نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷

برای تجربه بازی Godfall نیاز به اتصال اینترنت است

استودیوی کانترپلی گیمز اعلام کرد که بازی Godfall در زمره‌ی آثار سرویس محور قرار نمی‌گیرد، اما برای تجربه‌ی آن نیاز به اتصال اینترنت است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکنان برای تجربه‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی Godfall استودیوی کانترپلی گیمز به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهند داشت و این موضوع در مورد تمام حالت‌های آن صدق می‌کند. نیاز به اتصال اینترنت نخستین‌بار در صفحه‌ی مربوط‌به بازی‌های پلی استیشن 5 تایید شد که از «الزام تجربه‌ی آنلاین» خبر می‌داد. در همین راستا برخی از بازیکنان سردرگم برای شفاف‌سازی این موضوع از طریق حساب رسمی توییتر گادفال با توسعه‌دهندگان بازی ارتباط برقرار کردند. سازندگان نیز در پاسخ به این سوال اظهار داشتند که نباید بازی Godfall را در زمره‌ی آثار «سرویس محور» قرار داد، اما برای تجربه‌ی آن به اتصال اینترنت نیاز است.

کاربری با نام nope: آیا باید از آنلاین نبودن بازی گادفال خاطر جمع باشیم؟ به این دلیل این سوال را می‌پرسم که صفحه‌ی رسمی بازی از الزام به اتصال اینترنت برای تجربه‌ی آن حکایت دارد.

توسعه‌دهندگان: گادفال یک بازی سرویس محور نیست، اما برای تجربه‌ی آن به اتصال اینترنت نیاز است.

یکی از کاربران توییتر در این‌باره گفت: «شاید اگر ماهیت بازی بهتر تشریح می‌شد، می‌توانستیم اتخاذ این تصمیم را درک کنیم. این بدین خاطر است که با یک بازی کوآپ آنلاین طرف هستیم، اما باز هم می‌توانست به گونه‌ی دیگری باشد ... منظورم این است که حتی بازی Demon's Souls محصول سال ۲۰۰۹ نیز با وجود نیاز به اینترنت برای بخش کوآپ، دارای یک بخش آفلاین بود.» یکی دیگر از کاربران در این خصوص اظهار داشت: «پس می‌توان گفت که بازی با بسته‌شدن سرورها پس از X سال غیرقابل تجربه خواهد شد که نقطه‌ی قوتی برای جذب مشتری نیست.» استودیوی کانترپلی گیمز و شرکت گیرباکس اخیراً از قیمت و جزئیات پیش‌خرید این بازی اکشن فانتزی پرده برداشتند.

بازی گادفال در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) در سراسر جهان عرضه می‌شود، اما کاربران اروپایی پلی استیشن 5 باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند؛ زیرا این بازی در تاریخ ۲۹ آبان (۱۹ نوامبر) در این منطقه منتشر می‌شود. این بازی دارای سه نسخه‌ی متفاوت خواهد بود و نسخه‌ی استاندارد (Standard Edition) آن به قیمت ۵۰ پوند، نسخه‌ی دیلاکس (Deluxe Edition) آن به قیمت ۶۶ پوند و نسخه‌ی اَسندد (Ascended Edition) آن به قیمت ۷۶ پوند به فروش می‌رسد. نسخه‌ی استاندارد گادفال تنها شامل بازی پایه، نسخه‌ی دیلاکس بازی شامل بازی پایه و بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی اول و نسخه‌ی اَسندد آن شامل بازی پایه، بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی اول و محتوای لوازم تزئینی دیجیتالی خواهد بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده