نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۲

تام کروز در حال بدلکاری روی قطار در تصویر جدید فیلم Mission Impossible 7

مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم Mission Impossible 7 در شماره جدیدش منتشر کرده که در آن تام کروز در حال بدلکاری روی قطار است.

در طول مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) در کشور نروژ بود که شاهد بدلکاری تام کروز، بازیگر نقش ایتن هاوک روی یک قطار قدیمی بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر رسمی این صحنه از قسمت هفتم فیلم Mission Impossible منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خودش را به فیلم Mission Impossible 7 اختصاص داده که در اولین تصویر منتشر شده، شاهد حضور تام کروز در جلوی یک قطار هستیم که آماده انجام بدلکاری روی آن می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تام کروز در نقش ایتن هانت در حال بدلکاری روی قطار در فیلم Mission Impossible 7

علاوه‌براین، امپایر تصویر روی جلد شماره جدیدش را که به فیلم Mission Impossible 7 اختصاص داده شده، منتشر کرده که این تصویر هم به یکی دیگر از بدلکاری‌های تام کروز اختصاص داده شده است. در این تصویر کروز را سوار یک موتورسیکلت می‌بینیم که احتمالا با صحنه پرش او از کوه با این موتور ارتباط دارد. در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد شماره جدید امپایر را نیز مشاهده کنید:

تام کروز در نقش ایتن هانت در حال موتوسواری در کاور مجله امپایر اختصاصی فیلم Mission Impossible 7

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز،  کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.

فیلم Mission Impossible 7 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده