// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۹

پخش دومین نمایش ID@Xbox در سال ۲۰۲۱ تا چند روز دیگر

اوایل امسال نمایش اول ID@Xbox پخش شد که در آن بازی‌های مستقل زیادی معرفی شدند. حالا مایکروسافت اعلام کرده که نمایش دوم قرار است تا چند روز دیگر برگزار شود.

ID@Xbox برنامه‌ی موفقی است که از بازی‌سازان مستقل پشتیبانی می‌کند و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که بازی‌هایشان را روی پلتفرم ایکس باکس و سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر کنند. بازی‌هایی که ازطریق این برنامه به ایکس باکس راه پیدا کرده‌اند تنوع زیادی دارند و برخی از آن‌ها آنقدر کیفیت بالایی دارند که می‌توانند به یکی از بهترین تجربه‌های گیمینگ بازیکنان ایکس باکس تبدیل شوند. اولین نمایش ID@Xbox در سال ۲۰۲۱، در اوایل فروردین امسال پخش شد و در آن بازی‌های زیادی معرفی شدند. حالا مایکروسافت اعلام کرده که دومین نمایش ID@Xbox قرار است چند روز دیگر ازطریق پلتفرم توییچ پخش شود.

دومین نمایش ID@Xbox در روز سه‌شنبه ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) ساعت ۸:۳۰ شب به وقت تهران پخش خواهد شد و در آن بازی‌های مستقل جدیدی از ناشرانی چون Rebellion و Chump Squad معرفی می‌شوند. همچنین قرار است اخبار و نمایش‌هایی نیز از بازی‌هایی مانند Ollie Ollie World که در آینده منتشر می‌شوند، منتشر شود. بسیاری از این بازی‌ها علاوه‌بر انتشار روی کنسول‌های ایکس باکس، به ایکس باکس گیم پس نیز اضافه خواهند شد و احتمال دارد که در رویداد پیش‌رو دموهایی نیز از آن‌ها پخش شود.

اولین نمایش ID@Xbox امسال تقریبا طولانی بود و در آن بازی‌های متنوعی از بازی‌سازان ایندی به نمایش درآمدند. حال باید منتظر ماند و دید که در نمایش دوم نیز از فهرست بلندبالایی از بازی‌های ایندی جدید رونمایی خواهد شد یا این‌بار شاهد نمایش کوتاه‌تری هستیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نمایش ID@Xbox چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده