نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

احتمال اضافه شدن چند بازی جدید به Backward Compatibility ایکس باکس

طبق شایعات منتشر شده، در ماه آینده‌ی میلادی قرار است پس از مدت‌ها شاهد اضافه شدن چند بازی جدید به فهرست بازی‌های ویژگی Backward Compatibility ایکس باکس باشیم.

مایکروسافت و ایکس باکس همواره به دسترس‌پذیر کردن بازی‌های قدیمی برای بازیکنان نسل جدید توجه ویژه‌ای داشته‌اند. این ادعا که مایکروسافت در این زمینه‌های خاص از رقبای بزرگ خود عملکرد بهتری داشته، ادعایی بیراه نخواهد بود. مایکروسافت در مواقع مختلف بر اهمیت این موضوع تاکید کرده است و عملکرد کلی آن‌ها نیز نشان از توجه ویژه این شرکت به Backward Compatibility دارد.

ایکس باکس و مایکروسافت اما اخیرا در زمینه اضافه کردن بازی‌های جدیدی که از Backward Compatibility پشتیبانی می‌کنند، عملکرد چندان خوبی نداشته‌اند. کاربران نیز به‌درستی به به‌روز نشدن فهرست بازی‌های در دسترس ازطریق Backward Compatibility اعتراض داشته‌اند. بنابر جدیدترین اخبار، این وضعیت احتمالا به‌زودی تغییر کند.

ایکس باکس سری ایکس در کنار ایکس باکس سری اس

نیک بیکر، هم‌موسس وب‌سایت ایکس باکس اِرا به‌تازگی در توییتی از این گفته است که مایکروسافت احتمالا در ماه نوامبر (آبان-آذر) بازی‌های تازه‌ای از کنسول‌های ایکس باکس اورجینال و ایکس باکس 360 را به فهرست آثاری که از Backward Compatibility پشتیبانی می‌کنند، اضافه می‌کند. باتوجه‌به اینکه نوامبر امسال با سالگرد بیست سالگی ایکس باکس مصادف است، چنین اقدامی از سوی مایکروسافت چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

نیک بیکر در توییت خود البته اضافه کرده که اسم بازی خاصی را نمی‌برد تا انتظار خاصی ایجاد نکند. کاربران به‌لطف ویژگی Backward Compatibility می‌توانند بازی‌های کنسول‌های ایکس باکس اوریجینال و ایکس باکس 360 را روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تجربه کنند. از یاد نبرید که خبر حاضر فعلا از سوی مایکروسافت تایید یا تکذیب نشده است.

شما کاربران زومجی درباره ویژگی Backward Compatibility چه نظری دارید؟ آیا تاکنون از ویژگی بهره‌ برده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده