نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی های رایگان ماه سپتامبر کاربران Twitch Prime مشخص شد

۵ بازی کم حجم برای دارندگان اشتراک توییچ پرایم در ماه سپتامبر رایگان شده که در این پست آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، بازی‌های رایگان ماه سپتامبر (شهریور-مهر) دارندگان اکانت‌های توییچ پرایم مشخص شده است که در ادامه‌ی این مطلب آن‌ها را به طور کوتاه معرفی می‌کنیم.

Twitch Prime Games

The Adventure Pals

این بازی، اثری پلتفرمر و ساخته‌ی استودیو Massive Monster است. اگر به‌دنبال یک بازی با حال و هوای Castle Crashers هستید، The Adventure Pals بهترین گزینه‌ی موجود است.

Twitch Prime Games

Guild of Dungeoneering

این بازی یک اثر جذاب در سبک Dungeon Crawling است و شما در آن می‌توانید سیاه‌چاله‌های مورد نظرتان را بسازید و با قهرمان خود در آن به گشت و گذار بپردازید و بازی را پیش‌ببرید.

Twitch Prime Games

Gunpoint

این بازی یک اثر دو بعدی، نوآر و سنگین است و از آن به عنوان مکس پین دوبعدی هم یاد می‌شود. در این بازی شما می‌توانید تله‌های مختلفی بسازید و با آن‌ها تعامل داشته باشید و با فرار کردن از دست نگهبان‌ها و دوربین‌های مخفی، بازی را جلو ببرید.

Twitch Prime Games

The Original Strife

در ساخت این بازی از موتور گرافیکی بازی Doom 3D استفاده شده است. شما این بازی جذاب با حال و هوای اکشن‌های کلاسیک دهه‌ی ۹۰ را تا پایان ماه سپتامبر تجربه کنید.

Twitch Prime Games

Pumped BMX

این بازی بر پایه‌ی انجام دادن حرکات خطرناک و انجام بدلکاری‌های مختلف ساخته شده است؛ بیش از ۵۰۰ مرحله دارد و از یک سیستم شخصی‌سازی کاراکتر بسیار قدرتمند هم بهره می‌برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده