نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴

عرضه بازی Dune: Spice Wars برای گیم پس روی پی سی

بازی استراتژیک Dune: Spice Wars از استودیو Shiro Games و Funcom به‌زودی و به‌صورت Early Access ازطریق سرویس گیم پس PC در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Dune: Spice Wars امسال به‌صورت دسترسی اولیه (early access) و ازطریق استیم برای پلتفرم پی سی عرضه شد و از آن زمان به‌صورت پیوسته درحال تغییر و بهبود تجربه کاربری است. حالا اعلام شده که به‌زودی این بازی ازطریق یک پلتفرم دیگر یعنی سرویس اشتراکی گیم پس نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا مخاطبان بیشتری فرصت تجربه نسخه اولیه این بازی را داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

هنوز زمان دقیق عرضه این بازی در گیم پس مشخص نشده، اما گفته می‌شود که به‌زودی بازی Dune: Spice Wars به همراه تمامی محتوای موجود آن یک آپدیت بزرگ به نام Sand and Air را دریافت می‌کند و ازطریق Game Pass عرضه خواهد شد. این آپدیت با ویژگی‌های گیم‌پلی، واحدها و موارد دیگر همراه خواهد بود. جزئیات آن قرار است به‌زودی با طرفداران در میان گذاشته شود.

در جریان برگزاری مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۱ در ماه دسامبر، خبر ساخت یک بازی جدید از دنیای غنی Dune اعلام شد. این بازی استراتژیک 4X که توسط استودیوی فرانسوی Shiro Games در دست توسعه است، اولین بازی مجموعه Dune پس از ۲۰ سال به حساب می‌آید. طبق گزارش‌های قبلی بازی Dune: Spice Wars تنها پروژه در دست ساخت از این مجموعه نیست و شرکت نروژی Funcom، ناشر بازی‌های ویدیویی سری Dune از برنامه های خود برای ساخت بازی‌های بیشتر مانند یک بازی جهان‌باز در سبک بقا در دنیای این مجموعه خبر داده بود. هنوز جزئیات بیشتری از زمان احتمالی معرفی این پروژه‌ها یا استودیوهای سازنده آن‌ها اعلام نشده است.

استودیوی شیرو گیمز قصد دارد در طول مدت دسترسی زودهنگام بازی Dune: Spice Wars که احتمالا بیش از یک سال طول خواهد کشید، محتویات جدیدی به مانند بخش چندنفره، پنجمین فکشن قابل بازی و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی را منتشر کند. همچنین اعمال برخی تغییرات جهت متعادل‌سازی بازی و بهبود مواردی که از بازخورد بازیکنان به‌دست می‌آیند، در برنامه‌ی استودیوی سازنده در طول یک سال آینده قرار دارند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده