// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

دو تریلر جدید از بازی Hello Neighbor منتشر شد

کمپانی TinyBuild در آستانه عرضه بازی Hello Neighbor، دو تریلر جدید از پروژه ترسناک و مخفی‌کاری خود منتشر کرد که گیم پلی آن را نشان می‌دهند.

روند طولانی توسعه بازی Hello Neighbor موضوعی پنهان نیست، طوری که نسخه پیش-آلفا این بازی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که پس از ۲ سال قرار است بازی مذکور در دسترس طرفداران قرار بگیرد. ناشر بازی یعنی تاینی‌بیلد (TinyBuild) به همراه استودیو سازنده آن داینامیک پیکسلز (Dynamic Pixels) به مناسبت اتمام مراحل توسعه این پروژه دو تریلر جدید از این بازی منتشر کردند.

تریلر اول که Pre-Launch Tease نام دارد، بخش‌های مختلفی از روند بازی را نشان می‌دهد. در آن سو ویدیو دوم با نام Basement که کمی طولانی‌تر است گیم پلی یکی از ماموریت‌های این بازی را نشان می‌دهد.

در خبر‌های دیگر، سازندگان با مشخص کردن تاریخ دقیق انتشار آن ویدیویی منتشر کردند که به معرفی هوش مصنوعی بازی Hello Neighbor می‌پردازد.

بازی Hello Neighbor در تاریخ ۱۷ آذر ماه (۸ دسامبر) به طور رسمی برای Xbox One، کامپیوتر و مک  منتشر می‌شود. اگر کنسول جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان ایکس را در اختیار دارید می‌توانید از مزایای آن روی این بازی بهره‌مند شوید و آن را روی رزولوشن 4K تجربه کند.

در ادامه می‌توانید دو تریلر جدید این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

تریلر Pre-Launch بازی Hello Neighbor

| |

تریلر Basement بازی Hello Neighbor

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده