نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱

پایان یافتن مراحل فیلمبرداری فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

کریس همسورث، بازیگر نقش ثور با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder خبر داده است.

از ماه بهمن گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) رسما در استودیوهای فیلمسازی فاکس در شهر سیدنی در کشور استرالیا آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor 4 به پایان رسیده است. کریس همسورث، بازیگر نقش ثور با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام رسما اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم فیلم Thor به پایان رسیده و حالا این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کریس همسورث در نقش ثور و تایکا وایتیتی در نقش کورگ در آخرین روز فیلمبرداری فیلم Thor: Love and Thunder

علاوه‌بر همسورث که با ظاهر و پوشش متفاوتی در این تصویر سیاه‌وسفید حضور دارد، شاهد حضور تایکا وایتیتی با لباس موشن کپچر نیز هستیم که در حال بازی در نقش شخصیت کورگ در این صحنه است. وایتیتی وظیفه بازی و صداپیشگی کورگ در فیلم Thor: Love and Thunder را بر عهده دارد که ظاهرا با روش نسبتا متفاوت‌تری موشن‌کپچر آن انجام شده است. همچنین ظاهر ثور نشان می‌دهد که زندگی در زمین تاثیر زیادی روی او گذاشته و کورگ ظاهری آزگاردین‌تری پیدا کرده است. علاوه‌براین، همسورث در پیام خود از تمامی عوامل تولید و بازیگران تشکر کرده است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده