نسخه دموی بازی Deadhaus Sonata در دست ساخت قرار دارد
دنیس دیاک(Denis Dyack) سازندهی بازیهای Too Human ،Legacy of Kain و Eternal Darkness قصد دارد در ماه دسامبر دمویی برای بازی اکشن نقش آفرینی جدید خود با نام Deadhaus Sonata منتشر کند. او در این رابطه در مصاحبهای طی کنفرانس Reboot Develop Red این هفته در کانادا گفت:
ما قصد داریم دمویی را در دسامبر منتشر کنیم. نسخه دموی بازی با گرافیک آثار قدیمی طراحی شده است و شامل بخش مولتی پلیر نخواهد بود.
دمو این بازی همان نمونهی اولیهی ویدیوی گیم پلی بهتازگی منتشر شده این بازی است که در اینجا میتوانید آن را تماشا کنید. در این دمو شما میتوانید بهعنوان شخصیتی خونآشام بازی کرده، چند توانایی جذاب را امتحان و از چند سلاح نیز در عمل استفاده کنید. این نمونهی اولیه ظاهراً حدود نیم سال کار کارکنان استودیو را نشان میدهد.
این حرکت بسیار عجیبی در مراحل اولیه توسعه بازی Deadhaus Sonata محسوب میشود. دایاک فقط یک سال پیش استودیو Apocalypse را افتتاح کرد و مجبور بود کارکنان آن را از نو جذب کند. در حال حاضر کمتر از ۲۰ نفر در آنجا مشغول به کار هستند. این حرکت نشانگر رویکرد توسعهی باز و شفافی است که دیاک میخواهد در مورد بازی Deadhaus Sonata به کار ببرد. او دوست دارد بازیکنان درگیر شوند. همچنین همین خبر مبنی بر اینکه دایاک در حال کار روی یک پروژهی جدید است، باتوجهبه اینکه پروژهی قبلی اوShadows of the Eternals ناموفق بود، خبر خوشحال کنندهای است. باتوجهبه اینکه دایاک گفت بهزودی اعلامیهای منتشر خواهد کرد، بازی Dedhaus Sonata ممکن است یک همکار در توسعه یا نشر خود داشته باشد.
بازی Deadhaus Sonata یک بازی تاریک و گوتیک مولتی پلیر (شش نفره) در سبک نقش آفرینی با داستانی در مورد مردگان، مانند خونآشامها، از مرگ بازگشتگان و هر چیز ضد قهرمان دیگر، است. موتور بازی از موتور Lumberyard آمازون بهره میبرد و از همین الان حتی جالب به نظر میرسد.
بازی Deadhaus Sonata هنگام انتشار رایگان یا free-to-play خواهد بود و نسخهی آلفای قابل بازی آن نیز تا نیمه دوم سال آینده، با الهام از بازیهایی در ژانر مشابه مانند Warframe و Path of Exile، عرضه نخواهد شد.