نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر روز عرضه‌ بازی Hello Neighbor منتشر شد

بازی مستقل مورد انتظار Hello Neighbor، امروز به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت و به مناسبت پایان یافتن دوره‌ی طولانی ساخت این اثر، تریلری نیز از آن منتشر شده است.

پس از مدت‌ها و گذراندن چندین دوره‌ی پیش از آلفا، آلفا، بتا و... بالاخره استودیو Dynamic Pixel و tinyBuild توانستند بازی Hello Neighbor را به انتشار برسانند. این بازی هم اکنون به صورت دیجیتالی در فروشگاه‌ها موجود است و به مناسبت عرضه شدن این بازی پس از این همه مدت، تریلری تازه نیز از آن به انتشار رسیده است. البته باید گفت که درست همانند دیگر تریلرهای این بازی، این یکی هم شدیدا شما را خواهد ترساند!

تریلری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید مدت زمان یک دقیقه‌ای دارد و به نظر می‌رسد بیشتر محتوای آن نسخه‌ی پیشرفته‌ی همان مراحل و مواردی باشد که پیش از این نیز در تریلرهای گذشته دیده شده‌اند. به نظر می‌رسد که صرفا حدود سی ثانیه از این تریلر را محتویات جدید تشکیل می دهند.

در جدیدترین اخباری که از این بازی شنیده‌ایم، خبر انتشار دو تریلر جدید خودنمایی می‌کند که اولی به نمایش بخش زیرین خانه‌ی همسایه جهنمی پرداخته و محیط آن را نشان می‌دهد و دومی نیز نسخه‌ای کوتاه‌تر از تریلری است که امروز به انتشار رسیده. چند روز قبل از هالوین نیز تریلر دیگری منتشر شده بود که مانند همیشه ترسناک و دلهره آور بود.

این بازی ترسناک هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ویندوز و سیستم عامل مک در دسترس است. بازیکنانی که این بازی را روی کنسول ایکس باکس وان ایکس بازی می‌کنند نیز قرار است به لطف قدرت سخت افزاری فراوان این کنسول آن را با رزولوشن 4K تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را تماشا کنید:

 برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده