// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰

جزییات آپدیت روز اول بازی Monster Hunter World منتشر شد

کمپانی Capcom اطلاعاتی از اولین آپدیت بازی Monster Hunter World منتشر کرد که پس از انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) با انتشار تصاویری از بازی Monster Hunter World، اطلاعاتی از آپدیت روز اول آن را با مخاطبان در میان گذاشت.

اولین بروزرسانی این بازی که با عنوان نسخه 1.01 معرفی شده، قرار است با حجم ۸۱۵ مگابایت برای تمامی ریجن‌ها منتشر شود. به نقل از سازندگان، بخش آنلاین و بسته‌های الحاقی بازی تا زمان دریافت این آپدیت غیرفعال خواهد بود. بروزرسانی یاد شده در مرحله اول برخی از ویژگی‌ها همانند رویداد‌ها، سیستم گفتگوی آنلاین و بخش چندنفره را در بازی پیاده‌سازی می‌کند. همچنین برخی از محتویات اضافی نیز به قسمت پروفایل بازیکنان در بازی اضافه می‌شود.

در این میان، بخش گالری نیز به بازی اضافه می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد صحنه‌هایی از ماموریت‌ها و کوئست‌های آزاد شده را مشاهده کنند. با توجه به فایل‌های ذخیره‌شده، ظاهر کاراکتر‌ها در این صحنه‌ها متفاوت خواهد بود و بازیکنان در هر زمانی می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.

monster hunter world

همچنین سازندگان از حضور خوک دوست‌داشتنی یعنی Poogie در این بازی خبر داده‌اند که کاربران می‌توانند با پیش‌ بردن بخش داستانی به آن دست پیدا کنند. در عکس فوق می‌توانید پوگی را مشاهده کنید که به نقل از سازندگان، کاربران می‌توانند با نگه‌داری و رسیدگی به او دوستی عمیق‌تری با آن داشته باشند. همچنین بازی برای کاربرانی که پوگی را به مناطق معین‌شده‌ای ببرند، «امتیازات ارزشمندی» در نظر گرفته است.

سازندگان اعلام کرده‌اند که در کنار زبان ژاپنی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی، زبان‌های دیگری نیز به این بازی اضافه می‌شود. نسخه آسیایی این بازی میزبان زبان چینی سنتی و کره‌ای خواهد شد و در آن سو زبان پرتغالی برزیلی نیز به نسخه آمریکای شمالی این بازی اضافه می‌شود. زبان‌های پرتغالی برزیلی، روسی، لهستانی و عربی نیز برای ریجن اروپا این بازی در نظر گرفته شده است.

monster hunter world

همانند همیشه برخی از رفع ایرادات نیز با این آپدیت در بازی انجام می‌شود.

همچنین در نشست خبری، سازندگان از محتویاتی در قالب آپدیت رایگان برای این بازی خبر داده‌اند که شامل المان‌های جدید می‌شود. برای پس از انتشار بازی، بسته‌های الحاقی زیادی برای کاربران در نظر گرفته شده است که به نقل از کپکام به کاربران اجازه می‌دهد که برای مدت زمان زیادی از بازی لذت ببرند. اولین محتوایی که در حال حاضر معرفی شده است هیولایی به نام Deviljho را به این بازی اضافه می‌کند.

علاوه بر موارد یاد شده، کاربرانی که به بخش آنلاین این بازی ملحق می‌شوند می‌توانند از رویداد‌هایی که کپکام برنامه‌ریزی کرده است، بهره‌مند شوند. همچنین به گفته سازندگان، «همکاری‌های ویژه‌ای» نیز برای بازی برنامه‌ریزی شده است که قرار است روند بازی را جذاب کند. در انتها سازندگان از محتویات رایگان بیشتر در قالب تانت‌ها برای این بازی خبر داده‌اند.

DLCهای پولی این بازی نیز به بسته‌هایی خلاصه می‌شود که در آنها تانت‌های ویژه و آیتم‌های ظاهری در کنار دیگر محتویات مشابه گنجانده شده است که به گفته سازندگان، در روند بازی تاثیر نخواهد داشت.

monster hunter world

در مطالب دیگر می‌توانید تریلر روند شکار هیولای Nergigante یا تریلر گیم‌پلی Monster Hunter World را که در جریان نمایشگاه Paris Games Week 2017 منتشر شد، تماشا کنید و در آن سو به تریلر‌های زره‌ها و شکار Tobi Kadachi نگاهی بیندازید. کپکام شهریورماه گذشته از نسخه دیلاکس و کالکتور بازی Monster Hunter World نیز رونمایی کرده بود.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن‌ماه) در تمامی مناطق منتشر می‌شود و به دست کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 می‌رسد. گفتنی است که نسخه پی سی این بازی با تاخیر منتشر می‌شود و در تاریخ نامشخصی از پاییز سال آینده به دست کاربران می‌رسد.

همچنین در زومجی می‌توانید پیش‌ نمایش بازی Monster Hunter World را مطالعه کنید یا اینکه برای اطلاع بیشتر از خبر‌ها و تریلر‌های منتشر شده به صفحه رسمی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده