نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۳۵

حضور باربارا گوردون، رد هود و اسکرکرو در فصل سوم سریال Titans

در طول پنل سریال Titans در DC FanDome، اطلاعات جدیدی از فصل سوم این سریال ابرقهرمانی به اشتراک گذاشته شده است.

رویداد دیجیتالی DC FanDome در حال برگزاری است و در طول آن شاهد برگزاری پنل‌های فیلم، سریال و بازی هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Titans (تایتان‌ها) منتشر شده است. در طول پنل این سریال در DC FanDome، تایید شد که اعضای تیم تایتان‌ها قرار است به شهر گاتهام بروند و در این شهر با چندین شخصیت از مجموعه بتمن ملاقات کنند. کوران والترز قرار است برای نقش جیسون تاد در فصل سوم سریال Titans بازگردد، اما او دیگر قرار نیست لباس شخصیت رابین را بر تن کند. در عوض او قرار است به شخصیت رد هود تبدیل شود که این موضوع نشان می‌دهد او در یک مقطع بین فصل دوم و سوم قرار است با جوکر مواجه شود.

بت گرل / Batgirl

در فصل دوم دیدیم که جیسون تا آستانه کشته شدن پیش رفت، اما درنهایت نجات داده شد و در پایان فصل دوم به وظیفه اصلی خود که همراهی و کمک کردن به بتمن برای مبارزه با جرم و جنایت بود، بازگشت. در فصل سوم سریال Titans قرار است شاهد حضور و معرفی شخصیت باربارا گوردون نیز باشیم. هنوز بازیگر این نقش مشخص نشده است، اما در دنیای سریال او دیگر بت‌گرل نیست و در عوض جانشین پدرش به‌عنوان کمیسر GCPD شده است. او همچنین ظاهرا روابط خیلی خوبی با دیک گریسون ندارد و همچنین او از ملاقات دوباره با دیک گریسون و حضور گروه تایتان‌ها که قرار است مشکلاتی را در گاتهام ایجاد کنند، در شهر خوشحال نیست. 

بازی Injustice 2 Scarecrow

صحبت از مشکلات شد، اسکرکرو قرار است یکی از شخصیت‌های منفی اصلی فصل سوم سریال Titans باشد که هنوز بازیگر این شخصیت نیز مشخص نشده است. در حال حاضر می‌دانیم که جاناتان کرین قرار است نقشی تقریبا مشابه هانیبال لکتر را داشته باشد که به‌عنوان مشاور GCPD در مورد پرونده‌های تیمارستان آرکام فعالیت می‌کند. این قابل انتظار است که کرین پیش از پایان فصل سوم تصمیم به انتشار گاز خود در شهر کند و همچنین احتمال دارد که شاهد بازگشت ایان گلن در فصل سوم سریال Titans برای نقش بروس وین نیز باشیم. همچنین در فصل سوم شاهد رقابت بین استارفایر و خواهرش بلک‌فایر نیز خواهیم بود.

دماریس لوئیس نقش بلک‌فایر را در فصل سوم سریال Titans بر عهده دارد. بااین‌حال، فعلا اطلاعاتی از زمان شروع پخش فصل سوم سریال Titans در دسترس نیست. همان‌طور که بازیگر نقش باربارا گوردون و اسکرکرو مشخص نشده‌اند، تولید فصل سوم نیز هنوز شروع نشده است و احتمالا تا سال ۲۰۲۱ نباید منتظر بازگشت این سریال باشیم و باتوجه‌به صحبت‌های اخیر جیم لی، فصل سوم سریال Titans احتمالا به‌جای DC Universe از شبکه HBO Max منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده