// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اطلاعاتی از سیستم شخصی سازی سلاح‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

بازیکنان با استفاده از مواردی مثل دوربین و صدا خفه‌کن می‌توانند سلاح‌های‌شان را در بازی Cyberpunk 2077 ارتقا و شخصی‌سازی کنند.

باتوجه‌به وعده‌های استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، این بازی قرار است تجربه‌ی کامل و یکپارچه‌ای را در دسترس کاربران قرار دهد. به‌عبارتی جهان بازی، ماموریت‌ها و کاراکترها به‌نحوی طراحی شده‌اند که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها بهترین استفاده را داشته باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، متئوس توماس کویچ، کارگردان ماموریت‌های بازی، در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد شخصی‌سازی سلاح‌های سایبرپانک 2077 صحبت کرده است. همچنین مشخص شده است که بازیکنان از سلاح‌های مختلفی در طول تجربه‌ی خود نظیر سلاح‌های سرد (Melee) یا سلاح‌های دوربرد می‌توانند استفاده کنند. وی دراین‌باره می‌گوید:

شما به روش‌های مختلفی می‌توانید سلاح خود را شخصی‌سازی کنید. بازیکنان می‌توانند از دوربین‌های مختلف یا صدا خفه‌کن‌ها و موارد مشابه برای سلاح‌شان استفاده کنند. اینکه چگونه از این موارد می‌توانید استفاده کنید، به‌ نوع سلاح بستگی دارد؛ اینکه دارای چند بخش مخصوصی برای ارتقا و بهبود عملکرد باشد. در مورد اینکه بازی دارای چند نوع سلاح است، فقط بعضی از آن‌ها را به یاد دارم، اما می‌دانم تعداد زیادی را مشاهده خواهید کرد. در بخش سلاح‌های Melee می‌توانید از کاتانا، نانووایر، چکش و چاقو استفاده کنید. نانووایر در حالت عادی برای مبارزات استفاده می‌شود، اما اگر یک Net Runner باشید، می‌توانید از آن برای هک کردن دستگاه‌ها و انسان‌ها هم استفاده کنید. جدا از سلاح‌های Melee، بازی دارای سلاح‌های دوربردی مثل سلاح‌های سنگین، سلاح‌های سبک، لایت ماشین گان‌ها، ریوولورها و تک تیراندازها است.

در انتها مشخص شده است که بازی دارای سیستم اخلاق نیست. بااین‌حال نظر شما کاربران زومجی در مورد نحوه شخصی‌سازی سلاح‌ها در بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ سایرپانک 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده