// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

دستیار صوتی کورتانا با برنامه اسپاتیفای کنسول ایکس‌ باکس وان ادغام شد

مایکروسافت دستیار صوتی کورتانا را با برنامه اسپاتیفای کنسول ایکس‌باکس وان ادغام کرد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی مایکروسافت دستیار صوتی کورتانا خود را با نرم‌افزار اسپاتیفای کنسول ایکس‌باکس وان ادغام کرد و با این کار به شما اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از کنترل، در حین بازی کردن بتوانید پخش آهنگ‌های خود را مدیریت کنید.

این به‌روزرسانی در حال حاضر تنها در کشور امریکا در دسترس است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از از فرمان‌های صوتی همانند «Hey Cortana, play my playlist on Spotify» از ویژگی‌های آن استفاده کنند. دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند با این ویژگی هم‌زمان با بازی کردن، آهنگ مورد علاقه خود را پخش یا متوقف کنند. شاید دیگر کمتر کسی به سراغ دستگاه کینکت برود، اما ویژگی فرمان صوتی آن می‌تواند با اضافه شدن این قابلیت جان دوباره‌ای بگیرد.

مرداد ماه سال گذشته بود که برنامه Spotify به صورت رسمی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. کاربران عادی می‌توانند با وجود تبلیغات به‌صورت رایگان از این برنامه استفاده کنند، در حالی که کاربران پرمویم این سرویس قادر هستند تا بدون هیچ مزاحمتی به آهنگ‌های با کیفیت بالاتر دسترسی داشته باشند. جالب است بدانید اخیرا موسیقی متن بازی God of War هم به سرویس اسپاتیفای اضافه شده است و بازیکنان در زمانی در حال بازی Forza Horizon 4 یا Path of Exile هستند می‌توانند به اثر بیر مک‌کریری گوش دهند.

از دیگر بازی‌هایی که موسیقی متن آن‌ها در اسپاتیفای قرار داده شده است می‌توان به Doom (2016)، بازی‌های مختلف کمپانی سگا، Horizon Zero Dawn و The Order: 1886 اشاره کرد. لازم به ذکر است که نرم‌افزار اسپاتیفای در فروردین ماه سال ۹۴ به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 راه پیدا کرد و خوشبختانه هیچ‌کدام از این کنسول‌ها نیاز به اشتراک پرمیوم برای دسترسی به آهنگ‌های باکیفیت و بدون تبلیغات ندارند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده