نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷

اعلام تاریخ رسمی عرضه پلی استیشن پورتال

شرکت سونی در بیانیه جدید خود به تاریخ عرضه دستگاه پلی استیشن پورتال اشاره کرده است.

سونی چندی قبل دستگاه ریموت پلی جدید خود برای کنسول پلی استیشن 5 را معرفی کرد. حال این دستگاه که با نام رسمی پلی استیشن پورتال به بازار عرضه می‌شود، تاریخ انتشار دقیقی دریافت کرده است. به‌گفته سونی، پلی استیشن پورتال رسما در تاریخ ۲۴ آبان (۱۵ نوامبر) امسال در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. افراد علاقه‌مند می‌توانند در کشورهای منتخب از همین حالا نسبت به پیش‌سفارش این محصول جدید اقدام کنند. به‌گفته سونی، پیش‌سفارش‌ها در خرده‌فروشی سایر مناطق از تاریخ ۷ مهر (۲۹ سپتامبر) فعال خواهد شد.

پلی استیشن پورتال جدیدترین دستگاه شرکت سونی به حساب می‌آید که برای استریم گیم‌پلی پلی استیشن 5 ازطریق Wi-Fi خانگی طراحی شده است. این دستگاه به‌طور موثر امکان تجربه بازی‌ها بدون تلویزیون یا مانیتور را امکان‌پذیر خواهد کرد. بنابراین بازیکنان می‌توانند زمانی‌که به تلویزیون یا نمایشگر اصلی خود دسترسی ندارند، ازطریق صفحه LCD هشت اینچی پلی استیشن پورتال بازی خود را تجربه کنند.

این دستگاه ریموت پلی با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در ایالات متحده و ۱۹۹.۹۹ پوند در بریتانیا به فروش می‌رسد. بنابراین یک وسیله جانبی نسبتا گران برای پلی استیشن 5 به حساب می‌آید. این دستگاه تمام قابلیت‌های دوال‌سنس از جمله تریگرهای تطبیقی و بازخوردهای لمسی را ارائه خواهد کرد و طبق گزارش‌ها عمر باتری آن با دوال‌سنس یکسان خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار پلی استیشن پورتال را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده