نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۷

عقب افتادن اکران Mission Impossible 7 و تاپ گان 2 ؛ تغییرات گسترده در برنامه فیلم های پارامونت

پارامونت از عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7 و فیلم Top Gun 2 خبر داده و همچنین تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Star Trek را نیز اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز تغییرات گسترده‌ای در تاریخ اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد کرده است. طبق اعلام پارامونت، فیلم Top Gun: Maverick که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اکران شود، اکنون قرار است با ۴ ماه تأخیر در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) روی پرده‌های سینما برود و حالا فیلم Mission Impossible 7 که پیش از این قرار بود در این تاریخ اکران شود، اکران آن تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاده و حالا قسمت هفتم فیلم Mission Impossible قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود.

فیلم Top Gun: Maverick

تاریخ اکران Mission: Impossible 8 نیز با تأخیر مواجه شده و اکنون قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱)، در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) اکران شود. تام کروز نقش اصلی هر سه فیلم را بر عهده دارد و وظیفه کارگردانی قسمت هفتم و هشتم مأموریت غیر ممکن بر عهده کریستوفر مک‌کوری و وظیفه کارگردانی فیلم Top Gun: Maverick بر عهده جان کرازینسکی بوده است. همچنین اکران فیلم Snake Eyes، اسپین‌آف مجموعه G.I. Joe که قرار بود در پاییز روی پرده برود جلو افتاده و حالا این فیلم قرار است به‌جای فیلم تاپ گان 2 در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اکران شود.

اکران فیلم Dungeons & Dragons نیز با ۱۰ ماه تأخیر مواجه شده و حالا این فیلم قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) اکران شود. همچنین قسمت جدید و بدون نام فیلم Star Trek نیز برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است که اطلاعات بیشتری از قسمت جدید فیلم پیشتازان فضا در دسترس نیست. علاوه‌براین، تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Jackass تا تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) عقب افتاده است و فیلم بدون نام Bee Gees قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود.

نمایی از سریال Star Trek: Strange New Worlds

همچنین فیلم Shrinking of Treehorn قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود و فیلم Imaginary Friends با بازی رایان رینولدز و جان کرازینسکی برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر بازی، کرزایسنکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم کمدی را نیز بر عهده دارد. یونیورسال هم بیکار ننشسته و اعلام کرد که فیلم The Forever Purge در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) روی پرده‌های سینما خواهد رفت که در این تاریخ پیش از این دنباله فیلم Top Gun قرار بود اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده