// سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

یوبی سافت در رابطه با اجرای بازی‌های نسل قبل خود روی ایکس‌باکس وان می‌پرسد

به تازگی پیج رسمی فیسبوک مکزیک شرکت یوبی‌سافت یک پست جالب را با طرفداران به اشترک گذاشته است. این پست در رابطه با قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان است و از طرفداران میخواهد که بازی هایی را که دوست دارند از این قابلیت بهره مند شوند را بیان کنند.

همانطور که می‌دانید قابلیت Backwards Compatibility که هم اکنون داغ‌ترین و پربحث‌ترین قابلیت این کنسول است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 خود را برروی ایکس‌باکس وان تجربه کنید. این قابلیت در E3 2015 معرفی شد.

سخت ترین چالش در این مسیر هم عقیده کردن شرکت های شخص ثالث با این قابلیت است که انگار مایکروسافت توانسته به خوبی از پس این چالش برآید.

Ubisoft

تصویری که در بالا مشاهده می کنید همان تصویر منتشر شده توسط فیسبوک مکزیک یوبی‌سافت است و نشان‌دهنده ی بازی های بزرگی است که طی سال‌ها برای ایکس‌باکس 360 منتشر شده است. در این عکس می توان بازی‌هایی نظیر: Assassin’s Creed, Far Cry 3, Splinter Cell: Blacklist, Assassin’s Creed: Brotherhood, Driver: San Francisco, Assassin’s Creed II, Assassin’s Creed: Revelations را مشاهده کرد.

دیدن همه‌ی این بازی‌ها در ایکس‌باکس وان به واسطه قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل بسیار هیجان انگیز است اما هم اکنون داشتن همه‌ی این بازی‌ها ممکن نیست با این حال طبق اخبار گذشته این بازی‌ها به مرور زمان در برای ایکس‌باکس وان هم قابل دسترس خواهند بود.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده