// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

تریلر جدید بازی Code Vein منتشر شد

در تریلر رسمی بازی Code Vein، شاهد یک دنیای آخرالزمانی و مجموعه‌ای از هیولاهای خونخوار هستیم.

بازی Code Vein اثری در سبک نقش آفرینی و با محوریت خون‌آشامان است که هفته پیش از سوی باندای نامکو رسما معرفی شد و اکنون تریلر جدید بازی نیز منتشر شده است. در این تریلر دو دقیقه‌ای با جهان بازی، برخی از شخصیت‌ها و همچنین گوشه‌ای از مبارزات بازی آشنا می‌شویم.

یکی از ویژگی‌های کلیدی در گیم‌پلی Code Vein این است که بازیکنان می‌توانند یکی از شخصیت‌های موجود در جهان بازی را به عنوان همراه برای خود انتخاب کنند. در واقع شما باید با توجه به سبک بازی خودتان، همراهی را برگزینید که در حین انجام بازی بیشتر به دردتان بخورد.

در بازی Code Vein شما در نقش روننت و در دنیایی آخرالزمانی حضور خواهید داشت؛ دنیایی که زیرِ دست روسای هیولاصفت قرار گرفته و مملو از دشمنان شرور و خطرناک است. شما به کمک قابلیت Blood Veil می‌توانید از خون دشمنان خود برای افزایش دادن توانایی‌ها و قابلیت‌های خودتان استفاده کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

باندای نامکو طی توضیحاتی درباره گیم‌پلی بازی گفته است:

شما می‌توانید با تغییر دادن فرم و استایل، با استفاده از دشمنان ضعیف‌شده خود، توانایی‌های جدیدی با قدرت چندین برابر به‌دست آورید. شما با توجه به شخصیتی که انتخاب کرده‌اید، به مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌ها دسترسی خواهید داشت و این به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید، سبک بازی خود را تغییر دهید.

این بازی توسط Bandai Namco Studios در حال ساخت است؛ تیمی که در ساخت سری بازی‌های God Eater نیز همکاری‌هایی داشته است. بازی Code Vein در سال ۲۰۱۸ و برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده