نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

شروع فیلمبرداری فصل سوم سریال Titans با انتشار تصاویر پشت صحنه، تایید شد

بوریس ماژسوفسکی، فیلمبردار سریال Titans با انتشار تصاویری از پشت صحنه این مجموعه، شروع فیلم‌برداری فصل سوم را تایید کرد.

مراحل تولید فصل سوم سریال Titans آغاز شده و بوریس ماژسوفسکی، فیلمبردار این مجموعه، با انتشار عکس‌هایی از پشت صحنه، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است. او با انتشار تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، در اینستاگرام خود نوشت: «روز اول از فصل سوم سریال تایتان‌ها. بله، واقعیت دارد!» در تصویر زیر که ماژسوفسکی به اشتراک گذاشته، یکی از لوکیشن‌های سریال را مشاهده می‌کنید. در تصویر دوم هم یک ضدعفونی کننده دست را می‌بینیم که به همه بازیگران و عوامل سریال داده شده تا برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، موقع فیلم‌برداری از آن استفاده کنند.

تصویر پشت صحنه سریال Titans

«هشدار: در ادامه بخش‌های از داستان فصل دوم سریال Titans لو می‌رود.»

در فصل سوم، چند تا از مهم‌ترین شخصیت‌های دنیای دی‌سی به سریال Titans اضافه می‌شوند. برای مثال «باربارا گوردون» که قبلا به‌عنوان «بت‌گرل» شناخته می‌شد و حالا مامور اداره پلیس گاتهام سیتی است، به همراه «جاناتان کرین» یا «اسکرکرو» از شخصیت‌های مهمی هستند که در این فصل به جمع سایر قهرمانان سریال می‌پیوندند. هنوز بازیگران این دو شخصیت نیز مشخص نشده‌اند. از سوی دیگر، کرن والترز که نقش «جیسون تاد» یا «رابین» را بازی می‌کند، در فصل سوم، لباس «رد هود» را نیز به تن خواهد کرد. درضمن گرگ واکر، تهیه‌کننده اجرایی سریال، قبلا اعلام کرده بود که شخصیت «دانا تروی» یا «واندر گرل» (با بازی کانر لزلی) که در انتهای فصل دوم مرده بود، در فصل جدید دوباره برمی‌گردد.

تصویر پشت صحنه سریال تایتان ها

هنوز مشخص نیست که پخش فصل سوم سریال تایتان ها از چه زمانی آغاز می‌شود، اما می‌دانیم که این فصل از یک شبکه جدید نمایش داده خواهد شد. سریال Titans به‌طور کلی از سرویس استریم دی‌سی یونیورس (DC Universe) منتقل شده و از این به بعد، در HBO Max پخش خواهد شد. از ابتدای ماه نوامبر، دو فصل اول Titans به همراه سریال Young Justice ازطریق HBO Max در دسترس خواهند بود. همچنین Stargirl که یکی دیگر از سریال‌های دی‌سی یونیورس است، از ماه دسامبر به HBO Max منتقل می‌شود. شرکت DC اعلام کرده که از این به بعد، دی‌سی یونیورس محتوای ویدیویی استریم نمی‌کند و از ابتدای سال ۲۰۲۱ فقط به‌عنوان یک سرویس برای عرضه کامیک‌های دیجیتالی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سریال Titans که به‌وسیله آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی ساخته شده، از سال ۲۰۱۸ پخش می‌شود. این سریال به همراه Doom Patrol و Young Justice جزو اولین سریال‌هایی بود که به‌عنوان محتوای اورجینال برای سرویس دی‌سی یونیورس ساخته شدند. در این سریال داستان گروهی از قهرمانان جوان را دنبال می‌کنیم که با شرورهای قدرتمندی چون «تریگون» (با بازی سیموس دور) و «اسلید ویلسون» یا «دث‌استروک» (با بازی اسای مورالس) مقابله می‌کنند. در ادامه فهرستی از مهم‌ترین شخصیت‌های این سریال و بازیگران آن را مشاهده می‌کنید:

  • برنتون توایتز در نقش «دیک گریسون» یا «رابین»
  • آنا دیوپ در نقش «کوری اندرز» یا «استارفایر»
  • تیگن کرافت در نقش «ریچل راث» یا «ریون»
  • رایان پاتر در نقش «گارفیلد لوگان» یا «بیست بوی»
  • کرن والترز در نقش «جیسون تاد» یا «رابین»
  • کانر لزلی در نقش «دونا تروی» یا «واندر گرل»
  • مینکا کلی در نقش «داون گرنجر» یا «داو»
  • آلن ریچسون در نقش «هنک هال» یا «هاوک»
  • اسای مورالس در نقش «اسلید ویلسون» یا «دث‌استروک»
  • چلسی ژانگ در نقش «رز ویلسون»
  • جاشوا اورپین در نقش «کانر کنت» یا «سوپربوی»

فصل اول سریال Titans که در سال ۲۰۱۸ پخش شد ۱۱ اپیزود داشت و فصل دوم با ۱۳ اپیزود در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده