// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۵

دو ویدیوی جدید از گیم ‌پلی و داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

یوبیسافت دو ویدیوی جدید از بازی Assassin’s Creed Valhalla را منتشر کرده که در آن‌ها می‌توانیم نگاهی به یک واکترو مفصل و همچنین عناصر داستانی، مکان‌های بازی و المان‌های گیم‌پلی مربوط‌به وایکینگ‌های بازی داشته باشیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت همزمان با ویدیو‌های پیش‌نمایش از دیگر سایت‌های خبر بازی، دو تریلر از بازی Assassin’s Creed Valhalla به اشتراک گذاشته است. اولین ویدیو Deep Dive نام دارد و به عناصر داستانی، مکان‌های بازی و المان‌های گیم‌پلی مربوط‌به وایکینگ‌های بازی می‌پردازد. ویدیو‌ی دوم شامل یک واکترو می‌شود که موارد مختلفی از بازی را نشان می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانیم، داستان بازی حول وایکینگی به‌نام ایور (Eivor) می‌چرخد که به سرزمین انگلستان تحت تسلط قوم آنگلو‌ساکسو‌ن‌ها می‌رود و آن‌جا یک روستای وایکینگی برپا می‌کند. هرچه‌قدر که بازیکن به مکان‌های مختلف نقشه‌ی بازی سر بزند و منابع جاهای دیگر را غارت کند، روستای وایکینگ‌ها گسترش و تعداد سرباز‌های مهاجم وایکینگ نیز افزایش می‌یابد. ایور همزمان می‌تواند با گروه‌های دیگر اتحاد تشکیل دهد تا شانس بقای وایکینگ‌ها را در سرزمین بیگانه بهبود دهد. شما می‌توانید تریلر Deep Dive این بازی را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در میان تمام مأموریت‌های جدی که در بازی انجام می‌دهید، فعالیت‌های کوچک اما لذت‌بخش و متفاوتی نیز در والهالا در نظر گرفته شده است؛ از چالش‌های جهان‌باز خاص بازی گرفته تا ماهی‌گیری و حتی اصطلاحا کل‌کل‌های رپ‌مانند بین وایکینگ‌ها. تمام این موارد به‌علاوه‌ی گیم‌پلی مبارزات و گشت‌و‌گذار در نقشه‌ی بازی را می‌توانید در ویدیوی واکترو بازی ازطریق لینک یوتیوب تماشا کنید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر شود. این در حالی است که نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


بیشتر بخوانید:
منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده