// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Splinter Cell ممکن است بخش چند نفره داشته باشد

استودیو یوبیسافت به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد حداقل بخشی از بازی Splinter Cell VR آنلاین خواهد بود و ممکن است شامل یک بخش مولتی پلیر نیز باشد.

در اواخر شهریور ماه، فیسبوک در رویداد معرفی هدست واقعیت ‌مجازی Oculus Quest 2 خود، دو بازی VR جدید Splinter Cell و Assassin’s Creed را با همکاری یوبیسافت معرفی کرد. طبق مشاهدات سایت RoadtoVR، در جدیدترین آگهی شغلی یوبیسافت آمده است که آن‌ها به‌دنبال یک طراح ارشد برای بازی جدید Splinter Cell هستند. در توضیحات این فهرست شغلی تعریف شده است که:« یوبیسافت به‌دنبال یک صاحب پروژه و یک طراح بازی ارشد بخش مولتی پلیر برای هدایت تیم دوسلدورف جهت تعریف و ارائه محتویات بخش چند نفره‌ی بازی است.»

در این فهرست همچنین آمده است که فرد انتخاب شده موظف است توضیحات و چشم انداز مربوط‌به بخش چند نفره‌ی بازی که میان مدیر خلاقیت و کارگردان بازی مشترک است را اجرا کند. همچنین فرد موظف است سیستم‌های مولتی پلیر و حالت‌های مختلفی برای بازی را تعریف و اطمینان حاصل کند که فناوری آنلاین جهت تبدیل انتخاب او به واقعیت هم‌اکنون توسعه یافته و در دسترس باشد.

 به نظر می‌رسد که بخش چند نفره‌ی بازی احتمالا همچنان در مراحل اولیه توسعه‌ی خود قرار داشته باشد و هم‌اکنون فقط ایده‌هایی توسط توسعه‌دهندگان اصلی ارائه شده است که هنوز عملی نشده‌اند. باتوجه‌به اینکه ما اطلاعات زیادی در مورد بازی Splinter Cell VR نداریم، این اتفاقات خیلی تعجب آور نیستند.

یک بخش جالب دیگر نیز در این فهرست شغلی وجود دارد. در بخش نیازمندی‌ها اعلام شده است فرد مورد نظر لازم است تجربه در توسعه بخش چندنفره داشته باشد اما باتوجه‌به اینکه داشتن دانش در مورد سیستم های واقعیت مجازی روی پی سی اجباری اعلام شده اما این دانش در رابطه با کنسول‌ و موبایل تنها به‌عنوان ویژگی‌‌ خواستنی ذکر شده است، این نکته ممکن است بیانگر این باشد که تمرکز یوبیسافت ممکن است روی PC VR باشد و نه PS VR.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده