نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶

توضیح سازنده Guardians of the Galaxy درباره دلیل انتخاب این بازی

کارگردان خلاق Marvel's Guardians of the Galaxy توضیح می‌دهد که چرا استودیو Eidos Montreal از بین مجموعه‌ کامیک‌های مارول سراغ اقتباس نگهبانان کهکشان رفت.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، ژان فرانسوا دوگاس (Jean-François Dugas) که به‌عنوان کارگردان خلاق ارشد در توسعه‌ی بازی Marvel's Guardians of the Galaxy نقش داشته است، در یک مصاحبه‌ی جدید به‌انتخاب نگهبانان کهکشان از میان مجموعه کامیک‌های مارول برای ساخت یک اقتباس ویدیوگیمی پرداخته است.

دوگاس طی گفت‌وگو با تد پرایس در پادکست Game Maker's Notebook اعلام کرد که در زمان مطرح شدن قضیه‌ی اقتباس بازی از دنیای مارول توسط رئیس استودیو، آن‌ها به‌این نتیجه رسیدند که سراغ کامیک‌های نگهبانان کهکشان بروند چرا که حس می‌کردند گروه نگهبانان کهکشان مثل استودیوی ایداس مونترال، همیشه یک تیم دستِ‌کم گرفته شده بوده‌ است. در صحبت‌های دوگاس چنین می‌خوانیم:

«او (مدیر استودیو) از ما پرسید که کدام یک از مجموعه‌های مارول را بیشتر از همه دوست داریم. او از همان اول ایده‌ی نگهبانان کهکشان را داشت و ایده‌ی ما نیز همینطور بود. حس می‌کردیم که نگهبانان کهکشان گروهی از اشخاص دست‌ِ کم گرفته شده است و همین موضوع با شخصیت استودیو ایداس مونترال همخوانی داشت. چون فکر می‌کنم زمانی بود که ما می‌خواستیم بازی‌های سری Deus Ex را بسازیم و همه می‌گفتند که نه این بازی قرار نیست اثر خوبی شود. دورانی که مشغول ساخت Guardians of the Galaxy بودیم نیز همه فکر می‌کردند که این اثر قرار نیست یک خروجی باکیفیت داشته باشد».

کاراکترهای بازی Guardian's of the Galaxy

در پایان بازی Guardians of the Galaxy توانست به‌اثری سرگرم‌کننده و باکیفیت تبدیل شود. بازی نگهبانان کهکشان در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی زومجی از این بازی چنین می‌خوانیم:

«Marvel’s Guardians of the Galaxy از دل شرکت و استودیویی بیرون آمده که اخیرا کارنامه خوبی نداشتند، اما با درس گرفتن از قدیم، حال محصولی را ارائه کرده‌اند که می‌توان آن را یک بازی ابرقهرمان و اکشن ماجراجویی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز دانست. داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به‌گونه‌ای است که حتی کاربرانی که به بازی‌های ابرقهرمانی علاقه‌ای ندارند، سرگرم خواهند شد. این در حالی است که سیستم مبارزات بازی جذابیت و تنوع خوبی دارد و به‌واسطه‌ی مهارت‌های مختلف هم‌تیمی‌های‌تان، می‌توانید مدام شرایط نبرد مختلفی را پیاده‌سازی کنید. بااین‌حال تیم سازنده می‌توانست از دشمنان متنوع‌تری برای محصول خود استفاده و ازطرفی، طراحی بهتری برای انیمیشن‌های ضربات تمام کننده داشته باشد.»


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده