نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۶

کارگردان فیلم Fantastic Four مشخص شد؛ انتشار اولین تریلر سریال The Falcon and Winter Soldier

کوین فایگی با حضور در برنامه Investor Day، اطلاعات و اخبار هیجان انگیزی از فیلم‌ها و سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

برنامه Investor Day شب گذشته تا بامداد امروز برگزار شد و در طول آن شاهد انتشار اخبار هیجان‌انگیزی از مجموعه‌های مختلف والت دیزنی بودیم. پس از اینکه دیزنی از آینده آثار سینمایی و تلویزیونی جنگ ستارگان صحبت کرد، حالا نوبت به مارول رسید تا کوین فایگی، رئیس مارول استودیو حسابی طرفداران این مجموعه را هیجان‌زده کند. فایگی صحبت‌های خود را با انتشار تریلر جدیدی از سریال WandaVision آغاز کرد که در این تریلر بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در این سریال مشاهده کنیم آشنا شدیم و ظاهرا سریال از آن چیزی که تصورش را می‌کردیم، قرار است عجیب‌تر هم شود و حتی ظاهرا واندا قرار است سنگ ذهن ویژن را دوباره بسازد. شما می‌توانید تریلر جدید سریال وانداویژن را از یوتیوب مشاهده کنید.

الیزابت اولسن و پل بتانی در سریال WandaVision

پخش سریال WandaVision قرار است از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی) آغاز شود. مارول پس از آن به سراغ فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness رفت و ضمن تایید بازگشت ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر که پیش از کنفرانس خبر آن فاش شده بود، اعلام کرد که سوچیل گومز نقش آمریکا چاوز را در این فیلم بر عهده خواهد شد. همچنین فایگی تایید کرد که دنباله فیلم Doctor Strange قرار است دارای ارتباط داستانی با سریال WandaVision و فیلم Spider-Man 3 داشته باشد که پیش از این خبر حضور بندیکت کامبربچ در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی اعلام شده بود.

پس از آن نوبت به سریال The Falcon and the Winter Soldier رسید و مشخص شد که پخش این سریال از تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. البته این تنها خبر در ارتباط با سریال فالکون و وینتر سولجر نبود و مارول اولین تریلر این سریال از دنیای سینمایی مارول را نیز منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد تصاویر زیادی نیستیم و تمرکز آن بیشتر روی نمایش مکان‌های مختلف و متعدد سریال و حال و هوای آن است که ظاهرا با دیگر آثار مارول تفاوت دارد و سم و باکی ظاهرا باید دربرابر یک گروه جدید و خطرناک قرار بگیرند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در ادامه نوبت به سریال Loki رسید و مارول تایید کرد که پخش این سریال از ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. همچنین حضور وونمی موساکو نیز در این سریال تایید شده است. علاوه‌براین، مارول اولین تریلر سریال لوکی را نیز منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب و غیر منتظره را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پس از آن نوبت به سریال ?What If رسید و مارول استودیو اولین تریلر این سریال انیمیشنی را منتشر کرد. در طول این تریلر شاهد تصاویری از داستان‌های مختلف دنیای سینمایی مارول هستیم که البته اینجا تغییراتی در روند آن ایجاد شده است که از جمله بخش‌های جدید آن می‌توان به حضور نسخه شیطانی دکتر استرنج اشاره کرد. انیمیشن ?What If قرار است در تابستان ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس منتشر شود و شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی این انیمیشن سریالی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پس از آن بود که مارول اعلام کرد تولید فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به پایان رسیده و فهرست رسمی بازیگران و نقش آن‌ها را نیز اعلام کرد. سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ونوو، آوکافینا در نقش کتی، رونی چینگ در نقش جان جان، فلورین مانتینو در نقش ریزور فست (شخصیت شرور اصلی فیلم)، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن در نقش جیانگ لی و منگر ژانگ در نقش زیالینگ، از جمله بازیگران فیلم Shang-Chi هستند که حضور آن‌ها تایید شده است. مارول در ادامه به معرفی سریال Ms. Marvel پرداخت با نمایش ویدیویی اولین تصاویر رسمی این سریال را نیز نمایش داد:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر ایمان ولانی که نقش کامالا خان را بر عهده دارد، مارول حضور آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، مت لینتز، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر و نیمرا بوچا، را در سریال Ms. Marvel رسما تایید و اعلام کرده است. پس از آن نوبت به فیلم Captain Marvel 2 رسید و مارول ضمن تایید کارگردانی این فیلم توسط نیا داکوستا و بازگشت بری لارسون برای بازی در نقش کارول دانورز، از حضور تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو و ایمان ولانی در نقش کامالا خان در دنباله فیلم Captain Marvel خبر داده است. همچنین تاریخ اکران قسمت دوم فیلم کاپیتان مارول نیز تغییر کرده و حالا این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آذر ۱۴۰۱) اکران شود.

مارول پس از آن به سریال Hawkeye پرداخت که البته تنها به تایید حضور هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ و دیگر بازیگرانی که قبلا خبر حضور آن‌ها فاش شده بود، بسنده کرد و خبر جدیدی درواقع منتشر نشد. اما اخبار بیشتری در رابطه با سریال She-Hulk وجود داشت و مارول رسما حضور تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز را تایید کرد. همچنین مارک رافلو برای بازی در نقش بروس بنر ملقب به هالک در این سریال باز خواهد گشت و همچنین بازگشت تیم راث برای بازی در نقش شرور و منفی بیزاری (Abomination) نیز رسما تایید و اعلام شد. همچنین مارول تایید کرد که علاوه‌بر کت کویرو، آنو والیا هم وظیفه کارگردانی سریال شی هالک را بر عهده خواهد داشت.

لوگو رسمی سریال She-Hulk

در مورد سریال Moon Knight هم اخبار جدیدی منتشر نشد و فایگی حضور اسکار آیزاک را تایید نکرد و ظاهرا هنوز مذاکرات ادامه دارد و شاید در زمان دیگری این خبر رسمی شود. پس از آن مارول ساخت سریال‌های بیشتری برای دیزنی پلاس را تایید کرد که شاید مهم‌ترین آن سریال Secret Invasion باشد که در سریال تهاجم مخفی قرار است شاهد بازگشت ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری و بن مندلسون در نقش تالوس باشیم. پس از آن مارول ساخت سریال Ironheart را رسما تایید کرد که دومینیک تورن قرار است نقش ریری ویلیامز را بازی کند که این شخصیت قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. پس از آن نوبت به سریال Armor Wars رسید که دان چیدل قرار است برای بازی در نقش جیمز رودس ملقب به وار ماشین بازگردد.

مارول می‌گوید که سریال جنگ‌های زره یک داستان کلاسیک از دنیای مارول از بزرگ‌ترین ترس تونی استارک است که به حقیقت تبدیل شده است و آن هم این است که فناوری او به‌دست افراد خلافکار افتاده است. پس از آن فایگی ساخت فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special را تایید کرد. این قسمت، درواقع یک قسمت ویژه کریسمس از فیلم Guardians of the Galaxy است که برای دیزنی پلاس تولید و سال ۲۰۲۲ و در ایام کریسمس از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این قسمت را بر عهده خواهد داشت. البته این قسمت ویژه ارتباطی به قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy ندارد. سریال I Am Groot دیگر اثر مرتبط با مجموعه نگهبانان کهکشان بود که شب گذشته مارول ساخت آن را تایید کرد.

تمرکز سریال «من گروت هستم» قرار است رو بیبی گروت باشد و این اثر یک سریال کوتاه خواهد بود که در طول آن شاهد حضور شخصیت‌های جدید و آشنا نیز هستیم. پس از آن مارول استودیو تایید کرد که کریستین بیل قرار است نقش شرور و منفی گور سلاخ خدایان (Gorr the God Butcher) را در فیلم Thor: Love and Thunder بازی کند. همچنین قسمت چهارم فیلم Thor قرار است با دو ماه تأخیر در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. مارول در ادامه تایید کرد که شخص دیگری قرار نیست نقش تی‌چالا را بازی کند و بازیگر این نقش تغییر نخواهد کرد و در ادامه مشخص شد اکران فیلم Black Panther II تا تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) عقب افتاده است.

لوگو رسمی فیلم Fantastic Four

پس از آن نوبت به قسمت سوم فیلم Ant-Man رسید و مشخص شد که این قسمت قرار است با نام Ant-Man and the Wasp: Quantumania (انت-من و واسپ: کوانتومانیا) روی پرده برود. همچنین بازگشت پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس و میشل فایفر در این فیلم تایید شد و در ادامه فایگی تایید کرد که جاناتان میجرز نقش کانگ فاتح (Kang the Conqueror) را در قسمت سوم فیلم Ant-Man بازی خواهد کرد. علاوه‌براین، بازیگر نقش کسی لنگ نیز دوباره تغییر کرد و کاترین نیوتون قرار است این نقش را در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania بازی کند که احتمالا نقش مهم‌تری را نسبت به قسمت‌های قبلی خواهد داشت. پس از آن شاهد مهم‌ترین خبر شب گذشته یعنی تایید ساخت فیلم Fantastic Four بودیم که فایگی تایید کرد جان واتس، کارگردان سه قسمت اخیر فیلم مرد عنکبوتی وظیفه کارگردانی فیلم چهار شگفت‌انگیز را بر عهده گرفته است. اطلاعات بیشتری از فیلم جدید اولین خانواده مارول منتشر نشده است. 

نظر شما در مورد فیلم‌ها و سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول چیست؟ برای کدام اثر بیشتر هیجان‌زده هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده