// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر شخصیت اصلی بازی ترسناک Get Even منتشر شد

کمپانی Bandai Namco تریلر جدیدی از بازی ترسناک Get Even با نام «رِد کیست؟» منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فارم 51 (The Farm 51) و کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) تریلر جدیدی از بازی ترسناک خود یعنی Get Even منتشر کردند. این ویدیو که ششمین تریلر داستانی بازی Get Even به شما می‌رود «رِد کیست؟» نام دارد.

در تریلر منتشر شده شاهد افرادی هستیم که به دنبال شخصیت مرموزی با نام Red هستند. اگر برای اولین بار است که نام بازی ترسناک و سورئال Get Even به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید از داستان و ویژگی‌های آن باخبر شوید:

داستان این بازی در مورد شخصیتی با نام کول بلک است که چیزی از گذشته‌اش به یاد نمی‌آورد. بلک خود را در تیمارستانی پیدا می‌کند و تنها چیزی که در ذهن او پدیدار می‌شود این است که باید دختری را که بمبی به او بسته شده است، نجات دهد. ابزار و تکنولوژی عجیبی در مغز شخصیت این بازی جایگذاری شده است که به او اجازه می‌دهد خاطرات و حافظه را مشاهده و مرور کند. در این راستا او با مشاهده گذشته خود به دنبال سوال‌های مبهم آن می‌رود.

ویژگی‌های کلیدی بازی Get Even از این قرار است:

  • خودتان را در داستانی فیلم-مانند پیدا کنید، ماجرای بازی را با تصمیم‌های خود پرورش دهید و داستان مرموز آن را برملا کنید.
  • در نقش بلک که یک کاراگاه خصوصی است، قرار بگیرید و با درگیر شدن با دشمنان، سر‌نخ‌ها را جمع‌آوری و معماها را حل کنید تا از رمز‌ و راز‌های بازی باخبر شوید.
  • در محیط و دنیای بازی سفر کنید و از سیستم صوتی ویژه آن لذت ببرید؛ سیستمی که با توجه به حرکات شما عکس‌العمل نشان می‌دهد و تغییر می‌کند.

تریلر‌های پیشین بازی Get Even را می‌توانید در صفحه آن در زومجی پیدا و تماشا کنید. این بازی در تاریخ ۶ خردادماه (۲۶ مه) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را دانلود و تماشا کنید.

| |

 نظرات خود را در مورد تریلر این بازی با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده