نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۳

اخبار جدید بازی Sonic X Shadow Generations در راه است

گزارشی تازه به نزدیک بودن اخبار جدید پیرامون بازی Sonic X Shadow Generations اشاره دارد.

باتوجه‌به اینکه کیانو ریوز، هنرپیشه محبوب هالیوود قرار است صداپیشگی شخصیت شدو در فیلم Sonic the Hedgehog 3 را انجام دهد، هیجان زیادی پیرامون مجموعه سونیک ایجاد شده است. البته این فیلم سینمایی تنها محتوای جدید برای طرفداران سونیک نیست و شرکت سگا برنامه دارد بازی Sonic X Shadow Generations را تا اواخر امسال عرضه کند. Sonic X Shadow Generations ریمستر گسترش‌یافته بازی سه‌بعدی و تحسین‌شده سال ۲۰۱۱ خواهد بود که یک کمپین کاملا جدید با تمرکز روی شدو خارپشت ارائه می‌کند.

با اینکه این ریمستر اوایل امسال معرفی شد، شرکت سگا هنوز جزئیات چندانی از آن را با طرفداران به اشتراک نگذاشته است. حال یک افشاگر شناخته‌شده به‌نام Midori که سابقه افشای اطلاعاتی از پروژه‌های سگا و آتلوس را دارد، در پاسخ یک پیام در توییتر تایید کرد سگا به‌زودی اخبار جدیدی از بازی Sonic X Shadow Generations را ارائه می‌کند.

مبارزه شادو با هیولای پرنده در بازی Sonic X Shadow Generations

طبق اعلامیه‌های اخیر چندین رویداد جدید ازجمله شوکیس بازی‌های ایکس باکس، سامر گیم فست و رویداد شایعه‌شده پلی استیشن را در پیش رو داریم و باید دید سگا در کدام مراسم به انتشار اخبار جدید بازی‌های آینده خود می‌پردازد. علاوه‌براین بازی Sonic X Shadow Generations پاییز امسال برای کامپیوتر، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و ایکس باکس عرضه می‌شود؛ بنابراین منطقی است که در آینده نزدیک شاهد اخبار جدید آن باشیم.

بازی Sonic X Shadow Generations ماه گذشته در کشور کره جنوبی رده‌بندی سنی خود را دریافت کرد که این موضوع می‌تواند به نزدیک شدن تاریخ عرضه بازی و اخبار مرتبط با آن اشاره داشته باشد. درهمین‌حال Midori ادعا کرده است سگا به‌زودی بازی Sonic Rumble که با الهام از بازی چندنفره و رقابتی Fall Guys ساخته شده است را معرفی خواهد کرد. همچنین گزارش‌ها به ساخت دنباله‌ای برای Sonic Frontiers اشاره دارند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده