نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰

فیلم Deadpool 3 رسما در دست ساخت است؛ استخدام نویسندگان جدید تا بازگشت رایان رینولدز و درجه سنی بزرگسال

مارول استودیو رسما ساخت فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز را آغاز کرده و به همین منظور نویسندگان انیمیشن Bob's Burgers را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت سوم فیلم Deadpool با نویسندگان جدید رسما آغاز شده است. پس از اینکه رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در دی گذشته از ساخت این قسمت با همکاری مارول استودیو خبر داده بود، حالا امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو ساخت فیلم Deadpool 3 را آغاز کرده و به همین منظور وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers (برگری باب) شناخته می‌شوند، را برای نوشتن فیلمنامه قسمت جدید ددپول استخدام کرده‌اند. همچنین مطابق انتظار رایان رینولدز هم برای بازی دوباره در نقش ددپول باز خواهد گشت. 

علاوه‌بر بازی، رینولدز قرار است به خواهران مولینیو در نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 مشاوره دهد و به آن‌ها کمک کند. پس از اینکه والت دیزنی بخش فیلم و سریال فاکس قرن 21 را خریداری کرد، حالا مارول دوباره کنترل مجموعه‌هایی چون ددپول، X-Men و Fantastic Four را در اختیار گرفته و فیلم Deadpool 3 درواقع قرار است اولین پروژه مارول استودیو براساس این مجموعه‌ها باشد. همچنین ددلاین می‌گوید که مارول استودیو در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای کارگردانی قسمت سوم فیلم Deadpool است، اما هنوز درها برای بازگشت دیوید لیچ که گفته می‌شود در چندین پروژه مختلف حضور دارد، باز است. 

اگرچه هنوز در مورد لحن و درجه سنی فیلم Deadpool 3 بحث‌ها ادامه دارد، اما جاستین کرول از ددلاین گفت از منابع خود شنیده است که انتظار می‌رود این قسمت نیز مانند دو قسمت قبلی با درجه سنی بزرگسال (R) تولید و منتشر شود که خبر خیلی خوبی برای طرفداران ددپول است. فیلم Deadpool 3 هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد، اما استخدام نویسندگان آن گام بزرگی برای به پیش بردن این پروژه عنوان شده است. پیش از این فیلم Deadpool بیش از ۷۸۳.۱ میلیون دلار و فیلم Deadpool 2 بیش از ۷۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بودند. همچنین صفحه رسمی ددپول در توییتر واکنش بامزه‌ای به این خبر داشته و آن را به نحوی تایید کرده است:

ترکیب ددپول با برگری باب / Bob

بااین‌حال، اطلاعاتی بیشتری از جمله داستان، زمان شروع تولید یا اکران فیلم Deadpool 3 در دسترس نیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده