نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۱

Elden Ring می‌تواند آغازی برای مجموعه‌ای از آثار مختلف باشد

فرام‌سافتور فروش موفقیت آمیز Elden Ring را «شروعی فوق‌العاده برای یک مجموعه جدید» توصیف کرده است و احتمال ادامه‌ی کار آن به‌عنوان مجموعه‌ای از آثار مختلف را مطرح کرد.

یاسو میاکاوا، مدیرعامل شرکت بندای نمکو در اعلامیه اخیر خود با اشاره به اینکه مجموع فروش بازی Elden Ring تاکنون به ۱۲ میلیون نسخه رسیده است، گفته که «تلاش بسیار زیادی برای ساخت Elden Ring انجام شد تا بتوانیم از حد انتظارات طرفدارها در سراسر جهان فراتر رویم. ما تلاش خود را ادامه خواهیم داد تا این برند را فراتر از بازی ویدیویی ببریم و آن را وارد زندگی مردم کنیم. ما همچنان به ارائه‌ی لذت و احساس خوب در قالب آثار سرگرم‌کننده ادامه خواهیم داد تا بیش‌ازپیش با هواداران خود در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنیم و به آن‌ها نزدیک‌تر شویم

همچنین وب‌سایت یوروگیمر اشاره کرد که استودیوی فرام‌سافتور و بندای نمکو موفقیت بازی Elden Ring در زمینه فروش را «شروعی فوق‌العاده برای یک مجموعه جدید» توصیف کرده‌ و احتمال ادامه‌ی کار این IP به‌عنوان یک مجموعه‌ی جدید را مطرح کرده‌اند.

چند اسب در محیط بازی Elden Ring

در حال حاضر دقیقاً مشخص نیست که این «مجموعه جدید» به چه شکلی ادامه خواهد یافت، اما هیدتاکا میازاکی، کارگردان این بازی پیش از این اعلام کرده بود که پروژه‌های آینده او از Elden Ring تأثیر می‌پذیرند. بنابراین همچنان این احتمال وجود دارد که پروژه‌های آینده میازاکی در مجموعه Dark Souls، دنباله Elden Ring یا در یک مدیای دیگر جریان داشته باشند. منبع الهام بسیاری از آثار فرام‌سافتور از زمان معرفی Demon's Souls، مانگایی به‌نام Berserk است و احتمال دارد شاهد ساخت انیمه یا مانگا براساس الدن رینگ باشیم.

اخیراً گروهی از بازیکنان از پیدا کردن شواهدی خبر دادند که از احتمال معرفی یک DLC بزرگ برای Elden Ring حکایت دارد. ظاهراً این بسته الحاقی شامل یک منطقه بزرگ و کاملاً جدید است که می‌تواند یک محیط ایده‌آل با تمرکز روی محتوای PvP باشد. در حال حاضر امکان دسترسی به این زمین بازی وجود ندارد، اما شواهد به‌دست آمده نشان می‌دهد که محیط داخلی آن به‌طور کامل ساخته شده و ممکن است در طول سال ۲۰۲۲ به‌عنوان یک بسته الحاقی برای بازی منتشر شود.

با مطالعه‌ی بررسی بازی Elden Ring متوجه می‌شوید که این اثر توانست از زومجی نمره‌ی ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

«الدن رینگ از نظر داستانی تجربه‌ای مشابه نسبت‌به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور را ارائه‌ می‌دهد، اما از نظر گیم‌پلی، یک پکیج کامل و تقریبا بی‌نقص است که تنوع شیوه مبارزه‌ای به‌لطف مهارت‌ها سلاح‌ها و جادوها متفاوت باشد. بااینکه مینی باس‌های بازی می‌توانستند متنوع‌تر باشند، اما طراحی جهان بازی و باس‌های اصلی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. الدن رینگ نزدیک به ۶۰ ساعت مخاطب خود را سرگرم می‌کند، اما جهان رمزآلود آن به‌گونه‌ای طراحی شده که برای فهمیدن تمامی راز و رمز آن باید بیش از این وقت بگذارید.»

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده