نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر جدید بازی Final Fantasy 7 Remake اشاره‌ای به نسخه پی سی آن می‌کند

تریلر جدید بازی Final Fantasy 7 Remake به عرضه‌ی این بازی برای پی سی اشاره می‌کند.

طبق آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی Final Fantasy 7 Remake توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر شده است که در آن اشاره‌ای به عرضه‌ی این بازی محبوب برای پی سی شده است. این ویدیوی جدید که به پاس قدردانی از طرفداران برای صبوری کردن در مقابل روند توسعه‌ی طولانی این بازی منتشر شده است، شامل صحبت‌های کارگردان بازی یوشینوری کیتاسی و نگاهی کلی به این آن به جنبه‌های مختلف بازی می‌شود. شما می‌توانید ویدیو منتشر شده را از طریق این لینک مشاهده کنید.

یکی از نکاتی که در این ویدیو به چشم طرفداران خورد، قسمتی از آن بود که زیر آن عبارت «گیم‌پلی بازی از نسخه کامپیوتر آن ضبط شده است» نوشته شده است.(که تصویر آن از طریق این لینک قابل مشاهده است) پیش از این نیز اعلام شده بود که بازی Final Fantasy VII Remake تا آوریل سال ۲۰۲۱ انحصاری زمانی کنسول پلی‌ استیشن 4 است و این تریلر می‌تواند نشان دهد که احتمالا یکی از نسخه‌هایی که پس از اتمام این زمان منتشر می‌شود، نسخه‌ی پی‌سی خواهد بود. 

این عبارت البته به این دلیل در ویدیو گذاشته شده است که طرفداران انتظار چنین کیفتی را از نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی نداشته باشند اما در هر صورت همین عبارت برای بالابردن هیجان کاربران پلتفرم پی‌سی کافی بود. ادامه‌ی این ویدیو نیز به بررسی تغییراتی که اسکوئر انیکس در نسخه‌ی ریمیک نسبت به نسخه‌ی اصلی (که در سال ۱۹۹۷ منتشر شده بود)، صورت داده است، می‌پردازد. 

بررسی سایت‌های مختلف از نسخه‌ی ریمیک بازی Final Fantasy 7 Remake نشان می‌دهد که این بازی توانسته است که به‌خوبی نظرات منتقدان را به خود جلب کند. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید پیش‌نمایش آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.  

نظر شما در مورد احتمال عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake برای پی سی چیست؟ آیا تمایل دارید تا این بازی را روی کامپیوتر خود تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده