// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

تریلرهای جدید Godfall زره Vertigo و گوشه‌ای از موسیقی حماسی بازی را نشان می‌دهند

سازندگان Godfall به‌تازگی تریلری از زره جدید بازی به‌نام Vertigo رونمایی کرده‌اند و نمونه‌ی کوتاهی ازموسیقی متن حماسی بازی را نیز با انتشار تیزری کوتاه با طرفداران به‌اشتراک گذاشته‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Gearbox Publishing and Counterplay Games یک تریلر جدید و یک تیزر معرفی موسیقی متن از Godfall را برای این بازی مورد انتظار منتشر کرد که قرار است درآینده‌ی نزدیک برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود.

در تریلر اول شاهد معرفی زره جدیدی برای این بازی هستیم که Vertigo نام دارد. ناگفته نماند که به زره‌ها در بازی Godfall به‌انگلیسی Valor Plate یا «پوشش دلاوری» گفته می‌شود. بااینکه این تریلر بسیار کوتاه است، ولی برای معرفی این زره حشره‌مانند کافی به‌نظر می‌رسد. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین در تیزری کوتاه، سازندگان نمونه‌ای از موسیقی متن حماسی درون بازی را که ساخته‌ی بِن مک‌دوگل است با طرفداران در حساب توییتری بازی به ‌اشتراک گذاشته‌اند. این مجموعه‌ی ساندترک قرار است یک روز بعد از عرضه‌ی بازی، یعنی در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) به‌صورت دیجیتالی منتشر شود. شما می‌توانید این تیزر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر دوست دارید که بدانید در بازی گاد‌فال با چه نوع‌ گیم‌پلی و فضایی سروکار دارید، می‌توانید توضیحات سازندگان را در زیر مطالعه کنید:

«سرزمین آپِریون در آستانه‌ی نابودی قرار دارد و شما یکی از آخرین بازماندگان شوالیه‌های Valorian هستید. شما درنقش جنگجویانی خدامانند قرار خواهید گرفت که با پوشیدن Valorplate‌ها، همان زره‌های افسانه‌ای بازی، می‌توانید تبدیل به استاد بلامنازع مبارزات تن‌به‌تن شوید. دشمنان سر راه خود را برای صعود به سرزمین‌های افسانه‌ای دیگر قلع‌و‌قمع کنید و درنهایت، خدای افسانه‌ای دیوانه، یعنی ماکروز را به‌چالش بکشید؛ او در بالاترین نقطه منتظر شما است. Godfall در سبک اکشن-نقش‌آفرینی تن‌به‌تن و یک بازی looter-slasher است (یعنی با کشتن دشمنان، زره و تجهیزات آن‌ها روی زمین می‌افتد و بازیکن می‌توان برای ارتقا کارکتر خود آن‌ها را تصاحب کند).»

  • در میان چشم‌اندازهای فریبنده‌ی بازی گشت‌و‌گذار و ماجراجویی کنید؛ از مناطق صخره‌‌های آبی معلق در هوا در سرزمین «آب» گرفته تا جنگل‌های زیرزمینی و زرشکی‌رنگ سرزمین «زمین».
  • در کار با همه‌ی کلاس‌های اسلحه که هرکدام سبک مبارزه‌ی خاصی را طلب می‌کنند، استاد شوید. این اسلحه‌ها شامل شمشمیر‌های بلند و سبک، نیزه‌ها، چکش‌های جنگی، شمشیرهای بزرگ و سنگین و اسلحه‌هایی که همزمان در هر دست یکی جای می‌گیرد، می‌شوند.
  • سطح شخصیت خود را در بازی افزایش دهید و مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید. همچنین سلاح‌های افسانه‌ای بازی را کشف و از نیروی مخرب آن در میدان نبرد استفاده کنید.
  • ۱۲ Valorplate بازی را آنلاک کنید. از این زره‌های آسمانی و غیرزمینی برای هرچه‌ قدرتمند‌تر کردن خود استفاده کنید تا بتوانید هردشمنی را را که سر راه شما و ماکروز قرار گرفته است، نابود کنید.
  • مهارت‌های خود را در Tower of Trials به‌ بوته‌ی آزمایش بگذارید و خود را دربرابر سرسخت‌ترین دشمنان بازی به چالش بکشید تا لوت‌های بسیار کمیاب به‌دست آورید.
  • بازی را می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا با دوستان‌تان در حالت کو‌آپ سه‌نفره‌ی آنلاینِ بازیکن دربرابر هوش مصنوعی تجربه کنید.

بازی Godfall در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.      


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده