// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر روز عرضه اپیزود آخر بازی Batman: The Telltale Series

استودیو تل‌تیل گیمز تریلر روز عرضه آخرین اپیزود بازی Batman: The Telltale Series را منتشر کرد.

استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده و ناشر بازی Batman: The Telltale Series، تریلر روز عرضه آخرین قسمت از این بازی اپیزودیک را منتشر کرده است. آخرین قسمت از این فصل «شهر نور» نام داشته و روایت‌گر آخرین حرکت شخصیت‌های منفی بازی در راستای خراب کردن نام خانواده وین است. در ادامه می‌توانید این ویدیو زیبا را در زومجی تماشا کنید:

| |

طبق گفته تیم سازنده ظاهرا با دراماتیک‌ترین اپیزود این فصل روبرو خواهیم شد. در توضیحات رسمی این تریلر آمده است:

رهبر گروه فرزندان آرکام در حال آماده سازی آخرین حرکت خود در راستای نابودی خانواده وین است و از طرفی دوستان نزدیک‌تان، به فکر انتقام گرفتن از شما هستند. آیا هویت بتمن می‌تواند در این هرج و مرج از همگان مخفی بماند؟ سرنوشت خانواده وین و شهر گاتهام توسط انتخاب‌های شما در بازی رقم خواهد خورد. چه کارهایی انجام خواهید داد؟ تا کجا پیش خواهید رفت؟ کدام جناح را انتخاب می‌کنید؟

قسمت پنجم بازی اپیزودیک بتمن هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. همچنین کاربران اندروید، iOS و همچنین کاربران پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 می‌توانند به تجربه این قسمت بپردازند. متاسفانه هنوز استودیو تل‌تیل گیمز اعلام نکرده است که آیا فصل دوم این بازی نیز ساخته خواهد شد یا خیر.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده