نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Deadpool 3 بخشی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود؛ تایید درجه سنی بزرگسال

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌صورت رسمی تایید کرد که اتفاقات فیلم Deadpool 3 در داخل دنیای سینمایی مارول جریان دارد و همچنین درجه سنی فیلم نیز بزرگسال خواهد بود.

اواخر ماه آبان بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو ساخت فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) را رسما آغاز کرده و به همین منظور وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers (برگری باب) شناخته می‌شوند، را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن و کمدی استخدام کرده است که در این فیلم شاهد بازگشت رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول نیز خواهیم بود، اما در برنامه Investor Day که ماه گذشته برگزار شد، مارول اطلاعات جدیدی را در ارتباط با قسمت سوم فیلم Deadpool به اشتراک نگذاشت و همین موضوع باعث ناامیدی طرفداران ددپول شده بود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی از فیلم Deadpool 3 را به اشتراک گذاشته است. فایگی تایید کرد که اتفاقات قسمت سوم فیلم Deadpool در دنیای سینمایی مارول جریان خواهد داشت و همچنین او رسما تایید کرد که درجه سنی بزرگسال (R) این فیلم حفظ خواهد شد. او در ادامه تایید کرد که فیلمنامه قسمت جدید فیلم ددپول در حال نوشته شدن است، اما مراحل فیلم‌برداری این فیلم به علت برنامه شلوغ رینولدز تا سال ۲۰۲۲ آغاز نخواهد شد. فایگی در مصاحبه با کولایدر گفت:

«درجه سنی فیلم بزرگسال خواهد بود و ما در حال حاضر روی فیلمنامه کار می‌کنیم و رایان نیز روی روند نوشتن فیلمنامه نظارت می‌کند. طی سال جاری میلادی فیلم‌برداری انجام نخواهد شد. رایان یک بازیگر بسیار پر کار و بسیار موفق است. ما چندین پروژه را تا به امروز معرفی کرده‌ایم و در حال حاضر باید آن‌ها را تولید و منتشر کنیم، اما شروع کار ددپول در MCU هیجان‌انگیز خواهد بود. ددپول یک شخصیت بسیار متفاوت در MCU خواهد بود و رایان یک شخصیت قدرتمند و فوق‌العاده دارد و دیدن او برای احیای دوباره این شخصیت در MCU بسیار جالب خواهد بود.»

کوین فایگی با کلاه مارول استودیو در پنل کمیک کان

پیش از این فیلم Deadpool بیش از ۷۸۳.۱ میلیون دلار و فیلم Deadpool 2 بیش از ۷۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Deadpool 3 در دسترس نیست و فایگی همچنان در مورد آینده مجموعه X-Men نیز صحبتی نکرده است. بااین‌حال، حضور ددپول در دنیای سینمایی مارول و داشتن کراس‌اور با دیگر شخصیت‌ها می‌تواند جالب و هیجان‌انگیز باشد. همچنین هنوز تاریخی برای اکران فیلم Deadpool 3 اعلام نشده است. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده