نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه‌های واقعیت مجازی Splinter Cell و Assassin's Creed در دست ساخت هستند

دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس می‌توانند در آینده به سراغ تجربه‌های انحصاری جالبی از Splinter Cell و Assassin's Creed بروند.

طرفداران اسپلینتر سل (Splinter Cell) سال‌ها است منتظر نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه هستند. این انتظار به‌جایی رسیده است که حتی حضور سم فیشر در بازی Ghost Recon Wildlands یا بازی موبایل Tom Clancy's Elite Squad هم آن‌ها را خوشحال می‌کند، ولی باز هم خبری از نسخه‌ی اصلی جدید اسپلینتر سل نیست و به‌جای آن، خبری در مورد تولید یک بازی متفاوت از این مجموعه منتشر شده است؛ یک اثر واقعیت مجازی (VR) که در کنار نسخه‌ای از Assassin's Creed برای هدست‌های آکیولس (Oculus) تولید می‌شود.

به‌گزارش The Information، شرکت فیس‌بوک مالک آکیولس قصد دارد مجموعه بازی‌های واقعیت مجازی خود را افزایش دهد و مخاطبان جدیدی جذب کند، بنابراین به فکر تولید بازی‌های انحصاری بزرگی افتاده است؛ بازی‌هایی که دو مورد از آن‌ها با توافق این شرکت و یوبیسافت (Ubisoft) تولید خواهند شد و برگرفته از دو مجموعه محبوب این شرکت فرانسوی هستند. هنوز اطلاعات بیشتری از بازی‌های واقعیت مجازی اسپلینتر سل و Assassin's Creed نداریم، ولی طبق همین گزارش به‌نظر می‌رسد شخص مارک زاکربرگ، مدیر فیس‌بوک نقش پررنگی در انتخاب این دو بازی داشته است تا از طریق آن‌ها به افزایش فروش هدست‌های آکیولس کمک کند.

بعد از انتشار Assassin's Creed Odyssey، هنوز خبر رسمی در مورد نسخه‌ی بعدی این مجموعه نداریم ولی شایعاتی درباره‌ی آن منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد بازی در دوران وایکینگ‌ها جریان خواهد داشت. از طرف دیگر Splinter Cell: Blacklist آخرین نسخه از مجموعه اسپلینتر سل بود و بعد از آن دوست‌داران این مجموعه، موفق به تجربه‌ی اثر جدیدی از آن نشده‌اند و مدتی قبل هم اخبار مربوط به ساخت نسخه‌ی جدید بازی تکذیب شد، هرچند جید ریموند مدتی پیش از تولید نسخه‌ای جدید از این بازی در زمان حضور خود در یوبیسافت خبر داده بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده