نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ عرضه بازی واقعیت مجازی Rick and Morty مشخص شد

بالاخره پس از مدت‌ها، تاریخ عرضه بازی واقعیت مجازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality مشخص شد.

یکی از سریال‌های بسیار محبوب چند سال گذشته، انیمیشن Rick and Morty بود. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد این سریال، سازندگان آن تصمیم گرفتند که یک بازی نیز بر اساس این مجموعه تلویزیونی بسازند و بالاخره روز گذشته تاریخ عرضه این بازی مشخص شد. در جدیدترین اخبار بازی، بازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality، در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) در دسترس کاربران اچ تی سی وایو و آکیولس ریفت قرار خواهد گرفت. این بازی با  قیمت ۲۹.۹۹ از تاریخ ذکر شده روی استیم و فروشگاه آکیولس قرار خواهد گرفت.

بازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality توسط استودیو اول‌کمی لبز، سازنده بازی جذاب Job Simulator ساخته شده است. در توضیح این بازی، چنین آمده است:

بازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality یک بازی سریع و پر آشوب واقعیت مجازی است و از مکانیک‌هایی بهره می‌برد که فقط می‌توان آنها را با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی پیاده‌سازی کرد. طرفداران این سریال، می‌توانند دنیای ریک و مورتی را از یک نقطه نظر کاملا جدید تجربه کنند. آنها می‌توانند برای اولین بار خود را در نقش مورتی بگذارند و زندگی را از دید او تجربه کنند. شما می‌توانید در گاراژ ریک و خانه اسمیت‌ها گشت و گذار کنید و از طریق پورتال‌های مختلف، به جهان‌های موازی سفر کنید و معماهای مختلف را حل کنید.

در تاریخ اول آوریل (۱۲ فروردین) به صورت خیلی غیر منتظره اولین قسمت از فصل مورد انتظار سوم این سریال پخش شد و مشخص شد که پخش فصل سوم این سریال به صورت رسمی از تابستان آغاز می‌شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده