نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۲

آغاز رسمی تولید فیلم جدید Thor در استرالیا

کریس همسورث، بازیگر نقش ثور رسما از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder در کشور استرالیا خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) رسما آغاز شده است. کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در دنیای سینمایی مارول با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که مراحل فیملبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Thor رسما از امروز در کشور استرالیا آغاز شده است. اگرچه در تصاویر منتشر شده شاهد اطلاعات یا نکته خاصی نیستیم، اما تایکا وایتیتی، کارگردان قسمت جدید فیلم ثور نیز دیده می‌شود. پیش از این مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder قرار بود در تابستان امسال آغاز شود.

کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در قسمت جدید فیلم Thor قرار است شاهد اعضای گروه نگهبانان کهکشان باشیم و گفته می‌شود مقیاس و بزرگی فیلم، مشابه فیلم‌های اونجرز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که مت دیمون که پیش از این شاهد حضور کوتاهش در فیلم Thor: Ragnarok در نقش لوکی تقلبی بودیم، نیز احتمالا در فیلم Thor: Love and Thunder حضور خواهد داشت.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder نیز بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد. اوایل این هفته بود که تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شد که گفته می‌شود این سازه‌ها درواقع بخشی از سیاره محل تولد و زندگی شخصیت شرور و منفی گور سلاخ خدایان (Gorr the God Butcher) با بازی کریستین بیل است.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده