// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷

فروش جهانی Elden Ring از مرز ۱۲ میلیون نسخه عبور کرد

به‌تازگی فرام‌سافتور آمار فروش بازی Elden Ring را منتشر کرد و شاهد فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای این بازی در سراسر جهان هستیم.

از زمان عرضه‌ی Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند ماه، شاهد عملکرد خوب این بازی از نظر فروش هستیم. اما آمار و ارقام رسمی فروش بازی تازه از راه رسیده‌اند. به‌تازگی شرکت بندای نامکو درکنار استودیو FromSoftware، سازنده‌ی الدن رینگ سراغ اعلام آمار فروش بازی رفت.

الدن رینگ از زمان عرضه تابه‌امروز ۱۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. بیشتر از یک میلیون نسخه از این ۱۲ میلیون نسخه در خود کشور ژاپن به فروش رسیدند. هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ و مدیرعامل استودیو ژاپنی فرام‌سافتور دراین‌باره می‌گوید: «اینکه مشاهده می‌کنیم چه تعداد بازیکن الدن رینگ را تجربه می‌کنند، برای ما شگفت‌آور است. از طرف تیم سازنده، از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنیم».

در ادامه یاسو میاکاوا، مدیرعامل Bandai Namco Entertainment گفت: «دوست دارم از این فرصت بهره ببرم و از همه‌ی هوادارانی که Elden Ring را تهیه و تجربه کردند، تشکر کنم. بسیار افتخار می‌کنم که در به ارمغان آوردن این بازی عالی و خارق‌العاده تحت نظر میازاکی و جرج آر آر مارتین با فرام‌سافتور همکاری داشتم».

مبارزه چند جنگجو مقابل دشمن بزرگ در بازی Elden Ring استودیو فرام سافتور

در بیانیه‌ی رسمی آمده است: «تلاش بسیار زیادی برای ساخت Elden Ring انجام شد تا بتوانیم از حد انتظارات طرفدارها در سراسر جهان فراتر رویم. ما تلاش خود را ادامه خواهیم داد تا این برند را فراتر از بازی ویدیویی ببریم و آن را وارد زندگی مردم کنیم. ما همچنان به ارائه‌ی لذت و احساس خوب در قالب آثار سرگرم‌کننده ادامه خواهیم داد تا بیش‌ازپیش با هواداران خود در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنیم و به آن‌ها نزدیک‌تر شویم».

نکته‌ی جالب به انتهای این بیانیه مربوط می‌شود. اینکه سازندگان امیدوار هستند الدن رینگ در قالب یک آی‌پی، فراتر از مدیوم بازی‌های ویدیویی گسترش پیدا کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه الدن رینگ راضی بوده‌اید؟ با مطالعه‌ی بررسی بازی Elden Ring متوجه می‌شوید که این اثر توانست از زومجی نمره‌ی ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

الدن رینگ از نظر داستانی تجربه‌ای مشابه نسبت‌به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور را ارائه‌ می‌دهد، اما از نظر گیم‌پلی، یک پکیج کامل و تقریبا بی‌نقص است که تنوع شیوه مبارزه‌ای به‌لطف مهارت‌ها سلاح‌ها و جادوها متفاوت باشد. بااینکه مینی باس‌های بازی می‌توانستند متنوع‌تر باشند، اما طراحی جهان بازی و باس‌های اصلی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. الدن رینگ نزدیک به ۶۰ ساعت مخاطب خود را سرگرم می‌کند، اما جهان رمزآلود آن به‌گونه‌ای طراحی شده که برای فهمیدن تمامی راز و رمز آن باید بیش از این وقت بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده