محمد جواد جعفری

محمد جواد جعفری

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

کنسرت زنده‌ موسیقی بازی‌های Silent Hill در بریتانیا برگزار می‌شود

 اکرا یاماوکا (Akira Yamaoka) آهنگساز سری ترسناک Silent Hill ساخته های خود از عناوین Silent Hill را به بریتانیا می آورد. برای یافتن اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

فروش فوق‌العاده MGS V: Phantom Pain در پلتفرم پلی‌استیشن 4

GfK Chart-Track با انجام تحقیقات در رابطه با فروش انواع رسانه ها در بریتانیا و ایرلند به نتایج جالبی در رابطه با فروش Metal Gear Solid V: Phantom Pain رسیده است. با زومجی برای یافتن اطلاعات بیشتر همراه باشید.

یوبی سافت در رابطه با اجرای بازی‌های نسل قبل خود روی ایکس‌باکس وان می‌پرسد

به تازگی پیج رسمی فیسبوک مکزیک شرکت یوبی‌سافت یک پست جالب را با طرفداران به اشترک گذاشته است. این پست در رابطه با قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان است و از طرفداران میخواهد که بازی هایی را که دوست دارند از این قابلیت بهره مند شوند را بیان کنند.

PewDiePie کانال محبوب گیمینگ یوتیوب از ۱۰ میلیارد بازدید گذشت

فلیکس اروید اولف شِلبری ملقب به پیو دی پای توانست اولین فردی باشد که در یوتیوب بیش از ۱۰  میلیارد بازدید در کانال خود ثبت می کند. او این خبر را در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

انتشار بسته ی بروزرسانی برای Tribes: Ascen پس از دو سال

بازی Tribes: Ascend که مدت ها است توسط سازنده ی خود Hi-Rez رها شده است قرار است پس از دو سال بسته ی بروزرسانی دریافت کند. با زومجی برای یافتن اطلاعات بیشتر در رابطه با این بسته ی بروز رسانی همراه باشید.

نینتندو از آمیبو Mega Yarn Yoshi رونمایی کرد

نینتندو بار دیگر در صدد عرضه فیگوری دیگر از کارکتر های نینتندو برآمدند اما این بار نوبت به کاراکتر محبوب نینتندو Mega Yarn Yoshi  رسیده است. با زومجی برای اطلاعات بیشتر همراه باشید.

4

تصاویر خیره‌کننده Forza Motorsport 6 و نمایی از اثر باران روی اتومبیل‌ها

به تازگی تصاویری تازه از گیم پلی  بازی جدید استودیو معروف Turn 10 که نمایانگر جزئیات بالای باران در این بازی است, منتشر شده. با زومجی و تماشای تصاویر این بازی همراه باشید.

3DS با ظاهر Monster Hunter X در ژاپن عرضه خواهد شد

شرکت نینتندو کنسول Nintendo 3DS را با تم ظاهری بازی Monster Hunter X را برای عرضه در ژاپن معرفی کرد. با زومجی برای دیدن تصویر و جرئیات بیشتر در ادامه مطلب همراه باشید.