماجراجویی و از همه مهم‌تر اشاره و کلیک کلاسیک هستید، به هیچ‌وجه این بازی را از دست ندهید. در همین راستا قصد داریم راهنمای تروفی‌های این بازی زیبا را با شما در میان بگذاریم.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: تمامی تروفی‌های بازی را در اختیار بگیرید

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: آخرین پیشنهاد Ripburger را قبول کنید

با شروع بازی مالکوم کورلی شما را در بار ملاقات می‌کند. در ادامه Ripburger صحبت‌های شما را قطع کرده و برای شروع یک گفت و گو با Ripburger به خارج از محیط بار می‌روید. وی به شما یک پیشنهاد می‌دهد که نمی‌توانید آن را رد کنید و در ادامه تروفی را دریافت خواهید کرد. یادتان باشد که اگر میان‌پرده‌ها را رد کنید، تروفی را دریافت نخواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: روی ۱۰ شی‌ء مختلف زبان خود را انتخاب کنید

در طول بازی با فشردن دکمه X و انتخاب زبان (برای صحبت کردن استفاده می‌شود) روی اشیاء شاهد این هستیم که بن می‌گوید که آن را مزه نخواهد کرد. حال این روش را روی ۱۰ شی‌ء مختلف امتحان کنید تا تروفی مورد نظر را دریافت کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که حتما دیالوگ «من آن را مزه نخواهم کرد» را از سوی بن بشنوید. بعضی مواقع وی دیالوگ‌های دیگری را به زبان می‌آورد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: کلیدهای خود را از متصدی بار پس بگیرید

پس از اینکه از زباله‌دانی خارج شدید، باید به بار برگشته و کلیدهای خود را پس بگیرید. حال زمانی که در بار هستید روی متصدی بار دکمه X را فشرده و سپس مشت خود را انتخاب کنید. بن یک حرکت جالب را انجام داده و تروفی را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: اولین Rottwheeler را شکست دهید

زمانی که کلیدهای خود را پس گرفتید، می‌توانید سوار موتورسیکلت خود شده و به پیش‌روی ادامه دهید. حال زمانی که در جاده هستید، اولین رقیب خود را مشاهده خواهید کرد. با وی به مبارزه کردن پرداخته و او را شکست دهید. حواس‌تان باشد که صحنه مربوطه را رد نکنید و به مبارزه کردن بپردازید وگرنه این تروفی را از دست خواهید داد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: زمانی که اولین نبرد خود را به پایان رساندید، وارد فروشگاه شخصیتی به اسم مو خواهید شد. سپس در پشت مغازه و سمت راست دیوار یک قاب عکس را پیدا خواهید کرد. نشان‌گر را روی عکس آورده و به واسطه‌ی دکمه‌ی X چشم‌های خود را انتخاب کنید. سپس بن عکس را نگاه خواهد کرد و تروفی مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: تمامی دیالوگ‌های اولیه مو را به اتمام برسانید

پس از دریافت تروفی قبل، به سراغ مو بروید که در حال تعمیر موتورسیکلت شما است. حال یک سری دیالوگ برای شما و مو در نظر گرفته شده است. تمامی آن‌ها را انجام داده و تروفی مربوطه را دریافت کنید.

در این مکان یک شیلنگ و بنزین قرار  دارد. آن‌ها را بردارید زیرا برای یکی از تروفی‌ها، آن‌ها را نیاز دارید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: به صحبت کردن با تاد ادامه دهید

پس از دریافت دو تروفی مربوط به فروشگاه مو، فروشگاه را ترک کرده و از طریق نقشه بازی به محل اتومبیل یدک کش رفته و از طریق دکمه X و انتخاب دستان‌تان، درب بزنید. حال تاد پشت درب ظاهر شده و از طریق انتخاب زبان خود، با تاد به صحبت کردن می‌پردازید. همینطور گزینه صحبت کردن را انتخاب کنید تا در نهایت تروفی مربوطه را دریافت کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: به درب اتومبیل یدک کش لگد بزنید

پس از دریافت تروفی قبل بلافاصله روی درب اتومبیل یدک کش پای خود را انتخاب کرده و به درب لگد بزنید تا تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: مشعل جوشکاری مو را پس بگیرید

مشعل جوشکاری در مکانی مخفی زیر اتومبیل یدک کش تاد قرار دارد. زمانی که داخل یدک کش هستید، در پشت درب ورودی یک قسمتی قرار دارد که به رنگ بژ است. سپس با رفتن به آنجا می‌فهمید که در واقع داخل یک آسانسور شده‌اید و به منطقه‌ی مخفی اشاره شده در زیر زمین می‌روید. حال در میز سمت راست، مشعل جوشکاری قرار دارد.

در این میان یک سری نکته وجود دارد که قبل از پایین رفتن از آسانسور باید آن‌ها را رعایت کنید. اول اینکه بالای تخت تاد یک کابینت کوچک قرار دارد از آنجا قفل باز کن را بردارید. همچنین در یخچال تاد یک تکه گوشت قرار دارد آن را بردارید. برای تروفی‌های آینده به این دو آیتم نیاز دارید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: قفل مربوط به برج را باز کنید

پس از برداشتن قفل باز کن و سایر آیتم‌های محیط قبل، از روی نقشه بازی به سراغ برج بنزین یا همان پمپ بنزین بروید (روی نقشه بالا سمت راست). حال درب برج را از طریق قفل باز کن باز کرده و تروفی را به دست بیاورید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: زمانی که درب برج را باز کردید. روی نردبان دکمه X را فشار دهید. این کار آژیر را به صدا در خواهد آورد و در همین هنگام باید در سایه‌ بالا سمت چپ صفحه‌ نمایش مخفی شوید.

یادتان نرود بعد از باز کردن درب، قفل را بردارید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: از فلوید بنزین بردارید

پس از دریافت تروفی قبل، به سراغ وسیله نقلیه پرنده‌ای که روی زمین نشسته است رفته و مخزن سوخت آن را باز کنید. سپس شیلنگ را داخل آن گذاشته و روی شیلنگ دکمه X را فشار داده و زبان خود را انتخاب کنید. حال شخصیت بازی به وسیله مکیدن بنزین را استخراج می‌کند.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: محل انشعاب را از زباله‌دانی ترمیم کنید

در ابتدا باید تکه گوشت موجود در یخچال تاد و قفل برج گاز را برداشته باشید. سپس از روی نقشه بازی به محیط زباله‌دانی بروید. سپس از طریق قفل، درب را بالا کشیده و از زنجیرهایی که از دیوار آویزان هستند، بالا بروید. حال شما روی دیوار ایستاده و به محیط زباله‌دانی نگاه می‌کنید. پایین رفته و یک صفحه به سمت راست بروید. حال برای پرت کردن حواس سگ موجود در محیط، تکه گوشت خود را داخل اتومبیل آبی رنگ بگذارید. به صفحه قبل برگشته و به سمت جرثقیل بروید که در بالا سمت راست صفحه نمایش شما قرار دارد. حال آهن‌ربا را از طریق دکمه R تکان داده و به بالای اتومبیل آبی رنگ بیاورید. سپس از طریق دکمه L آهن‌ربا را پایین آورده و دکمه X را فشار داده و سپس آهن‌ربا را به سمت بالا بکشید. به یک صفحه قبل برگشته و به سمت قطعاتی که توسط نور برجسته شده‌اند، بروید‌ (در سمت چپ صفحه نمایش قرار دارند). سپس روی آن‌ها X زده و دست خود را انتخاب کنید تا محل‌های انشعاب مورد نظر را برای تعمیر موتور خود بسازید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: به آخرین کلمات مالکوم گوش کنید

زمانی که به مو قطعات لازم جهت تعمیر موتورتان را دادید، می‌توانید باز به دل جاده بزنید. به پمپ بنزین برگشته و بار دیگر نردبان را لمس کنید تا آژیر خطر به صدا در آید. سپس یک میان‌پرده پخش خواهد شد که به هیچ‌وجه نباید آن را رد کنید. سپس تروفی را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: کل اخبار در حال پخش را تماشا کنید

پس از دریافت تروفی قبل به پیش مو برخواهید گشت و سپس به بار بروید. به سراغ تلویزیون داخل بار رفته و دکمه X را فشار دهید. در ادامه چشم‌های خود را انتخاب کرده و این پروسه را آن‌قدر تکرار کنید تا تروفی مربوطه را دریافت کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: بازی فیله پنج انگشت را انجام دهید

پس از دریافت تروفی قبل به سراغ ایمت، شخصی که روی صندلی نشسته است، رفته و از طریق صحبت کردن با وی، گزینه من می‌توانم آن را انجام دهم را انتخاب کنید. چند بار این کار را انجام داده تا تروفی را دریافت کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: از میراندا کارت شناسایی جعلی را بگیرید

در ادامه یک بار دیگر با ایمت صحبت کرده و در مورد یک سواری سوال کنید. سپس از بار خارج شوید و به سراغ زباله‌دانی کنار بار بروید. در آنجا می‌توانید میراندا را پیدا کرده و از وی کارت شناسایی جعلی را بگیرید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی:  به عکس مالکوم و مورین نگاه کنید که رفع آسایش می‌کنند

در ادامه به مزرعه پرورش حیوانات عمو پیت خواهید رفت و وارد یک انبار خواهید شد. در آن‌جا یک قاب عکس قرار دارد که با مشاهده کردن آن تروفی مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: یک شیلنگ برای تعمیر موتور خود بردارید

در همان انبار یک صندوق قرار دارد که درون آن یک شیلنگ قرار دارد. آن را برداشته و تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: از کود استفاده کنید تا نستور و بالوس را منحرف کنید

پس از اینکه از مزرعه عمو پیت خارج شدید، می‌بایست مورین را تعقیب کنید. حال سر راه شما به کامیون ایمت خواهید رسید. ابتدا به سراغ چرخ‌ها رفته و آن‌ها را باز کنید. سپس روی کامیون دکمه X زده و دستان خود را انتخاب کنید. حال شخصیت بن به سمت دیگر کامیون رفته و آن را واژگون می‌کند. قبل از رفتن از روی زمین مقداری کود بردارید و به مزرعه باز گردید. سپس خواهید دید که دشمنان‌تان شما را تعقیب خواهند کرد و در ادامه با رسیدن به کامیون مورد نظر، تصادف خواهند کرد و شما تروفی مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy guide

توضیح تروفی: از دانش Father Torque استفاده کنید

پس از اینکه تروفی قبل را دریافت کردید، می‌بایست مورین را دنبال کنید. در طول جاده که در حال موتورسواری هستید، به مسیرهای سمت راست رفته تا شخصیت Father Torque را ملاقات کنید. سپس تمامی دیالوگ‌های مورد نظر را انتخاب کرده و تروفی مربوطه را دریافت کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: به واسطه‌ی کودهای برداشته شده، اره برقی را به دست بیاورید

پس از دریافت دو تروفی قبل، به مسیر خود در جاده ادامه بدهید تا به یک موتور سوار زن برسید. به واسطه‌ی دکمه‌ی مربع از طریق کودهایی که برداشته‌اید می‌توانید به زن موتور سوار ضربه وارد کنید و پس از شکست دادن وی، اره برقی را به دست می‌آورید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: از عینک ایمنی Cavefish استفاده کرده تا لانه آن‌ها را شناسایی کنید

پس از دریافت تروفی قبل در مسیر جاده به راه خود ادامه داده و اصلا از خروجی‌ها خارج نشوید. حال یک سری رقیب را در طول راه مشاهده خواهید کرد که می‌توانید با آن‌ها مبارزه کنید. در این میان بعضی از موتورسوارها، دارای راننده‌های چاقی هستند که روی سر آن‌ها خالکوبی است. آن‌ها را از طریق اره برقی خود سرنگون کنید تا یک تکه چوب به دست بیاورید (بعضی از آن‌ها امکان دارد به شما سلاح دیگری بدهند). حال پس از به دست آوردن تکه چوب، با موتورسوارهایی که ظاهری شبیه به مومیایی‌ها دارند مبارزه کرده و آن‌ها را با تکه چوبی که به دست آورده‌اید، سرنگون کنید. در ادامه عینک ایمنی آن‌ها را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن، می‌توانید محیط مخفی را شناسایی کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: از طریق سطح شیب‌دار ریکی فرار کنید

زمانی که وارد غار شدید، پیش بروید تا به یک سطح شیب‌دار برسید. آن را به موتورسیکلت خود وصل کرده و به صحنه قبل برگردید و جلوی ورودی از موتور خود پیاده شوید. حال یک بار دیگر روی سطح شیب‌دار وصل شده به موتور خود X زده و دست خود را انتخاب کنید. پس از مشاهده کردن چند میان‌پرده این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: از تنگه پویاهوگا پرش کنید

پس از دریافت تروفی قبل، خود را در مقابل یک پل شکسته پیدا می‌کنید. حال پس از انجام تغییرات لازم روی موتورسیکت خود می‌توانید از روی سطح شیب‌دار پریده و به منطقه‌ی بعد بروید. پس از مشاهده کردن میان‌پرده مورد نظر، تروفی را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: باتری را از میدان مین بردارید

پس از دریافت تروفی قبل، خود را جلوی یک استادیوم پیدا خواهید کرد. راه سمت پایین را ادامه داده تا به یک مغازه هدیه فروشی برسید. حال زمان و سریع بودن مهم‌ترین رکن در این فروشگاه به حساب می‌آید. در ابتدا می‌بایست حواس فروشنده فروشگاه را پرت کنید. نشان‌گر خود را روی اجناس پشت سر وی آورده و با زدن دکمه X چشم‌های خود را انتخاب کنید. سپس به محض اینکه فروشنده پشت سر خود را نگاه کرد،‌ خرگوش روبروی فروشگاه را بردارید. سپس سوار موتور خود شده و راه سمت چپ را ادامه دهید تا به یک میدان شبیه به میدان مین برسید. از این خرگوش برای میدان مین روبروی خود استفاده کرده و پس از منفجر شدن خرگوش، باتری را برداشته و تروفی مورد نظر را دریافت کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: دزدیدن خرگوش

پس از برداشتن باتری به مغازه هدیه فروشی برگشته و باتری را داخل اتومبیل کنترلی روبروی فروشگاه قرار بدهید. حال به صفحه بعد رفته (اتومبیل را به سمت راست صفحه نمایش ببرید تا علامت رفتن به صفحه بعد را به نمایش بگذارد) و وارد درب سمت چپ شوید. پس از انجام این کار سریعا جعبه خرگوش‌ها را برداشته و از محیط خارج شوید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: خرگوش‌ها را قربانی کنید تا بتوانید از میدان مین عبور کنید

حال به میدان مین برگشته و از جعبه خرگوش‌ها استفاده کنید تا همه خرگوش‌ها از جعبه خارج شوند. در ادامه همه آن‌ها را بردارید به جز یک خرگوش و بگذارید از روی میدان مین رد شده و منفجر شود. حال به امن‌ترین قسمت میدان مین رفته و خرگوش‌ها را یکی پس از دیگری به همین روش رها کنید تا راه را کاملا پاکسازی کنند. زمانی که به محل مورد نظر برسید، تروفی را دریافت خواهید کرد.

در این میان نکته‌ای وجود دارد و آن هم این است که احتمال دارد در همان ابتدا موفق به استفاده درست از خرگوش‌های خود نشوید. برای جلوگیری از این مشکل قبل از رها کردن خرگوش‌ها بازی خود را ذخیره کنید تا در صورت ناکامی بتوانید از اول این کار را انجام دهید. یادتان باشد در انتها باید یک خرگوش اضافه داشته باشید زیرا در آخر بازی و برای دریافت یکی از تروفی‌ها به آن نیاز دارید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: از تقسیم شدن به چهار قسمت مختلف فرار کنید

سپس خود را در شرایطی می‌یابید که توسط یک گروه گرفته شده و به واسطه‌ی چهار موتور مختلف قرار است به چهار قسمت تبدیل شوید و حال یک سری انتخاب دیالوگ پیش روی شما است که اگر آن‌ها را به درستی انتخاب کنید، نجات پیدا خواهید کرد. ترتیب دیالوگ‌ها به شرح زیر است.

·       Let me go or else…

·       I cal you names!

·       Diapered Dynamo!

پس از انتخاب این دیالوگ‌ها تروفی را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: آتش بازی راه بیاندازید.

این تروفی کمی زمان‌بر است. پس از تروفی قبل و مشاهده میان‌پرده‌های پخش شده، خود را در داخل یک اتومبیل و وسط استادیوم پیدا می‌کنید. در سمت چپ تصویر یک سطح شیب‌دار قرار دارد که باید از طریق آن روی اتومبیل نارنجی رنگ پریده و آن را از کار بیاندازید. پس از انجام این کار با ضربه زدن به اتومبیل نارنجی رنگ آن را به پاین‌ترین نقطه سمت راست تصویر جایی که یک سطح شیب‌دار دیگر قرار دارد ببرید. اتومبیل نارنجی را از سطح شیب‌دار عبور داده و سپس خودتان نیز از طریق سطح شیب‌دار روی اتومبیل آبی رنگ بروید. در ادامه و پس از مشاهده تمامی میان‌پرده‌ها، خود را آتش گرفته در وسط استادیوم مشاهده خواهید کرد. به کناره‌های استادیوم رفته تا شروع به آتش گرفتن بکنند و سپس، اتومبیل آبی رنگ شما را تعقیب خواهد کرد. حال روی اتومبیل نارنجی رنگ رفته و در زمان مناسب روی اتومبیل آبی رنگ بروید. در ادامه زمانی که اتومبیل آبی رنگ به نزدیکی‌های محیط آتش گرفته رسید، از آن پیاده شده و داخل آتش شوید. حال میان پرده‌ای را که پخش می‌شود به هیچ‌وجه رد نکنید، زیرا اگر رد کنید تروفی مورد نظر را دریافت نخواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: به شکاف موجود ضربه بزنید تا راه مخفی را باز کنید

پس از دریافت تروفی قبل، اندکی در بخش داستانی بازی پیش خواهید رفت تا زمانی که به یک کارخانه برسید. حال زمانی که به پشت کارخانه مورد نظر رسیدید، یک شکاف در پایین مشاهده می‌کنید و چهار دستگاه که رنگ سبز را نشان می‌دهند. حال در زمان مناسب (وقتی که نور سبز ثابت شد و چشمک نزد) به شکاف مورد نظر لگد زده و راه مخفی را باز کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: چشم انداز Ripburger از آینده را ذوب کنید.

مدتی بعد به یک سالن کنفرانس خواهید رسید و پس از باز کردن درب مورد نظر، وارد اتاق تنظیمات می‌شوید که در سمت راست شما دو اهرم وجود دارد. اهرم سمت چپ را یک بار و اهرم سمت راست را دوبار تکان بدهید. سپس به اتاق کناری رفته و آیتم‌هایی را که از قبل در اختیار داشته بودید در جای مناسب قرار داده و میان‌پرده مورد نظر را تماشا کنید. پس از پخش شدن میان‌پرده تروفی را دریافت خواهید کرد.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: یک خرگوش به داخل موتور تصفیه هوا بیاندازید.

حال به اواخر داستان بازی رسیده‌اید. پس از دریافت تروفی قبل، خود را آویزان به یک کامیون پیدا خواهید کرد. اولین کاری که باید انجام دهید، این است که بازی خود را ذخیره کنید. دلیل این کار هم این است که درصد مرگ شما برای دریافت این تروفی بالا است و اگر آن را انجام ندهید، یکی از تروفی‌های آینده را دریافت نخواهید کرد. پس از ذخیره بازی خود، حال در جلوی کامیون که قرار دارید، به سمت راست رفته و درب هواکش را باز و یک خرگوش را به داخل بیاندازید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: Ripburger را وارد هواپیما کنید

این تروفی بلافاصله پس از تروفی قبل باز خواهد شد. حال پنل بالای هواکش را باز کرده و در ادامه عصای Ripburger را بگیرید. این نکته را یادتان باشد که انجام تمامی این کارها باید به سرعت انجام شود و اگر ناکام ماندید، از فایل ذخیره شده خود استفاده کرده و دوباره این مراحل را انجام دهید. سپس از عصای وی استفاده کرده و پره‌های هواکش را متوقف کرده و به پشت کامیون بروید. حال از طریق آچار خود پیچ‌های روی خط لوله کامیون را باز کرده و میان‌پرده پخش شده را تماشا کنید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: مرغ دریایی را بکشید

پس از دریافت تروفی قبل وارد یک اتاق کنترل خواهید شد. از طریق منوی اصلی، وارد بخش منوی تدافعی شده و Machine Gun را انتخاب کنید. گزینه کنترل و در آخر آتش را انتخاب کرده تا تروفی مورد نظر را به دست بیاورید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: یک مرگ مجلل برای Ripburger در نظر بگیرید

دریافت این تروفی نیز نیازمند انجام کارهایی است که در اتاق کنترل برای تروفی قبل انجام دادید ولی این بار پس از رفتن به کنترل، خاموش کردن سیستم را انتخاب کنید. حال اگر در طول نبرد خود با Ripburger نمرده باشید، تروفی بعدی را به صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

 

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: Ripburger را بدون یک بار مردن شکست دهید

برای دریافت این تروفی در طول مبارزه کردن با Ripburger نباید بمیرید.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: به عبور خرگوش‌ها از تیتراژ پایانی نگاه بیاندازید

 پس از اتمام بازی تیتراژ پایانی را به هیچ‌وجه رد نکنید و تا آخر آن را تماشا کنید که تقریبا ۱۰ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت.

Full Throttle / Trophy Guide

توضیح تروفی: صفحه خود را در حالت رفتن روی محافظ صفحه نمایش قرار بدهید

ساده‌ترین تروفی بازی که به راحتی می‌توانید آن را به دست بیاورید. برای دریافت این تروفی کافی است برای چند دقیقه در طول بازی کار خاصی انجام ندهید و بگذارید بازی به حالت محافظ صفحه نمایش (Screensaver) برود. در ادامه تروفی مورد نظر را دریافت خواهید کرد.


منبع PSNProfiles
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده