// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Monster Hunter: World

کمپانی کپکام به مناسبت انتشار بازی Monster Hunter: World روی کنسول های نسل هشتمی، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

در جریان کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2017 بود که کمپانی Capcom (کپکام) از ششمین بازی سری Monster Hunter تحت عنوان بازی Monster Hunter: World رونمایی کرد. پس از معرفی نسخه‌ کالکتور و ارائه چند نسخه بتا، نهایتا این بازی در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتمی کمپانی‌های سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. به همین مناسب کمپانی کپ‌کام تریلر هنگام عرضه بازی مذکور را منتشر کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در این تریلر نه تنها با هیولا‌های مختلف و متعددی که باید با آن‌ها جنگیده و شکار کنید، آشنا می‌شوید، بلکه گوشه‌هایی از داستان بازی نیز به نمایش در می‌آید. همچنین تریلر ذکر شده مهر تاییدی بر ادامه پشتیبانی کمپانی کپ‌کام از بازی Monster Hunter: World از طریق محتوا‌های رایگان است. یکی از این محتوا‌ها امکان تجربه بازی به عنوان پروتاگونیست بازی Horizon Zero Dawn در نسخه پلی استیشن 4 است. از امروز تا تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) فرصت دارید که با انجام کوئست‌هایی با حال و هوای بازی Horizon: Zero Dawn، آیتم‌هایی مختلف به دست آورید که به‌واسطه آن‌ها ظاهر شخصیت و پالیکو به ایلوی و ربات‌های این بازی شبیه می‌شوند. تریلر هنگام عرضه بازی Monster Hunter: World را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

بازی Monster Hunter: World هم‌اکنون روی پلتفرم‌های PS4 و Xbox One منتشر شده و نسخه پی سی آن در سه‌ماهه سوم تا سه‌ماهه چهارم سال میلادی جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. هفته گذشته جزییات آپدیت روز اول بازی Monster Hunter World منتشر و دلیل عرضه نشدن بازی Monster Hunter World برای نینتندو سوییچ اعلام شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده