نویسنده: اردوان جلیلی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

امتیاز XP دوبرابر برای بازی های Call of Duty: Infinite Warfare و Call of Duty: Modern Warfare

در این هفته می‌توانید در بازی‌ Call of Duty: Infinite Warfare و بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered دو برابر امتیاز XP دریافت کنید.

کمپانی اکتیویژن برای بازی Call of Duty: Infinite Warfare و بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered رویدادی با دو برابر امتیاز XP تدارک دیده است. طبق توییتی که این کمپانی منتشر کرده است، بازه زمانی این رویداد برای Infinite Warfare از جمعه ۸ بهمن شروع می‌شود و تا جمعه هفته بعد ادامه خواهد داشت. شما در این هفته می‌توانید هم امتیاز XP اسلحه‌ها را و هم امتیاز XP کلی را به مقدار دوبرابر میزان عادی دریافت کنید.

call of duty double xp

این رویداد برای بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered هم از امروز شروع می‌شود با این تفاوت که دوشنبه به پایان می‌رسد. علاوه بر این برای این بازی فقط قادر به دریافت امتیاز XP دوبرابر کلی هستید و اسلحه‌هایتان به روال قبلی ارتقا خواهند یافت.

این رویداد چند روز قبل از انتشار اولین بسته الحاقی بازی با نام Sabotage شروع می‌شود. بسته الحاقی Sabotage قرار است سه‌شنبه ۱۲ بهمن منتشر شود. این بسته الحاقی حاوی نقشه‌های چند نفره جدید و محتوای جدیدی برای بخش زامبی است.

از دیگر اخبار بازی می‌توان به این اشاره کرد که سری بازی‌های Call of Duty موفق شده‌اند تا عنوان پرفروش ترین مجموعه بازی کنسولی در سال ۲۰۱۶ را به دست بیاورند. اگر چه که Infinite Warfare در زمان انتشار از Black Ops 3 کمتر فروش داشته است ولی این موضوع مانع دست یافتن این مجموعه به این عنوان نشده است.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده