شرکت سرگرمی تعاملی سونی | اخبار بازی ها

شرکت سرگرمی تعاملی سونی در سال ۱۹۹۳ با هدف ارائه سرگرمی‌های دیجیتال تاسیس شده است و استودیوهای بازیسازی فرست پارتی مختلفی را هم طی این سال‌ها به خدمت گرفته است.

نگاهی به ماجراها و عملکرد پلی استیشن 4 در نسل هشتم

به مناسبت آغاز نسل نهم، عملکرد کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت در نسل هشتم را زیر ذره‌بین برده‌ایم و این‌بار سری می‌زنیم به ماجراهای پلی استیشن 4. همراه زومجی باشید.

بازی The Last of Us Part 2 چگونه به فلسفه‌ی داستانگویی قسمت اول وفادار می‌ماند؟

شاید بازی The Last of Us Part 2 به گناهان زیادی متهم شود، ولی خیانت به چیزی که داستانگویی قسمت اول را تاریخ‌ساز کرده بود، یکی از آنها نیست. اما چه مدارکی برای اثبات این ادعا داریم؟ بیایید احساساتی شویم! همراه زومجی باشید.

طراح Astro’s Playroom می‌گوید شاید دنباله‌ یا بسته‌ای الحاقی برای آن بسازد

نیکولاس دوسه، طراح ارشد بازی Astro’s Playroom می‌گوید اگر بنا باشد این بازی گسترش پیدا کند، باید خود بازیکنان این را بخواهند.

خالق Silent Hill و Gravity Rush استودیوی Bokeh را تاسیس کرد

کیچیرو تویاما، خالق قسمت اول مجموعه‌ی Silent Hill، مجموعه‌ی Siren و Gravity Rush، پس از سال‌ها استودیوی ژاپن سونی را ترک کرده و استودیوی مستقل خود را به نام Bokeh تأسیس کرده است.

«کارگردان بازی» استودیوی Bend سونی از این استودیو جدا می‌شود؛ ترک «کارگردان خلاق» در سال گذشته

جف راس، کارگردان بازی استودیوی Bend سونی قرار است طی همین روزها از این استودیو جدا شود. جان گاروین، کارگردان خلاق سابق نیز گرچه بیش از یک سال پیش آن‌جا را ترک کرد، اما خبر جدایی او تازه منتشر شده است.

فروش Marvel’s Spider-Man از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرد

یکی از مدیران پلی استیشن به‌تازگی اعلام کرد فروش بازی Marvel’s Spider-Man پس از گذشت دو سال از زمان عرضه از مرز ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است.

سونی درباره‌ انحصاری بودن God of War 2 برای پلی استیشن 5 فعلا توضیحی نمی‌دهد

جیم رایان در پاسخ به سؤالی درباره‌ی احتمال عرضه‌ی بازی God of War 2 برای هردو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 گفته که فعلا حرفی برای گفتن در این مورد ندارد.

بررسی بازی Demon's Souls از دید سایت‌های معتبر دنیا

مدتی است که میانگین نمرات نسخه بازسازی شده Demon's Souls در دسترس قرار گرفته است و شاهد یک عملکرد فوق‌العاده از سوی آن هستیم.

بررسی بازی Sackboy: A Big Adventure از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Sackboy: A Big Adventure مدتی پیش در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفت و نمرات بازی خبر از یک تجربه سرگرم کننده را می‌دهد.

بررسی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز با Marvel's Spider-Man: Miles Morales به یاد همه می‌آورد که هیچ‌کدام از موفقیت‌های بازی انحصاری «مرد عنکبوتی»، ابدا اتفاقی نبودند.

پاسخ‌های رسمی سونی به تمام سؤالات پیرامون پلی استیشن 5

شرکت سونی هم‌زمان با عرضه‌ی پلی استیشن 5، به سؤالات مختلف در مورد کنسول نسل بعد خود پاسخ داده است.

پشتیبانی از رزولوشن 1440p در صورت تقاضای زیاد به پلی استیشن 5 اضافه می‌شود

هیدئاکی نیشینو از سونی می‌گوید که درصورت وجود تقاضای کافی از طرف کاربران برای پشتیبانی از وضوح تصویر 1440p، آن‌ها این ویژگی را به کنسول پلی استیشن 5 اضافه خواهند کرد.

بخش کوآپ آنلاین بازی Sackboy: A Big Adventure با تاخیر منتشر می‌شود

سازندگان بازی Sackboy: A Big Adventure به‌تازگی اعلام کرده‌اند که برای کار روی بخش کوآپ آنلاین این بازی نیاز به زمان بیشتری دارند، ولی قول داده‌اند که این بخش تا آخر سال میلادی جاری به بازی اضافه شود.

لودینگ های بسیار سریع بازی Demon's Souls روی پلی استیشن 5 در تریلر جدید

سازندگان بازی Demon's Souls که به‌صورت انحصاری در اختیار دارندگان کنسول پلی استیشن 5 سونی قرار می‌گیرد، نمایشی تازه و هیجان‌انگیز از این محصول مورد انتظار را تقدیم گیمرها کردند.

اولین نگاه به بخش طراحی شخصیت و Photo Mode بازی Demon's Souls

به نظر می‌رسد بازسازی Demon's Souls روی پلی استیشن 5 بهترین بخش طراحی شخصیت را بین تمامی بازی‌های این مجموعه داشته باشد.

شایعه: ریبوت بازی Silent Hill در گیم اواردز 2020 معرفی خواهد شد

شایعات مرتبط با ریبوت مجموعه بازی سایلنت هیل تمام‌شدنی نیستند و حالا گفته می‌شود که طرفداران باید در گیم اواردز 2020 انتظار پخش نخستین تریلر را داشته باشند.

استودیوی سن‌ دیگوی سونی یکی از توسعه‌دهندگان سابق بازی Uncharted را استخدام کرد

زک الیور، طراح ارشد سابق محیط‌های بازی از استودیوی ناتی داگ به استودیوی سن دیگوی سونی اضافه شده و قرار است روی یک بازی جدید و احتمالا هم‌سبک آنچارتد کار کند.

مصاحبه جیم رایان ؛ از آینده درخشان پلی استیشن 5 تا بحث پیرامون استودیوهای سونی

مدیرعامل پلی استیشن از گیمرهایی یاد کرده که در ششمین دهه عمر خود همچنان مخاطب پلی استیشن هستند.

سونی قصد دارد بیش از ۱۰۰ میلیون پلی استیشن 5 بفروشد

باتوجه به اینکه درآمد امسال سونی در فروش محصولات دیگر خود کاهش قابل‌توجهی یافته است، فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه پلی استیشن 5 برای آن‌ها بسیار حیاتی به‌نظر می‌رسد و آن‌ها امیداورند که چنین هدفی در بلندمدت محقق شود.

برند پلی استیشن برای خریداری استودیوهای بیشتر در آینده برنامه دارد

جیم رایان، رئیس بخش پلی استیشن می‌گوید که آن‌ها برای دوره‌ی پلی استیشن 5 تمایل دارند در جهت رشد و افزایش تعداد استودیوهای فرست پارتی گام بردارند.

صفحه ۴ از ۲۳