نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تهیه کننده Final Fantasy 7 Remake درباره آینده این بازی صحبت می‌کند

یوشینوری کیتاسه از اسکوئر انیکس در قسمت جدید نشریه Famitsu، نظرات جالبی را درباره بازی جدید Final Fantasy 7 Remake و آینده‌ی این مجموعه به اشتراک گذاشته است.

جدیدترین شماره هفته‌نامه‌ی Famitsu Magazine به بازی جدید Final Fantasy 7 Remake می‌پردازد. در این قسمت، تمامی اطلاعاتی که قبل از انتشار این بازی توسط Square Enix منتشر شده بود، مجدداً جمع آوری و مورد بحث قرار گرفته است. علاوه‌بر این، به کلیه‌ی مطالب مرتبط با کلاسیک Final Fantasy VII (شامل Ehrgeiz) نیز پرداخته شده است.

درکنار این موارد، یک مصاحبه اختصاصی با صداپیشه Cloud، تاکاهیرو ساکورای (Takahiro Sakurai) نیز ترتیب داده شده که به ارائه‌ی نظرات خود درباره نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 می‌پردازد. درنهایت، یوشینوری کیتاسه تهیه کننده‌ و تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان این بازی به ارائه‌ی نظرات خود درباره این بازی پرداخته‌اند. در ادامه به این مقاله نگاه کوتاهی خواهیم داشت.

هشدار: ممکن است ادامه‌ی این مطلب قسمت‌هایی از داستان بازی را لو دهد

Yoshinori Kitase

اکثر نظرات Nomura و Kitase به تکرار توضیحات قبلی آن‌ها درباره روند ساخت و جزئیات این بازی مربوط می‌شود اما آن‌ها در ادامه حضور کاراکتر جدید Kyrie Canaan از Final Fantasy VII The Kids Are Alright را نیز در این بازی تأیید کرده‌اند. سومیره یوساکا (Sumire Uesaka) مسئولیت صداگذاری شخصیت Kyrie را برعهده خواهد داشت. در میان صحبت‌های Yoshinori Kitase، یکی از نظرات به‌خصوص او درباره پایان بندی Final Fantasy VII Remake، بیش از سایرین جلب توجه می‌کند. وی در خلال صحبت‌های خود می‌گوید:

طرفدارن چیزی در حدود ۲۳ سال برای این بازی انتظار کشیده‌اند و من خوشحالم که بالاخره موفق شدیم تا این بازی را به آن‌ها تقدیم کنیم. بازی Final Fantasy VII Remake می‌تواند به نوبه‌ی خود یک بازی کامل و مستقل محسوب شده و تجربه آن برای تمامی گروه‌های مخاطبان لذت بخش باشد اما داستان آن هنوز فاصله‌ی زیادی با تکمیل شدن دارد. ما با این بازی نشان دادیم که چه پتانسیل بالایی برای آینده‌ی این مجموعه وجود دارد. ضمن اینکه در بسیاری از قسمت‌های بازی، نشانه‌های متعددی برای آنچه که در آینده در انتظار بازیکنان است تعبیه شده است. حالا ما منتظر نظریه‌ پردازی هواداران درباره اتفاقاتی که در آینده خواهد افتاد خواهیم بود. ما از امروز ارتباط خود را با همه‌ی طرفداران حفظ خواهیم کرد تا درکنار یکدیگر این پروژه را پرورش دهیم.

Yoshinori Kitase به‌طور قطع درباره فصل آخر بازی Final Fantasy 7 Remake صحبت می‌کند. او در خلال صحبت‌های خود از لفظ یک انتظار ۲۳ ساله استفاده کرده و به معرفی نسخه Remake در سال ۲۰۱۵ اشاره ندارد. بنابراین منظور کیتاسه این است که بازی Final Fantasy VII Remake می‌تواند به‌عنوان دنباله‌ای مطرح شود که طرفداران از سال ۱۹۹۷ منتظر آن بودند. دقیقاً مانند کاری که یک انیمه‌ی مشهور و به‌خصوص با فیلم‌های خود می‌کند. در هر حال، خیلی خوب است که او این نکته را با مخاطبان در میان گذاشته و طرفداران را تشویق به پیش‌بینی درباره بازی بعدی این مجموعه می‌کند. به احتمال زیاد، اکانت رسمی Final Fantasy 7 Remake در توییتر نیز از حالا به بعد به انتظار یک سری هشتگ‌های خاص برای انعکاس این تئوری‌ها خواهد پرداخت.

شما می‌توانید با مراجعه به مطلب مقابل، به مقاله پیش نمایش بازی Final Fantasy VII Remake نیز نگاهی داشته باشید، ضمن اینکه در این لینک، نظرات و نمرات شماری از معتبرترین سایت‌ها و نشریات جهان درباره این بازی جمع آوری شده که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده