// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

صحبت های سازندگان راجع به همکاری گیمرها در بازی Kerbal Space Program 2

بازی Kerbal Space Program 2 در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. سازندگان می‌خواهند به گیمرها اجازه بدهند که در این بازی سخت به یکدیگر کمک کنند.

کانال یوتیوب شرکت Private Division هر از چند وقت یک بار اطلاعات بیشتری از بازی Kerbal Space Program 2 را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد؛ دنباله‌ی بازی Kerbal Space Program که در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. این بازی پروسه‌ی تولید سخت و پیچیده‌ای را پشت سر گذاشت و گزارش‌های بحث‌برانگیز متفاوتی نیز راجع به آن منتشر شده‌اند.

یکی از مواردی که راجع به بازی Kerbal Space Program گفته می‌شود آن است که گیمرهای تازه‌کار راه بسیار سختی را مقابل خود برای پیشرفت در آن محصول می‌بینند. ولی در بازی Kerbal Space Program 2 بازیکن‌های کاربلدتر می‌توانند با کمک به تازه‌کارها، اندکی همراه شدن با این بازی چالش‌برانگیز را برای آن‌ها ممکن‌تر از قبل جلوه بدهند.

استودیو بازی‌سازی Intercept Games گفت که یکی از اهداف اصلی سازندگان، بهتر کردن و افزایش در دسترس بودن بازی برای گیمرهای مختلف است. مواردی همچون بخش آموزشی و رابط کاربری بهتر دقیقا به هدف افزایش گیمرهای بازی Kerbal Space Program 2 نسبت به بازی Kerbal Space Program در این محصول جدید قرار می‌گیرند. یکی از اعضای تیم بازی‌سازی می‌گوید: «بازی Kerbal Space Program، محصول سال ۲۰۱۱ میلادی به‌شدت به سخت بودن یادگیری گیم‌پلی معروف است. تجربه‌ی آن بازی گاهی این احساس را به مخاطب می‌دهد که دارد از کوه اورست با لباس‌های مناسب خیابان بالا می‌رود!

حالا اگر همین مثال را گسترش بدهیم، بازی Kerbal Space Program 2 هم ارائه‌دهنده‌ی همان چالش دیوانه‌وار بالا رفتن از کوه است. با این تفاوت که حالا چند جان‌پناه و چند فرد کمک‌کننده به شما نیز در مسیر بالا رفتن از کوه پیدا می‌شوند. چالش بزرگی را پیش‌رو دارید. ولی ما این‌بار تجهیزات لازم برای پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز این مسیر را به شما می‌دهیم».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده