// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۹

آغاز پیش فروش نسخه‌ دیجیتالی بازی Call of Duty: Black Ops III برروی ایکس باکس وان

بعد از معرفی رسمی بازی Call of Duty: Black Ops III توسط اکتیویژن در روز یکشنبه، شاهد انتشار اخبار مختلف پیرامون این بازی هستیم. آخرین این اخبار پیش فروش بازی برروی فروشگاه ایکس باکس وان در دو نسخه‌ی متفاوت است. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اکنون تمامی کاربران می‌توانند بازی Call of Duty: Black Ops III را در دو نسخه‌ی Digital Edition و Digital Deluxe Edition پیش‌خرید کنند. کاربران با پیش‌خرید Digital Edition در کنار بازی کامل، به نسخه‌ی آزمایشی حالت چند نفره‌ی Call of Duty: Black Ops III نیز دسترسی خواهند داشت. خریداران Digital Deluxe Edition نیز در کنار بازی کامل و نسخه‌ی آزمایشی حالت چندنفره، به Season Pass و تمام محتویاتی که در آینده منتشر خواهند شد، دسترسی پیدا می‌کنند.

البته به گفته‌ی وبسایت گیم‌اسپات تمامی دارندگان سه پلتفرم‌ ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در صورت پیش خرید، به نسخه‌ی آزمایشی حالت‌ چندنفره دسترسی خواهند داشت. هنوز سازندگان اطلاعاتی را در رابطه با این نسخه‌ی آزمایشی منتشر نکرده‌اند.

با توجه به جزئیات منتشر شده برروی فروشگاه ایکس‌باکس، بازی Call of Duty: Black Ops III با سه حالت ویژه‌ی «تک‌نفره، چندنفره و زامبی» تجربه‌ای عالی را برای طرفداران سری Call of Duty به ارمغان می‌آورد.

بخش داستانی و تک نفره با اتمسفری هیجانی و سینماتیک به نحوی طراحی شده است که بازیکنان بتوانند تمامی مراحل را به تنهایی یا به همراه چهار بازیکن دیگر در حالت Co-op به پایان برسانند.

حالت چندنفره نیز به گفته‌ی سازندگان با سیستم جدید برای رتبه‌بندی، سفارشی کردن المان‌های بازی و تجهیزات مناسب برای نبرد‌های هیجانی تجربه‌ای عمیق‌، با ارزش‌ و جذاب را برای بازیکنان به همراه خواهد داشت.

حالت زامبی به گفته‌ی سازندگان با روش روایت خاص خود هوش از سر بازیکنان می‌برد. این بخش نیز با سلاح‌‌ها و مهارت‌های دیده نشده، محیط‌‌های عالی و بهبود -سیستم حرکتی جدید- همراه خواهد بود.

طرفداران بازی Call of Duty: Black Ops III اکنون می‌توانند هر یک از دو نسخه‌ی Digital و Digital Deluxe را به ترتیب با قیمت‌های ۶۰ و ۱۰۰ دلار خریداری کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops III در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴  برای سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های‌شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Major Nelson


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده