// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱

جیم رایان از اجرای عالی بازی های کلاسیک با پلی استیشن پلاس پریمیوم می‌گوید

مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی گفت که بازی‌های پلی استیشن، پلی استیشن 2 و PSP که در PS Plus Premium قرار می‌گیرند، روی PS4 و PS5 جلوه‌ای عالی دارند.

مشترک‌های PS Plus Premium یعنی بالاترین سطح اشتراک پلی استیشن پلاس جدید سونی می‌توانند چندین و چند بازی کنسول PS1، کنسول PS2 و کنسول PSP را با دانلود و نصب روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خود تجربه کنند. جیم رایان، مدیرعامل و رئیس Sony Interactive Entertainment در مصاحبه با مجله‌ی ژاپنی فامیتسو راجع به اجرای بازی‌های کلاسیک روی PS4 و PS5 با اشتراک پلی استیشن پلاس پریمیوم صحبت کرد.

خبرنگار فامیتسو پرسید: «آیا این بازی‌های کلاسیک قرار است موقع اجرا روی PS4 و PS5 امکانات بیشتری نسبت به نسخه‌های قدیمی خود از جمله فریم‌ریت بالاتر را به مخاطب ارائه دهند؟». رایان پاسخ داد: «اطلاعات بیشتری در راه است. افرادی که آن‌ها را بازی کردند، به من می‌گویند که اجرای بازی‌های کلاسیک با اشتراک PS Plus Premium روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عالی به نظر می‌رسد». او همچنین به این نکته اشاره کرد که عملکرد هر بازی قدیمی موقع اجرای روی کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ سونی به خود آن بازی هم مربوط می‌شود.

پلی استیشن پلاس جدید شرکت سونی

«دسترسی به حدود ۳۴۰ بازی کنسول PS1، کنسول PS2، کنسول PS3 و کنسول PSP سونی (امکان دانلود و استریم بازی‌های پلی استیشن، پلی استیشن 2 و PSP به انتخاب مخاطب + امکان استریم بازی‌های پلی استیشن 3)» به‌عنوان یکی از مزایای اشتراک PlayStation Plus Premium معرفی شده است. بااین‌حال هنوز طرفدارها منتظر هستند که سونی فهرست این ویدیوگیم‌های کلاسیک را در اختیار آن‌ها قرار دهد تا تصمیم‌گیری راجع به خرید اشتراک آسان‌تر شود.

از آن‌جایی که پلی استیشن پلاس جدید با سه سطح اشتراک کار خود را در ماه ژوئن (از ۱۱ خرداد تا ۹ تیر) آغاز می‌کند، شرکت Sony چند هفته برای تکمیل اخبار بازی مربوط‌به این سرویس وقت دارد. برای نمونه ما می‌دانیم که «دسترسی به حدود ۴۰۰ بازی قابل دانلود PS4 و PS5» هم یکی از مزایای اشتراک PlayStation Plus Extra و اشتراک PlayStation Plus Premium به شمار می‌آید. اما در این لحظه فقط ۶ بازی بزرگ (دث استرندینگ، ریترنال، اسپایدرمن، اسپایدرمن مایلز مورالز، خدای جنگ و مورتال کامبت 11) از بین آن‌ها را می‌شناسیم و باید منتظر از راه رسیدن فهرست کامل بمانیم.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده