عضو تحریریه
علیرضا خنجری

علیرضا خنجری

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

سه بسته الحاقی برای بازی Just Cause 3 در راه است

به‌تازگی سازنده‌گان بازی Just Cause 3 خبر از ۳ بسته الحاقی ویژه برای بازی خود داده‌اند که در قالب یک پک ( Expansion Pass ) قرار است منتشر شود. با زومجی در ادامه خبر همراه شوید.

بازی Command & Conquer: Red Alert 2 در فروشگاه Origin رایگان شد

اگر از طرفداران سبک بازی‌های استراتژی هستید، باید این خبر را به شما اعلام کنیم که بازی Command & Conquer: Red Alert 2 برروی شبکه اوریجین توسط الکترونیک آرتز رایگان شده است. با زومجی در ادامه خبر همراه شوید.

تصاویری از منو بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection از طراحی جالبی بهره می‌برد. در این بازی منو‌ها به شکل خاصی طراحی شده و تصاویری از آن در جریان یک نمایش زنده بدست آمده که آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با زومجی در ادامه خبر همراه شوید.

1

چندین بازی از سری Assassin’s Creed به PlayStation Now می‌آیند

طبق آخرین خبری که برروی پلی‌استیشن بلاگ منتشر شده است، پنج بازی از سری Assassin’s Creed قرار است فردا برروی PlayStation Now قرار بگیرند. با زومجی در ادامه خبر همراه شوید.

منتظر بازی Skylanders SuperChargers برروی دستگاه‌های آیفونی و آیپد‌ها باشید

به‌تازگی شرکت اکتیویژن بازی Skylanders SuperChargers را برای پلتفرم‌های مختلف معرفی کرده که در این بین، نام پلتفرم iOS نیز به چشم می‌خورد. بر خلاف بازی Skylanders Trap Team که محدود به آیپدها شده بود، این بازی برروی چند دستگاه عرضه خواهد شد. با ما در ادامه خبر همراه شوید.

شرکت الکترونیک آرتز تعدادی از بازی‌های خود را از اپ استور حذف کرد

شرکت الکترونیک آرتز در اقدامی تازه، تعدادی از بازی‌های کلاسیک iOS خود را از اپ استور حذف کرده است. در بین بازی‌های حذف شده می‌توان نام‌های Flight Control، Real Racing و Dead Space را مشاهده کرد. با زومجی در ادامه خبر همراه شوید.

2

بروزرسانی جدیدی برای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی MGS V: The Phantom Pain منتشر شد

شرکت کونامی به‌تازگی یک بروزرسانی برای بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain منتشر کرده که با این بروزرسانی مشکل فایل‌های ذخیره بازی در مراحل ۲۹ و ۴۲ که با کوایت داشتید برطرف می‌شود. با زومجی در ادامه خبر همراه شوید.

اکتیویژن سه بازی جدید برای اپل تی‌وی معرفی کرد

به تازگی شرکت اکتیویژن اعلام کرده که سه بازی مختلف از بازی‌های ساخته شده توسط خود را برای اپل تی‌وی منتشر خواهد کرد. برای اطلاع از این سه بازی، با زومجی در ادامه خبر همراه شوید.

بازی POKÉMON GO به تلفن‌های هوشمند خواهد آمد

شرکت پوکمون، امروز اعلام کرد که بازی POKÉMON GO قرار است به تلفن‌های هوشمند بیاید و سیستم عامل‌های اندروید و iOS میزبان این بازی خواهند بود. با ما در ادامه خبر همراه شوید.

بازی Until Dawn بیشترین بازدید را در ماه گذشته برروی YouTube داشته است

بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 که با نام Until Dawn شناخته شده و در سبک ترس و بقا قرار دارد، ماه گذشته برروی شبکه یوتیوب بسیار خوش درخشید و و بازدیدهای بالایی را به خود اختصاص داد. با ما در ادامه خبر همراه شوید.

صفحه ۱ از ۲