// پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۵

آمار بازی کردن خود طی سال ۲۰۲۲ را در سایت پلی استیشن ببینید

بازیکنان با رفتن به وبسایت PlayStation Wrap-Up 2022 می‌توانند اطلاعاتی درمورد بازی‌های خود در سال میلادی جاری در پلی استیشن پیدا کنند.

طبق روال چند سال گذشته، شرکت سونی امسال هم وبسایت PlayStation Wrap-Up 2022 را راه‌اندازی کرده است. در این وبسایت بازیکنان می‌توانند آمارهای مختلفی مثل تعداد ساعت‌هایی که بازی کرده‌اند، تروفی‌هایی که کسب کرده‌اند و دیگر آمار خود در سال میلادی ۲۰۲۲ را مشاهده کنند. گفتنی است تمامی این آمار به‌جز تعداد بازی‌های پلی استیشن پلاس که کاربر دریافت کرده از بخش پروفایل در کنسول پلی استیشن 5 پیدا می‌شوند.

این وبسایت قابلیتی شبیه به Spotify Wrapped و Apple Music Replay دارد که موسیقی‌هایی را که کاربر بیش از همه به آنها گوش کرده به شکل تصاویر قابل اشتراک درآورده است؛ قابلیتی که هر ساله در ماه دسامبر در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار می‌شود. کسانی که Wrap-Up امسال را مشاهده کنند کدی برای تصویر پروفایل آستروبات دریافت می‌کنند.

پلی استیشن امسال سال خوبی را پشت سر گذاشت و از بازی‌های بزرگ آن در امسال می‌توان به بازی God of War Ragnarok، بازی The Last of Us Part I و بازی Horizon: Forbidden West اشاره کرد. به‌تازگی اولین بسته گسترش‌دهنده بازی Horizon: Forbidden West معرفی شده است که سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

این بسته الحاقی Burning Shores نام دارد که بازیکنان را به لس آنجلس و کالیفرنیا خواهد برد. همچنین بازی The Last of Us Part I که برای پلی استیشن 5 منتشر شده بود هم قرار است برای رایانه‌های شخصی و استیم دک منتشر شود. درباره بازی God of War Ragnarok هم سونی گفته بود این اثر از حیث سرعت فروش بهترین بازی فرست‌پارتی در تاریخ پلی استیشن است. 


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده