// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۲

بازی های واقعیت مجازی جدید Splinter Cell و Assassin’s Creed معرفی شدند

فیسبوک در رویداد تازه‌ای که به معرفی هدست واقعیت‌مجازی Oculus Quest 2 می‌پرداخت، با همکاری یوبیسافت دو بازی VR جدید Splinter Cell و Assassin’s Creed را معرفی کرد.

جدیدترین اخبار بازی به مخاطبان می‌گویند که یوبی‌سافت از ماه‌ها قبل چهار استودیو خود را متمرکز روی ساخت دو بازی واقعیت مجازی جدید در مجموعه‌ی «اسپیلنتر سل» و سری بازی Assassin's Creed کرده است. این بازی‌ها حداقل فعلا در انحصار هدست واقعیت مجازی جدید فیسبوک یعنی Oculus Quest 2 خواهد بود؛ هدستی که با قیمت ۲۹۹ دلار در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) عرضه خواهد شد.

هدست واقعیت مجازی آکیولس کوئست 2 وزنی کمتر از نسخه‌ی اول این هدست‌ها دارد و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، صفحه‌ی نمایشی با کیفیت نزدیک به 4K و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. فیسبوک هم ظاهرا حساب زیادی روی این محصول باز کرده است و می‌خواهد با بازی‌های ساخته‌شده توسط شرکت‌های معروف، فروش آن را افزایش دهد.

اساسین کرید و اسپلنتر سل مخصوص هدست واقعیت مجازی فیسبوک

برخلاف مجموعه‌ی «اساسینز کرید» که همیشه در انواع‌واقسام پلتفرم‌ها حضور دارد و این آسیبی به پروسه‌ی ساخت قسمت‌های اصلی آن برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی نزده است، سال‌ها از عرضه‌ی یک بازی Splinter Cell واقعی و AAA می‌گذرد. زیرا ظاهرا برخلاف تمامی درخواست‌های طرفداران پروپاقرص سم فیشر، یوبیسافت همچنان بیشتر به درآمدزایی فرعی با این کاراکتر محبوب و قدیمی علاقه‌مند است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده