نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

فروش فوق العاده ماوس های میان رده گیمینگ لاجیتک فقط به مدت ۲۴ ساعت در فروشگاه اگزو

فروشگاه اینترنتی اگزو، ماوس‌های میان‌رده لاجیتک را به مدت ۲۴ ساعت با قیمت‌های استثنایی به فروش می‌رساند.

ماوس‌های مخصوص بازی، همیشه در میان گیمرهای پی‌سی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند. با این حال، اگر قصد داشته باشید یک ماوس حرفه‌ای مخصوص بازی تهیه کنید، باید هزینه نسبتا زیادی پرداخت کنید. شرکت‌ لاجیتک که مدت‌ها است در ساخت وسایل جانبی مخصوص بازی تجربه دارد، با در نظر گرفتن مسئله قیمت، تعدادی ماوس با قیمت‌های بسیار اقتصادی تولید کرده‌ تا کاربران به راحتی بتوانند آنها را تهیه کنند. این ماوس‌ها، ممکن است از لحاظ قیمت از برادران بزرگ‌تر خود ارزان‌تر باشند، اما از لحاظ ویژگی‌های مخصوص بازی، بسیاری از نیازهای یک گیمر را برآورده می‌سازند.

فروشگاه اینترنتی اگزو نیز با در نظر گرفتن اهمیت ماوس برای گیمرها، تصمیم گرفته است که ماوس‌های میان‌رده لاجیتک را به مدت ۲۴ ساعت با تخفیف و قیمت‌های استثنایی به فروش برساند. کاربران وب‌سایت زومجی، با استفاده از کد تخفیف RZLOGENTRY می‌توانند این ماوس‌ها را که در زیر فهرست آنها را مشاهده می‌کنید، با تخفیف خریداری کنند.

ماوس G300s لاجیتک، یکی از ماوس‌های بسیار خوش‌قیمت و پر ویژگی‌ لاجیتک است. این ماوس خوش دست، دارای ۹ کلید قابل برنامه‌ریزی به همراه نوار LEDهایی در کناره است که کاربر می‌تواند از بین ۷ رنگ، رنگ دلخواه خود را انتخاب کند. این ماوس دقیق، در حالت عادی با قیمت ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که در فروش ویژه ۲۴ ساعته اگزو و با استفاده از کد تخفیف RZLOGENTRY با قیمت ۱۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد

Logitech G302 Daedalus Prime، نام ماوس دیگری است که در این فروش ویژه قرار گرفته است. این ماوس ساده و خوش دست با رنگ مشکی خود و نورهای آبی‌اش، جلوه زیبایی دارد و با داشتن DPI معادل با 4000، در بازی فوق‌العاده عمل می‌کند. این ماوس، در حالت عادی قیمتی معادل با ۱۷۵ هزار تومان دارد که در فروش ویژه اگزو و با استفاده از کد تخفیف ذکر شده، به مدت ۲۴ ساعت به قیمت ۱۴۸ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش می‌رسد.

ماوس دیگری که در این فروش ویژه قرار گرفته است، ماوس Logitech G402 Hyperion Fury نام دارد. این ماوس که از طریق کابل USB به رایانه‌شخصی متصل می‌شود، دقتی معادل با 4000 DPI و ظاهری فوق‌العاده دارد. این ماوس، در حالت عادی با قیمت ۱۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد که در فروش ویژه اگزو، با قیمت ۱۶۹ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می‌شود

برای خرید این ماوس‌ها با قیمت ویژه و برای ۲۴ ساعت، به لینک‌های زیر مراجعه و از کد تخفیف RZLOGENTRY استفاده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده