بهترین فیلم های نیکول کیدمن | از چشمان کاملا بسته تا دیگران

بهترین فیلم های نیکول کیدمن | از چشمان کاملا بسته تا دیگران

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹

در این مقاله به معرفی بهترین فیلم های نیکول کیدمن، یکی از محبوب‌ترین بازیگر‌های زن تاریخ سینما خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

اگر فهرستی از محبوب‌ترین و بهترین بازیگران زن سینما تهیه کنیم، بدون شک نیکول کیدمن جایگاه بسیار ویژه‌ای در این فهرست به خودش اختصاص خواهد داد. بازیگری که در دوران بازیگری خود در نقش‌هایی بسیار متفاوت به ایفای نقش پرداخته و تمامی آن‌ها را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده است.

تهیه یک فهرست از بهترین فیلم های نیکول کیدمن و بهترین نقش‌آفرینی‌های او قطعا کار آسانی نخواهد بود ولی بااین‌حال تصمیم گرفتیم تا در این مقاله نگاهی داشته باشیم به محبوب‌ترین و بهترین فیلم های نیکول کیدمن؛ از فیلم‌های قدیمی و ابتدایی این بازیگر توانا تا فیلم‌های سال‌های اخیر او. پس این شما و این ۲۰ فیلم برتر نیکول کیدمن.

«توجه: فیلم‌های این فهرست براساس نظر تحریریه زومجی انتخاب و رتبه‌بندی شده‌اند»


بهترین فیلم های نیکول کیدمن

نیکول کیدمن در فیلم The Railway Man

۲۰- فیلم The Railway Man

فیلم مرد راه آهن

  • کارگردان: جاناتان تپلتزکی | نویسنده: اندی پترسون، اریک لومکس
  • بازیگران: نیکول کیدمن، کالین فرث، جرمی ایروین، استلان اسکاشگورد
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۱۳ میلادی
  • میانگین امتیازات The Railway Man در IMDB: ۷.۱ از ۱۰

مقاله بهترین فیلم های نیکول کیدمن را با یک فیلم بیوگرافی و مربوط‌به جنگ جهانی دوم شروع می‌کنیم که داستانی واقعی و بسیار تأثیرگذار را به‌تصویر می‌کشد. فیلمی که با اقتباس از کتابی با همین نام اثر اریک لومکس ساخته شده است و در سال ۲۰۱۳ روی پرده سینماها رفت. درکنار نقش‌آفرینی تحسین‌شده بازیگران این فیلم می‌توانیم به شخصیت‌پردازی آن اشاره کنیم که جواب سؤال‌های ایجاد شده در خط داستانی شخصیت‌ها را به خوبی می‌دهد. این فیلم موفق شد در ۱۶ جایزه مختلف در مراسم‌های گوناگون نامزد کسب‌ جوایز زیادی شود که از میان آن‌ها می‌توانیم به جایزه بهترین فیلم اقتباسی مراسم آکادمی سینمای استرالیا اشاره کنیم. فیلم The Railway Man در سال ۲۰۱۳ به تهیه‌کنندگی کریس براون با بودجه‌ای ۱۸ میلیون دلاری ساخته و اکران شد و توانست فروشی ۲۳ میلیون دلاری را پشت‌سر بگذارد.

داستان فیلم درباره سؤال مهمی جریان دارد که آیا هر فرد شکنجه‌شده‌ای درنهایت شکنجه‌گر می‌شود یا خیر؟ یک سؤال روان‌شناختی بسیار مهم که این فیلم خیلی زیبا به پاسخ آن می‌پردازد. داستان مرد راه آهن روایت‌گر واقعی زندگی اریک لومکس، افسر سابق ارتش بریتانیا به‌شمار می‌رود که این داستان به قلم خود او خلق شده است. او در جریان جنگ جهانی دوم از معدود افرادی بود که توسط ژاپنی‌ها دستگیر و به‌خاطر شکنجه و به اجبار در ساخت راه آهن تایلند - برمه به کار گرفته شد. اریک لومکس پس از مدت‌ها درد و رنج و شکنجه روحی و فیزیکی درمی‌یابد که افسر ژاپنی شکنجه‌گر او همچنان زنده است و همین موضوع روند اصلی داستان فیلم را شکل می‌دهد.


نیکول کیدمن در فیلم Practical Magic

‍۱۹- فیلم Practical Magic

فیلم جادوی عملی

  • کارگردان: گریفین دان | نویسنده: آکیوا گلدزمن، آلیس هافمن
  • بازیگران: نیکول کیدمن، ساندرا بولاک، دایان ویست، استاکرد چنینگ
  • تاریخ اکران: سال ۱۹۹۸ میلادی
  • میانگین امتیازات Practical Magic در IMDB: ۶.۳ از ۱۰

فیلم Practical Magic از آن دسته فیلم‌هایی تلقی می‌شود که داستان آن نه‌تنها در سال ۱۹۹۸ بسیار جذاب بود که همچنان می‌تواند برای علاقه‌مندان فیلم های فانتزی و کمدی یک فیلم سرگرم‌کننده به‌شمار رود. داستان فیلم درباره دو خواهر به نام‌های سالی اوون و گیلین اوون جریان دارد که هرکدام از آن‌ها داری قدرتی ماورایی هستند. همان‌طور که می‌توانیم حدس بزنیم دراختیار داشتن چنین قدرت‌هایی همیشه هم خوب نیست و می‌تواند برای آن شخص گران تمام شود. به‌خاطر طلسمی که در زندگی این دو خواهر وجود دارد، هر مردی که عاشق آن‌ها می‌شود خیلی زود جانش را از دست می‌دهد و همین موضوع آغازگر داستان‌های جالب این فیلم است.

فیلم جادوی عملی در سال ۱۹۹۸ میلادی به تهیه‌کنندگی آدام بروکس توسط استودیو Village Roadshow Pictures با بودجه‌ای بسیار سنگین و معادل ‌با ۷۵ میلیون دلار با اقتباس از کتابی با همین نام به نویسندگی آلیس هافمن تولید و اکران شد. این بودجه بسیار هنگفت انتظارات را برای فروش این فیلم بسیار بالا برد ولی فروش ۷۰ میلیون دلاری آن بدون شک یک شکست مالی برای سازندگان آن تلقی می‌شود. بااین‌حال اگر به فیلم‌های عاشقانه و کمدی با تم فانتزی علاقه زیادی دارید و همچنین اگر از طرفداران بازیگرانی مانند نیکول کیدمن و ساندرا بولاک هستید، فیلم Practical Magic به احتمال بسیار زیاد می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای شما باشد.


نیکول کیدمن در حال نقش‌آفرینی در فیلم Malice

۱۸- فیلم Malice

فیلم کینه توزی

  • کارگردان: هارولد بکر | نویسنده: آرون سورکین، اسکات فرانک
  • بازیگران: نیکول کیدمن، بیل پولمن، پیتر گلگر، یوزف زومر، آن بنکرافت
  • تاریخ اکران: سال ۱۹۹۳ میلادی
  • میانگین امتیازات Malice در IMDB: ۶.۴ از ۱۰

فیلم Malice یکی از فیلم‌های نخست شروع دوران حرفه‌ای نیکول کیدمن به‌شمار می‌رود که نامی برای این بازیگر دوست‌داشتنی سینما دست‌وپا کرد. حضور او درکنار بازیگران برجسته دیگری مانند آلک بالدوین در این فیلم و ایفای نقش بسیار خوب آن‌ها درکنار داستان جذاب فیلم باعث شد تا توجه بسیاری از اهالی سینما به این فیلم و مخصوصا به هنرنمایی نیکول کیدمن جلب شود. این فیلم در سال ۱۹۹۳ میلادی به تهیه‌کنندگی هارولد بکر توسط استودیو New Line Cinema با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری تولید و توانست فروش خوب ۴۷ میلیون دلاری را تنها در آمریکا تجربه کند و فروش کلی آن قطعا فروش قابل قبولی برای سازندگان آن به‌شمار می‌رود.

داستان فیلم چند خط داستانی مختلف را همزمان دنبال می‌کند و در نقطه پایانی ربط آن‌ها به یکدیگر را خیلی خوب به مخاطب خود نشان می‌دهد. داستان فیلم روایت‌گر داستان زندگی شخصیت‌هایی به نام‌های اندی و دکتر جد هیل است که در دبیرستان هم‌کلاسی بوده‌اند. به‌دلیل مشکلات مالی اندی سافیان و همسرش تصمیم می‌گیرند تا دکتر جد هیل و همسر او را به مستاجری بپذیرند ولی پس از این اتفاق متوجه می‌شوند که آن‌ها ریگی به کفش دارند و در کارهای خلاف قانون دست داشته‌اند. داستان فیلم در مسیر شخصیت‌های مهم فیلم پیش می‌رود تا یکی‌یکی خط‌های داستانی مختلف آن به یکدیگر برسند.


کاور فیلم Rabbit Hole با حضور نیکول کیدمن و آرون آکهارت

۱۷- فیلم Rabbit Hole

فیلم لانه خرگوش

  • کارگردان: جان کامرون میچل | نویسنده: دیوید لیندسی آبیر
  • بازیگران: نیکول کیدمن، آرون اکهارت، دایان ویست، ساندرا اوه
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۱۰ میلادی
  • میانگین امتیازات Rabbit Hole در IMDB: ۷ از ۱۰

به یکی از فیلم‌های مستقل و کم‌حاشیه نیکول کیدمن رسیدیم. فیلم لانه خرگوش از آن فیلم‌هایی است که بدون سروصدا اکران شد و دغدغه‌مندی خودش را در قالب یک داستان تأثیرگذار تقدیم مخاطبانش کرد تا نشان دهد یک فیلم و یک داستان درست و حسابی نیازی به حاشیه زیاد ندارد تا بتواند پیام خودش را به دیگران برساند. این فیلم با بودجه‌ای تنها ۳ میلیون دلاری که بیشتر آن صرف دستمزد بازیگران شده است، توسط استودیو Olympus Pictures تولید و روی پرده سینماها رفت. فروش داخلی این فیلم بااینکه نتوانست مرز ۷ میلیون دلار را رد کند ولی بدون شک هیچ تاثیری روی کیفیت این فیلم از خودش به‌جای نخواهد گذاشت.

فیلم Rabbit Hole جزییات شگفت‌انگیزی دارد، بازی فوق‌العاده نیکول کیدمن در نقش بکا باعث می‌شود تا بیننده بتواند خیلی خوب با او ارتباط برقرار کند. داستان فیلم درباره بکا و همسرش هاوی جریان دارد که پس از ازدواج زندگی خوبی را پشت‌سر می‌گذرانند تا اینکه پسر ۴ ساله آن‌ها در یک تصادف رانندگی کشته می‌شود. پس از گذشت ماه‌ها از این اتفاق هنوز هاوی و بکا نتوانسته‌اند این اتفاق را قبول کنند و هرکدام از آن‌ها یک فروپاشی روانی کامل را تجربه کرده‌اند. زندگی خصوصی آن‌ها با وجود جلسات روان‌درمانی بازهم به سمت نابودی می‌رود. فیلم لانه خرگوش با جزییاتی بسیار فوق‌العاده و نقش‌آفرینی بسیار خوب بازیگرانش مشکلات یک زندگی مشترک را به تصویر می‌کشد، مشکلاتی که احتمالا خیلی‌ از مخاطبانش آن‌ها را با تمام وجود لمس کرده‌اند.


تام کروز و نیکول کیدمن در فیلم Far and Away

۱۶- فیلم Far and Away

فیلم دور و دورتر

  • کارگردان: ران هاوارد | نویسنده: ران هاوارد، باب دلمن
  • بازیگران: نیکول کیدمن،‌ تام کروز، توماس گیبسون، رابرت پروسکی، باربارا بابکوک
  • تاریخ اکران: سال ۱۹۹۲ میلادی
  • میانگین امتیازات Far and Away در IMDB: ۶.۶ از ۱۰

فیلم Far and Away دقیقا مانند فیلم Malice از نخستین فیلم های نیکول کیدمن قلمداد می‌شود که نقش‌آفرینی او در این فیلم‌ها به سکوی پرتاب بزرگی برای این بازیگر محبوب تبدیل شد. حضور تام کروز درکنار نیکول کیدمن باعث شد تا نگاه‌ها به این فیلم دو چندان شود، دو بازیگری که توانستند در فیلم زوجی جذاب با داستانی جذاب‌تر را به تصویر بکشند و در این راه کاملا موفق بودند. فیلم دور و دورتر در سال ۱۹۹۲ به تهیه‌کنندگی ران هاوارد و باب دلمن توسط استودیو Imagine Entertainment با بودجه‌ای سنگین و معادل‌با ۶۰ میلیون دلار تولید و اکران شد و البته برخلاف فیلم Malice توانست انتظار سازندگانش بابت فروش را برآورده کند و فروش خوب ۱۴۰ میلیون دلاری را در گیشه‌ها پشت‌سر بگذارد.

البته حضور بازیگران محبوبی مانند نیکول کیدمن و تام کروز که در آن زمان سال‌های جوانی خودشان را سپری می‌کردند، هر سینمادوستی را می‌توانست به سینما بکشد. داستان فیلم همان رویای آمریکایی را به تصویر می‌کشد؛ مهاجرانی ایرلندی با رویای تشکیل یک زندگی بهتر راهی آمریکا می‌شوند تا بتوانند زمینی برای خود دست‌وپا کنند و زندگی خوبی داشته باشند. این مسیر شخصیت‌های جوزف با بازی تام کروز و شانون با بازی نیکول کیدمن که در ابتدا رابطه‌ای بسیار ساده دارند را عاشق یکدیگر می‌کند و آن‌ها در راه شکل دادن یک زندگی بهتر لحظه به لحظه عشقشان نسبت‌به دیگری افزایش پیدا می‌کند.


کاور فیلم فیلم Billy Bathgate

۱۵- فیلم Billy Bathgate

فیلم بیلی باتگیت

  • کارگردان: رابرت بنتون | نویسنده: تام استاپارد
  • بازیگران: نیکول کیدمن، داستین هافمن، استیون هیل، بروس ویلیس، استیو بوشمی
  • تاریخ اکران: سال ۱۹۹۱ میلادی
  • میانگین امتیازات Billy Bathgate در IMDB: ۵.۹ از ۱۰

فیلم بیلی باتگیت با اینکه از فیلم Far and Away و فیلم Malice قدیمی‌تر است ولی از لحاظ تاثیرگذاری در دوران حرفه‌ای نیکول کیدمن از آن‌ها بسیار مهم‌تر به‌شمار می‌رود. فیلمی که باعث شد نیکول کیدمن برای هنرنمایی فوق‌العاده خود در آن نامزد کسب جایزه گلدن گلوب شود و خیلی در مرکز توجهات قرار بگیرد. این فیلم با اقتباس از کتابی با همین نام اثر ئی. ال. دکتروف ساخته شده و حضور بازیگران برجسته‌ای مانند داستین هافمن، استیون هیل، بروس ویلیس و استیو بوشمی جذابیت‌های آن را دوچندان کرده است. Billy Bathgate در سال ۱۹۹۱ به تهیه‌کنندگی آرلن داناوان توسط استودیو Touchstone Pictures با بودجه‌ای ۴۸ میلیون دلاری تولید شد ولی نتوانست در گیشه‌ها عملکرد موفقی داشته باشد.

داستان فیلم به دوران رکود شدید اقتصادی آمریکا در دهه ۳۰ میلادی می‌پردازد که در آن زمان دار و دسته‌های گانگستری قدرت زیادی پیدا کرده بودند و به‌همین‌دلیل این فیلم با دغدغه‌مندی زیبایی داستان یکی از این گروه‌ها یعنی گروه داچ شولتس را به‌تصویر می‌کشد. شخصیت اصلی این فیلم یعنی بیلی باتگیت قصد دارد تا وارد این گروه شود و همین موضوع روند اصلی داستان فیلم را شکل می‌دهد. اگر به داستان‌های مربوط‌به دهه ۳۰ میلادی علاقه دارید تماشای این فیلم را از دست ندهید.


شخصیت‌های اصلی فیلم To Die For با حضور نیکول کیدمن

۱۴- فیلم To Die For

فیلم مُردن به‌خاطر او

  • کارگردان: گاس ون سنت | نویسنده: باک هنری
  • بازیگران: نیکول کیدمن، واکین فینیکس، مت دیلون،‌ کیسی افلک
  • تاریخ اکران: سال ۱۹۹۵ میلادی
  • میانگین امتیازات To Die For در IMDB: ۶.۸ از ۱۰

پس از اینکه نیکول کیدمن به‌خاطر حضور در فیلم‌هایی مانند Billy Bathgate و فیلم Far and Away سر زبان‌ها افتاد، بسیاری از کارگردان‌ها قصد داشتند تا او را در فیلم خودشان داشته باشند و یکی از آن کارگردان‌ها که توانست به این مهم برسد گاس ون سنت به‌شمار می‌رود. فیلم To Die For در سال ۱۹۹۵ با اقتباس از رمانی به همین نام اثر جویس مینارد به تهیه‌کنندگی لورا زیسکین توسط استودیو Columbia Pictures با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری تولید و توانست فروشی ۴۲ میلیون دلاری را در گیشه‌ها به نام خودش ثبت کند.

داستان فیلم درباره رویای بسیاری از مردم جهان جریان دارد و آن هم چیزی نیست به جز رسیدن به شهرت جهانی. سوزان استون با نقش‌آفرینی استادانه نیکول کیدمن زن جوان و زیبایی به‌شمار می‌رود و آرزو دارد که مجری تلویزیون شود و از همین طریق به شهرت زیادی برسد. وی برای رسیدن به این هدف حاضر است دست به هرکاری بزند و به‌همین‌دلیل با لری مارتو ازدواج می‌کند تا پشتوانه خانوادگی لری بتواند او را در این مسیر کمک کند. سوزان درنهایت به‌عنوان گزارشگر آب‌وهوا در یک شبکه محلی شروع به کار می‌کند و این موضوع آغاز راه سوزان در مسیری تلقی می‌شود که رویای آن را همیشه در سر داشته است.


نیکول کیدمن در یک قطار در فیلم Australia

۱۳- فیلم Australia

فیلم استرالیا

  • کارگردان: باز لورمن | نویسنده: باز لورمن
  • بازیگران: نیکول کیدمن، هیو جکمن، دیوید ونهام، جک تامسون
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۰۸ میلادی
  • میانگین امتیازات Australia در IMDB: ۶.۶ از ۱۰

فیلم استرالیا همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد در استرالیا و در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد. خانمی از طبقه اشراف‌زاده انگلستان به نام سارا اشلی در یکی از مناطق استرالیا زمین بزرگی را به ارث برده و میل زیادی برای نگه‌داری از آن زمین ندارد. بااین‌حال او مجبور می‌شود به آن منطقه سفر کند و در آن‌جا با طبیعتی وحشی و انسان‌هایی با خوی خشن روبه‌رو شود. در آن منطقه او با مردی به نام دروور آشنا می‌شود و به‌خاطر اصرارهای دروور، سارا مدتی را در آن منطقه می‌ماند تا آن زمین را بازسازی کند. سارا در این مسیر تجربیات زیادی کسب می‌کند و با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود که تا حالا در زندگی‌ خود آن‌ها را تجربه نکرده بود. البته داستان این فیلم همیشه همین‌قدر خوب باقی نمی‌ماند و پایانی بسیار غیرمنتظره انتظار مخاطبان را می‌کشد.

فیلم Australia در سال ۲۰۰۸ میلادی به تهیه‌کنندگی باز لورمن توسط استودیو Bazmark Films Australia با بودجه‌ای سنگین و معادل‌با ۱۳۰ میلیون دلار تولید و توسط شرکت فاکس قرن بیستم روی پرده سینماها رفت. این فیلم با اینکه توسط به فروشی معادل‌با ۲۱۲ میلیون دلاری دست پیدا کند ولی این رقم در مقابل بودجه آن شاید جواب انتظارات سازندگان آن را نداده باشد. این فیلم در مراسم اسکار توانست در بخش بهترین طراحی لباس نامزد این جایزه شود که درنهایت دستش از این جایزه کوتاه ماند.


کاور فیلم The Interpreter با حضور نیکول کیدمن و شان پن

۱۲- فیلم The Interpreter

فیلم مترجم

  • کارگردان: سیدنی پولاک | نویسنده: چارلز راندولف، اسکات فرانک
  • بازیگران: نیکول کیدمن، شان پن، کاترین کینر، ماز جبرانی
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۰۵ میلادی
  • میانگین امتیازات The Interpreter در IMDB: ۶.۴ از ۱۰

فیلم The Interpreter که یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن قلمداد می‌شود متاسفانه آخرین فیلم سیدنی پولاک است که در سال ۲۰۰۸ جان خود را از دست داد. این فیلم که یک تریلر سیاسی به‌شمار می‌رود با حضور بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، شان پن و کاترین کینر داستانی سرگرم‌کننده و جذاب دارد و می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای علاقه‌مندان اینگونه فیلم‌ها به حساب آید. این فیلم در سال ۲۰۰۵ میلادی به تهیه‌کنندگی تیم بوان و اریک فلنر توسط استودیو Working Title Films با بودجه‌ای ۸۰ میلیون دلاری تولید و فروش خوب ۱۶۳ میلیون دلاری را در گیشه‌ها به نام خودش ثبت کرد.

داستان فیلم درباره خانمی به نام سیلیوا بروم با بازی نیکول کیدمن جریان دارد؛ شخصیتی که در آفریقا متولد شده و به‌دلیل بلد بودن زبان‌های مختلف این قاره بزرگ به‌عنوان یک مترجم شفاهی در سازمان ملل مشغول به کار است. یک روز او به‌طور تصادفی مکالمه‌ای را می‌شنود و متوجه می‌شود یک رهبر آفریقایی که قرار است در سازمان ملل سخنرانی کند، برنامه قتل او ریخته شده است. این مکالمه به زبانی انجام شده بود که عده بسیار کمی در آن مکان از اطلاع داشتند و یکی از این افراد خانم سیلیوا بروم به‌شمار می‌رفت. تروریست‌ها پس از اینکه می‌فهمند یک مترجم ساده از نقشه آن‌ها اطلاع دارد، تصمیم می‌گیرند تا او را از بین ببرند و همین موضوع شروعی است برای داستان جذاب فیلم The Interpreter.


نیکول کیدمن مارگو رابی شارلیز ترون در کاور فیلم Bombshell

۱۱- فیلم Bombshell

فیلم بامبشل

  • کارگردان: جی روچ | نویسنده: چارلز راندولف
  • بازیگران: نیکول کیدمن، شارلیز ترون، جان لیسگو، مارگو رابی، نازنین بنیادی
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۱۹ میلادی
  • میانگین امتیازات Bombshell در IMDB: ۶.۸

فیلم Bombshell قصد دارد از مشکلی بگوید که در سراسر دنیا وجود دارد و شاید خیلی‌ها بنابه‌دلایل مختلفی از صحبت درباره آن امتناع می‌کنند. این فیلم بسیار دغدغه خوبی را پیش می‌گیرد ولی درباره اینکه موفق شده است دغدغه خودش را به‌خوبی بیان کند یا خیر نظرات مختلف زیادی وجود دارد. حضور بازیگران برجسته و محبوبی مانند شارلیز ترون، جان لیسگو و مارگو رابی درکنار نیکول کیدمن و نقش‌آفرینی بسیار تحسین‌شده آن‌ها در این فیلم از دیگر نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود. بامب‌شل که یکی از جدید‌ترین فیلم‌های نیکول کیدمن تلقی می‌شود در سال ۲۰۱۹ به تهیه‌کنندگی آرون گیلبرت و شارلیز ترون توسط استودیو Bron Studios با بودجه‌ای ۳۲ میلیون دلاری تولید و توانست فروش نسبتا خوب ۶۳ میلیون دلاری را تجربه کند.

داستان فیلم درباره قدرت زیاد مدیران شبکه‌های تلویزیونی جریان دارد که فکر می‌کنند به‌خاطر قدرت خودشان قادر هستند هر کاری انجام دهند. در سال ۲۰۱۶ یکی از مجریان شبکه فاکس به نام گرچن کارلسون با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن که از پیشنهادهای بسیار بی‌‌شرمانه مدیرعامل این شبکه خسته شده است،‌ تصمیم می‌گیرد تا قبل از پایان قرارداد خود از این فرد بسیار قدرتمند شکایت کند و از سایر خانم‌های این شبکه که این مشکلات را تجربه کرده‌اند، دعوت می‌کند تا بدون ترس وارد این مسیر شوند. طولی نمی‌کشد تا موجی از شکایت‌ها از مدیرعامل شبکه فاکس شکل می‌گیرد و یکی از مدیران بلندپایه این شبکه یعنی مگین کلی با بازی شارلیز ترون نیز با تایید این ادعاها مهر تاییدی بر کثافت موجود در رفتار مدیرعامل این شبکه می‌زند.


کاور فیلم Cold Mountain با حضور نیکول کیدمن

۱۰- فیلم Cold Mountain

فیلم کوهستان سرد

  • کارگردان: آنتونی مینگلا | نویسنده: آنتونی مینگلا
  • بازیگران: نیکول کیدمن، رنه زلوگر، جود لا، جووانی ریبیسی، فیلیپ سیمور هافمن
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۰۳ میلادی
  • میانگین امتیازات Cold Mountain در IMDB: ۷.۲ از ‍۱۰

فیلم کوهستان سرد یکی از پرافتخارترین فیلم های نیکول کیدمن به‌شمار می‌رود. این فیلم در مجموع توانست بیش از ۷۰ نامزدی مختلف در جشنواره‌های گوناگون کسب کند که درمیان آن‌ها می‌توان به نامزدی ۷ جایزه اسکار و برنده شدن در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن اشاره کرد. مراحل فیلم‌برداری این فیلم در ارتفاعات کشور رومانی انجام شد و به‌دلیل آب‌وهوای غیرمنتظره مناطق مختلف این کشور، مراحل ساخت فیلم بیش از ۵ ماه طول کشید. فیلم Cold Mountain به تهیه‌کنندگی آلبرت برگر توسط استودیو Mirage Enterprises با بودجه‌ای ۸۰ میلیون دلاری تولید و توانست در گیشه‌ها فروش نسبتا خوب ۱۷۵ میلیون دلاری را پشت‌سر بگذارد.

حضور چهار برنده اسکار در این فیلم به خوبی نشان می‌دهد که با فیلم باکیفیتی طرف خواهیم بود؛ حضور برندگان اسکاری مانند نیکول کیدمن، رنه زلوگر، فیلیپ سیمور هوفمن و ناتالی پورتمن، تیم بازیگران این فیلم را در رده بالایی نسبت‌به سایر فیلم‌های این فهرست قرار می‌دهد. داستان فیلم درباره‌ شخصیت‌های سارا و اینمان جریان دارد که زندگی پرفرازونشیبی را تجربه‌ می‌کنند. بااینکه برخی از صحنه‌های مهم داستان فیلم از روی نسخه دی‌وی‌دی آن حذف شده‌اند ولی بااین‌حال می‌توانید به‌راحتی نسخه کامل آن را پیدا کنید. در ایالت کارولینای شمالی کوهی قرار دارد که محلی‌ها به آن کوهستان سرد می‌گویند ولی هیچ شهری با این نام در واقعیت وجود ندارد.


طراحی صحنه فیلم moulin rouge!

۹- فیلم !Moulin Rouge

فیلم مولن‌روژ!

  • کارگردان: باز لورمن | نویسنده: باز لورمن
  • بازیگران: نیکول کیدمن، ایوان مک‌گرگور، جیم برودبنت، ریچارد راکسبرگ
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۰۱ میلادی
  • میانگین امتیازات !Moulin Rouge در IMDB: ۷.۶ از ۱۰

به یکی از منحصربه‌فردترین فیلم‌های فهرست بهترین فیلم های نیکول کیدمن رسیدیم. فیلم موزیکال مولن‌روژ که با طراحی صحنه شگفت‌انگیزش توانست توجه بسیاری از اهالی سینما را به خودش جلب کرد. طراحی صحنه این فیلم به‌ قدری شگفت‌انگیز بود که درمیان فیلم‌هایی مانند HARRY POTTER AND THE SORCERER'S STONE و THE LORD OF THE RINGS: THE FELLOWSHIP OF THE RING توانست برنده جایزه اسکار در بخش بهترین طراحی صحنه شود. این فیلم همچنین در هفت بخش مختلف دیگر نامزد کسب این جایزه بود که در بخش کارگردانی هنری هم توانست این جایزه را به خودش اختصاص دهد. فیلم !Moulin Rouge در سال ۲۰۰۱ میلادی به تهیه‌کنندگی باز لورمن توسط استودیو Bazmark Productions با بودجه‌ای ۵۰ میلیون دلاری تولید شد و توانست به فروش خوب ۱۸۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

داستان این فیلم موزیکال و عاشقانه درباره شخصیتی به نام کریستین جریان دارد؛ نویسنده انگلیسی جوانی که جویای نام است و به‌همین‌دلیل به پاریس نقل‌مکان می‌کند تا بتواند در فرهنگ این کشور جایی برای خودش پیدا کند. او که وسایل زیادی همراهش نداشت در هتلی ساکن شده بود و یک شب به‌طور تصادفی با یک گروه موسیقی آشنا شد. این گروه موسیقی قصد داشتند برنامه‌ای را برای صاحب باشگاه اجرا کنند و همین موضوع شروعی بود برای ادامه داستان جذاب کریستین. اگر به فیلم های موزیکال با طراحی صحنه رنگارنگ علاقه دارید، به‌هیچ‌وجه تماشای این فیلم را از دست ندهید.


نیکول کیدمن با موهای کوتاه در فیلم Birth

۸- فیلم Birth

فیلم تولد

  • کارگردان: جاناتان گلیزر | نویسنده: ژان کلود کریر
  • بازیگران: نیکول کیدمن، کامرون برایت، دنی هوستون، لورن باکال، آلیسون الیوت
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۰۴ میلادی
  • میانگین امتیازات Birth در IMDB: ۶.۲ از ۱۰

فیلم تولد شاید در نگاه نخست داستانی کلیشه‌ای داشته باشد ولی اصلا و ابدا اینطور نیست. داستان فیلم درباره شخصیت آنا با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن جریان دارد که پس از فوت همسرش یعنی شاون تصمیم می‌گیرد بار دیگر ازدواج کند ولی این تصمیم او با داستانی بسیار عجیب همراه می‌شود. زمانی‌که او و همسر جدیدش یعنی جوزف زندگی آرام خودشان را پیش می‌برند ناگهان کودکی ۱۰ ساله پیدا می‌شود و ادعا می‌کند همان شاون است ولی در یک زندگی جدید! اینکه این پسر ۱۰ ساله چگونه از تمام اطلاعات زندگی آنا و شاون آگاهی دارد و چنین ادعای بزرگی می‌کند به خط داستانی اصلی این فیلم تبدیل می‌شود که قطعا جذابیت‌های خاص خوش را دارد.

این فیلم معمایی رمانتیک در سال ۲۰۰۴ میلادی به تهیه‌کنندگی لیزی گوور و نیک موریس توسط استودیو New Line Cinema با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری تولید و روی پرده سینماها رفت. به‌خاطر داستان و فضای جدیدش این فیلم در گیشه‌های خیلی مورد استقبال عموم قرار نگرفت و میزان فروش آن از ۲۵ میلیون دلار فراتر نرفت ولی بااین‌حال افرادی که آن را تماشا کرده‌اند از آن به‌عنوان یک فیلم جذاب و بسیار سرگرم‌کننده یاد کرده‌اند. ایفای نقش بسیار زیبای نیکول کیدمن در این فیلم باعث شد تا فیلم Birth به‌راحتی در میان بهترین فیلم‌های او جایگاه خوبی به خودش اختصاص دهد.


تصویری از فیلم فیلم The Killing of a Sacred Deer

۷- فیلم The Killing of a Sacred Deer

فیلم کشتن گوزن مقدس

  • کارگردان: یورگوس لانتیموس | نویسنده: یورگوس لانتیموس
  • بازیگران: نیکول کیدمن، کالین فارل، رافی کسیدی، بیل کمپ
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۱۷ میلادی
  • میانگین امتیازات The Killing of a Sacred Deer در IMDB: ۷ از ۱۰

کشتن گوزن مقدس از معدود فیلم‌های ترسناکِ روان‌شناختی نیکول کیدمن به‌شمار می‌رود که توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. داستان بسیار جذاب، نقش‌آفرینی خوب بازیگران و همچنین شخصیت‌پردازی خوب باعث شد تا این فیلم نه‌تنها به یکی از بهترین فیلم‌های نیکول کیدمن تبدیل شود که به عقیده بسیاری از اهالی سینما یکی از فیلم‌های ترسناک بسیار خوب سال ۲۰۱۷ قلمداد شود. این فیلم که به‌عنوان یک فیلم مستقل ساخته شد به‌تهیه‌کنندگی اندرو لووی و اد گینی توسط استودیو Film4 تولید و روی پرده رفت. اطلاعات دقیقی از بودجه این فیلم در دسترس نیست ولی می‌توان حدس زد که فروش کلی ۷ میلیون دلاری آن شاید فروشی موردانتظار تلقی نشود.

داستان فیلم روایت‌گر زندگی استیون مورفی است؛ یک جراح قلب ماهر که سال‌ها این وظیفه مهم پزشکی را برعهده داشته است. سال‌ها قبل استیون به‌خاطر استفاده از مشروبات الکلی قبل از انجام عمل جراحی موجب مرگ بیمار خود شد. استیون که خودش را به سختی به‌خاطر این موضوع سرزنش می‌کند قصد دارد تا هرطور که شده اجازه ندهد ناراحتی‌های او روی زندگی پسرش تاثیری منفی داشته باشند. داستان همین‌طور باقی نمی‌ماند و داستان‌های ترسناکی برای او و خانواده‌اش پیش می‌آید که بهتر است آن‌ها را در زمان تماشای فیلم مشاهده کنید. اگر به فیلم‌های روان‌شناختی علاقه زیادی دارید فیلم The Killing of a Sacred Deer بدون شک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.


کاور فیلم The Others با حضور نیکول کیدمن و یک چراغ نفتی در دست او

۶- فیلم The Others

فیلم دیگران

  • کارگردان: آلخاندرو آمنابار | نویسنده: آلخاندرو آمنابار
  • بازیگران: نیکول کیدمن، فیونولا فلانگان، الین کاسیدی، کریستوفر اکلستون
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۰۱ میلادی
  • میانگین امتیازات The Others در IMDB: ۷.۶ از ۱۰

فیلم آمریکایی اسپانیاییِ دیگران مانند فیلم کشتن گوزن مقدس یک فیلم ترسناک به‌شمار می‌رود ولی برخلاف آن فیلم که یک فیلم ترسناک روان‌شناختی بود، The Others در زیرژانر گوتیک و ماورایی قرار می‌گیرد. این فیلم توانست در ۸ بخش مختلف از جمله در بخش بهترین فیلم سال برنده جایزه گویا (معتبرترین جایزه سینمای اسپانیا) شود و به نخستین فیلمی تبدیل شود که بدون حتی یک کلمه اسپانیایی برنده جایزه بهترین فیلم سال در این جشنواره می‌شود. این فیلم در سال ۲۰۰۱ میلادی به تهیه‌کنندگی خوزه لوئیس کوئردا توسط استودیو Las Producciones del Escorpion با بودجه‌ای ۱۷ میلیون دلاری تولید و به‌عنوان یک فیلم مستقل اکران شد که توانست فروش فوق‌العاده ۲۱۰ میلیون دلاری را در سراسر جهان تجربه کند.

داستان فیلم در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم جریان دارد و زندگی یک مادر به نام گریس استوارت با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن را روایت می‌کند. گریس به‌همراه دو فرزند کوچکش در خانه‌ای دورافتاده مشغول زندگی هستند و به‌خاطر حساسیت عجیب و نادری که کودکانش به آن مبتلا هستند، زندگی سختی را تجربه می‌کند. بچه‌های او به‌دلیل یک بیماری نادر به نور حساسیت دارند و به‌همین‌دلیل زندگی آن‌ها بدون قرار گرفتن زیر نور آفتاب سپری می‌شود. زندگی این خانواده پس از حضور سه خدمتکار در خانه آن‌ها دست‌خوش تغییراتی می‌شود و گریس می‌فهمد که حوادث عجیب و ترسناکی در پیرامون آن‌ها درحال رخ دادن است. داستان جذاب فیلم The Others آن را به یک فیلم بسیار سرگرم‌کننده برای دوست‌داران ژانر وحشت تبدیل می‌کند.


نیکول کیدمن در فیلم The Portrait of a Lady

۵- فیلم The Portrait of a Lady

فیلم پرتره یک بانو

  • کارگردان: جین کمپیون | نویسنده: لورا جونز
  • بازیگران: نیکول کیدمن، جان مالکوویچ، باربارا هرشی، مارتین دونوان،‌ کریستین بیل
  • تاریخ اکران: سال ۱۹۹۶ میلادی
  • میانگین امتیازات The Portrait of a Lady در IMDB: ۶.۲ از ۱۰

فیلم The Portrait of a Lady را می‌توانیم کمال بازیگری نیکول کیدمن قلمداد کنیم. ایفای نقش فوق‌العاده او در این فیلم به‌گونه‌ای است که امکان ندارد از تک‌تک لحظات آن لذت نبرید و به تحسین هنرنمایی او در این فیلم نپردازید. نیکول کیدمن در این فیلم در نقش شخصیت ایزابل آرچر بازی می‌کند؛ خانمی بسیار زیبا که خواستگاران زیادی دارد و درمیان آن‌ها افراد پول‌دار و مهم زیادی به چشم می‌خورند. بااین‌حال روحیه استقلال‌طلبی ایزابل موجب می‌شود تا او خیلی راحت موافقت خودش را با ازدواج اعلام نکند و به‌همین‌دلیل مورد تحسین بسیاری از اطرافیانش قرار می‌گیرد. داستان اصلی فیلم نیز حول محور شخصیت ایزابل و خواسته‌های شخصی او می‌گذرد.

فیلم The Portrait of a Lady با اقتباس از روی رمانی بسیار محبوب با همین نام اثر هنری جیمز و به تهیه‌کنندگی استیو گولین توسط استودیو PolyGram Filmed Entertainment تولید و روی پرده سینماها رفت. بااینکه فروش این فیلم از چهار میلیون دلار فراتر نرفت ولی بدون شک آن را می‌توان یکی از بهترین فیلم های نیکول کیدمن دانست که تقریبا تمام افرادی که آن را تماشا کرده‌اند از آن لذت برده‌اند. اگر به فیلم‌هایی تاریخی و قدیمی علاقه دارید، تماشای این فیلم را در الویت خودتان قرار دهید.


کاور فیلم فیلم The Beguiled با حضور نیکول کیدمن

۴- فیلم The Beguiled

فیلم فریب‌خورده

  • کارگردان: سوفیا کوپولا | نویسنده: سوفیا کوپولا
  • بازیگران: نیکول کیدمن، کالین فارل، ال فانینگ، کیرستن دانست
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۱۷ میلادی
  • میانگین امتیازات The Beguiled در IMDB: ۶.۳ از ۱۰

داستان فیلم The Beguiled مانند فیلم پرتره یک بانو در قرن ۱۸ میلادی جریان دارد و بازهم برای علاقه‌مندان این فیلم‌ها می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده دیگر به‌شمار رود. این فیلم با اقتباس از رمانی با همین نام اثر توماس پی کالنین محصول سال ۱۹۶۶ ساخته شد و داستان آن رمان را به بهترین شکل ممکن به‌تصویر کشید. البته یک فیلم با همین نام در سال ۱۹۷۱ روی پرده سینماها رفت که فیلم The Beguiled محصول سال ۲۰۱۷ نسخه‌ای بازسازی شده از آن به‌شمار می‌رود. این فیلم به تهیه‌کنندگی سوفیا کوپولا و رومن کوپولا توسط استودیو American Zoetrope با بودجه‌ای ۱۰ میلیون دلاری تولید و توانست فروش ۲۸ میلیون دلاری را در گیشه‌ها پشت سر بگذارد.

داستان فیلم در زمان جنگ داخلی آمریکا جریان دارد و روایت‌گر یک مدرسه شبانه‌روزی دخترانه است که چند دانش‌آموز به همراه مدیر مدرسه یعنی دوشیزه مارتا و یک معلم یعنی دوشیزه ادوینا دور از اتفاقات جنگ در آن مشغول تحصیل و فعالیت هستند. یک روز یکی از دانش‌جویان مدرسه در جنگلی نزدیکی آن منطقه سربازی به نام سرجوخه مک‌برنی را می‌بیند که زخمی شده و در جنگل درد می‌کشد. بانوان مدرسه او را مداوا می‌کنند و اجازه می‌دهند این مرد جوان و خوش‌سیما تا زمان بهبودی در آن مدرسه باقی بماند. ظاهر زیبای این سرباز جوان باعث می‌شود تا دانش‌جویان مدرسه در تلاش باشند تا به روش‌های مختلف توجه او را به خودشان جلب کنند که همین موضوع باعث می‌شود تا اتفاقات داستان فیلم شکل بگیرند.


نیکول کیدمن در نقش شخصیت گریس در فیلم Dogville

۳- فیلم Dogville

فیلم داگویل

  • کارگردان: لارس فون تریه | نویسنده: لارس فون تریه
  • بازیگران: نیکول کیدمن، هریت آندرسون، لورن باکال، پل بتانی
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۰۳ میلادی
  • میانگین امتیازات Dogville در IMDB: ۸ از ۱۰

فیلم داگویل با اینکه نخستین قسمت از سه‌گانه‌ای به‌عنوان «آمریکا، سرزمین فرصت‌های طلایی» به‌شمار می‌رود ولی بااین‌حال به‌عنوان یک فیلم مستقل می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. فیلمی که اگر به سینمای هنری علاقه داشته باشید در زمان تماشای آن قطعا لذت خواهید برد. فیلمی بسیار تأثیرگذار که برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۰۳ اکران شد و توانست جایزه نخل طلای بهترین کارگردانی را به‌دست آورد. این فیلم در سال ۲۰۰۳ به تهیه‌کنندگی لینه بورلوم و لارس یونسون توسط استودیو Zoma Films UK و Filmek AB با بودجه‌ای ۱۰ میلیون دلاری تولید و توانست فروشی ۱۷ میلیون دلاری را تجربه کند که قطعا برای چنین فیلمی فروش بدی به‌شمار نخواهد رفت.

داستان فیلم درباره دختر جوانی به نام گریس با هنرنمایی نیکول کیدمن جریان دارد. او که دختر یک گانگستر معروف است از دست پدرش فرار می‌کند و به یک روستای کوچک به نام داگویل می‌رود تا دور از پدرش در آن روستا زندگی آرامی داشته باشد. بااین‌حال همان‌طور که می‌توانیم حدس بزنیم شرایط وفق مراد او پیش نمی‌رود و مردم روستا برخورد بسیار سردی با او دارند تا اینکه یکی از جوان‌های آن روستا به او کمک می‌کند تا درمیان مردم آن منطقه پذیرفته شود. پس از حل شدن این موضوع مشکلات مهم‌تری یکی پس از دیگری سر راه دختر جوان قصه ما سبز می‌شوند و داستان جذاب فیلم را شکل می‌دهند.


شخصیت های اصلی فیلم The Hours با حضور نیکول کیدمن و مریل استریپ

۲- فیلم The Hours

فیلم ساعت ها

  • کارگردان: استیون دالدری ، نویسنده: مایکل کانینگهام
  • بازیگران: نیکول کیدمن، جولین مور، مریل استریپ، اد هریس
  • تاریخ اکران: سال ۲۰۰۲ میلادی
  • میانگین امتیازات The Hours در IMDB: ۷.۵ از ۱۰

احتمالا برای عنوان بهترین فیلم نیکول کیدمن میان فیلم The Hours و فیلم نخست این فهرست تفاوت نظرهای زیادی باشد که البته پربیراه هم نیست. فیلم ساعت‌ها به کارگردانی استیون دالدری اینقدر داستان تأثیرگذار و زیبایی دارد که هر بیننده‌ای را می‌تواند به وجد آورد. فیلمی که در هشت بخش مختلف از جمله بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول و مکمل زن و همچنین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد کسب این جایزه بود که درنهایت نیکول کیدمن توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن سال را به خودش اختصاص دهد. ایفای نقش نیکول کیدمن و سایر بازیگران اصلی این فیلم به‌قدری شگفت‌انگیز است که همه آن‌ها در میان نامزدهای کسب جایزه اسکار حضور داشتند.

داستان فیلم درباره سه خانم مختلف در سه بازه زمانی مختلف است و به این ترتیب فیلم قصد دارد تا تفاوت‌های عمیق فرهنگی در نسل‌های مختلف را نشان مخاطب خودش بدهد. شخصیت اول این فیلم یعنی خانم ویرجینیا وولف در سال ۱۹۲۳ درحال نوشتن رمان خانم دالووی، شخصیت دوم خانم لورا براون، زنی خانه‌دار در سال ۱۹۵۱ درحال مطالعه این رمان و شخصیت سوم خانم کلاریس گرا در سال ۲۰۰۱ که مانند خانم دالووی قرار است یک مهمانی برپا کند. این فیلم در سال ۲۰۰۲ به تهیه‌کنندگی اسکات رودین و رابرت فاکس توسط استودیو Miramax Films با بودجه‌ای ۲۵ میلیون دلاری تولید و توانست فروش خوب ۱۱۰ میلیون دلاری را در گیشه‌ها تجربه کند.


نیکول کیدمن در حال سیگار کشیدن در فیلم Eyes Wide Shut

۱- فیلم Eyes Wide Shut

فیلم چشمان کاملا بسته

  • کارگردان: استنلی کوبریک | نویسنده: استنلی کوبریک، فردریک رافائل
  • بازیگران: نیکول کیدمن، تام کروز، سیدنی پولاک،‌ ماری ریچاردسون، سم داگلاس
  • تاریخ اکران: سال ۱۹۹۹ میلادی
  • میانگین امتیازات Eyes Wide Shut در IMDB: ۷.۴ از ۱۰

احتمالا قبل از رسیدن به رتبه نخست بهترین فیلم های نیکول کیدمن حدس زده بودید که عنوان بهترین فیلم او به فیلم Eyes Wide Shut اختصاص خواهد داشت. آخرین فیلم کارگردان افسانه‌ای سینما یعنی استنلی کوبریک که قبل از اکران آن درگذشت و سینما یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های تاریخ خودش را از دست داد. بااین‌حال این کارگردان با فیلم Eyes Wide Shut توانست آخرین اثر انکارناپذیر خودش را بر پیکره سینما برجای بگذارد و یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه سینما را به اهالی آن هدیه دهد. این فیلم در سال ۱۹۹۹ به تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک با اقتباس از رمانی به نام Traumnovelle اثر آرتور شنیتسلر توسط استودیو Stanley Kubrick Productions با بودجه‌ای ۶۵ میلیون دلاری تولید و توانست فروش نسبتا خوب ۱۶۵ میلیون دلاری را تجربه کند.

داستان فیلم همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید درباره زن و شوهری به نام‌های ویلیام (بیل) هارفورد با نقش‌آفرینی تام کروز و همسرش آلیس با هنرنمایی نیکول کیدمن جریان دارد که پس از یک مهمانی بزرگ بحث مهمی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. این فیلم به‌دلیل داشتن صحنه‌های بزرگسالانه زیاد در بسیاری از کشورهای دنیا با سانسورهای زیادی روبه‌رو شد ولی بااین‌حال به‌هیچ‌وجه نمی‌توان جریان‌ساز بودن آن در سینما را نادیده گرفت. نام این فیلم در کتاب گینس به‌عنوان طولانی‌ترین مراحل ساخت یک فیلم سینمایی به ثبت رسیده است؛ مراحل فیلم‌برداری این فیلم به مدت ۴۰۰ روز بدون وقفه انجام شد، عددی که دیوانه‌کننده تلقی می‌شود.

به پایان فهرست بهترین فیلم های نیکول کیدمن رسیدیم. به‌نظر شما جای کدام فیلم‌های این بازیگر محبوب در این فهرست خالی است؟ به‌نظر شما کدام‌یک از فیلم‌های این فهرست می‌توانستند جایگاه متفاوتی داشته باشند؟ نظر خودتان را درباره بهترین فیلم های نیکول کیدمن با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.


پرسش‌های متداول

۱- بهترین فیلم های نیکول کیدمن کدام‌اند؟

از میان بهترین فیلم های نیکول کیدمن می‌توان به فیلم دیگران، فیلم چشمان کاملا بسته و فیلم ساعت ها اشاره کرد. فهرست کامل ۲۰ فیلم برتر نیکول کیدمن را در سایت زومجی بخوانید.

۲- فیلم های جدید نیکول کیدمن کدام‌اند؟

از جدیدترین فیلم های نیکول کیدمن می‌توان به فیلم بامبشل محصول ۲۰۱۹ اشاره کرد. همچنین نیکول کیدمن درسال ۲۰۲۱ فیلم ریکاردو بودن ساخته آرون سورکین را در کارنامه خود دارد. فهرست کامل ۲۰ فیلم برتر نیکول کیدمن را در سایت زومجی بخوانید.
منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده